محو شدن احتمال افزایش نرخ ضعیف است

[ad_1] پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به شیوه ای نسبتاً معنی دار کاهش یافته است که نشان دهنده یک باد مخالف جدید است که دلار آمریکا باید برای آن مبارزه کند. موقعیت‌یابی در بازار آتی نیز ممکن است یک باد مخالف برای دلار آمریکا باشد که در

کد خبر : 221724
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۱۹
محو شدن احتمال افزایش نرخ ضعیف است

[ad_1]

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: احتمال افزایش نرخ کاهشی ضعیف است

پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی

  • شانس افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به شیوه ای نسبتاً معنی دار کاهش یافته است که نشان دهنده یک باد مخالف جدید است که دلار آمریکا باید برای آن مبارزه کند.
  • موقعیت‌یابی در بازار آتی نیز ممکن است یک باد مخالف برای دلار آمریکا باشد که در حال حاضر خالص‌ترین ارزش دلار از مارس 2017 است.
  • با توجه به تیاو شاخص احساسات مشتری IG، دلار آمریکا دارای یک عمدتا مخلوط جانبداری به هفته آخر ژوئن می رود.

بررسی هفته دلار آمریکا

با شروع به عقب نشینی احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) برای اولین بار در چهار هفته گذشته سقوط کرد و 0.26- درصد کاهش یافت. نرخ EUR/USD +0.61٪ افزایش یافت در حالی که نرخ GBP/USD +0.44٪ افزایش یافت. کاهش بازدهی خزانه‌داری آمریکا بر نرخ‌های USD/JPY تأثیر گذاشت، که پس از افزایش 1.34 درصدی در اوایل هفته، 0.23% افزایش یافت. بزرگ‌ترین حرکت‌ها نرخ‌های USD/CAD و USD/CHF بودند که به ترتیب 1.02-% و -1.16% کاهش یافتند.

یک تقویم کامل اقتصادی ایالات متحده

چند روز آخر ژوئن و شروع ژوئیه انتشار معمولی داده های قابل توجهی را در روزهای آینده به همراه خواهد داشت. با توجه به کاهش انتظارات رشد ایالات متحده برای سه ماهه دوم سال 22، چندین سخنرانی توسط سیاستگذاران فدرال رزرو نیز باید برای بازارها متقاعد کننده باشد.

  • دوشنبه، 27 ژوئن، مه سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ انجام می شود. فروش خانه معلق می ایالات متحده در ساعت 14 GMT منتشر خواهد شد.
  • روز سه‌شنبه، 28 ژوئن، تراز تجاری کالاهای پیشرو ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد. شاخص قیمت مسکن در ماه آوریل در ایالات متحده در ساعت 13 به وقت گرینویچ و پس از آن شاخص هیئت کنفرانس ایالات متحده در ژوئن در ساعت 14 به وقت گرینویچ قرار دارد. مری دالی رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو در ساعت 16:30 به وقت گرینویچ سخنرانی خواهد کرد.
  • روز چهارشنبه، 29 ژوئن، لورتا مستر، رئیس فدرال رزرو کلیولند، در ساعت 10:30 به وقت گرینویچ سخنانی را ارائه خواهد کرد. درخواست های هفتگی وام مسکن MBA در ایالات متحده در ساعت 11 به وقت گرینویچ موعد مقرر است. گزارش نهایی تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه اول 22 در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، قرار است در ساعت 13 به وقت گرینویچ صحبت کند.
  • در روز پنج‌شنبه، 30 ژوئن، شاخص قیمت PCE ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد، همانطور که آمار هفتگی ادعای بیکاری ایالات متحده، داده‌های درآمد شخصی ماه می ایالات متحده و داده‌های هزینه شخصی ایالات متحده در ماه می منتشر خواهد شد.
  • روز جمعه، 1 ژوئیه، PMI تولید ISM ایالات متحده در ژوئن در ساعت 14 به وقت گرینویچ قرار می گیرد، همانطور که گزارش هزینه های ساخت و ساز ایالات متحده در ماه می است.

برآورد رشد تولید ناخالص داخلی فدرال رزرو آتلانتا در سه ماهه دوم سال 22 (16 ژوئن 2022) (نمودار 1)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: احتمال افزایش نرخ کاهشی ضعیف است

بر اساس داده های دریافتی تا کنون در مورد 2Q’22, GDPNow فدرال رزرو آتلانتا پیش‌بینی رشد اکنون 0% سالانه است، که نسبت به تجدید نظر قبلی در 15 ژوئن ثابت است.اکنون رشد سرمایه گذاری واقعی مسکونی در سه ماهه دوم از -8.5 افزایش یافته است% به -7.7%.به‌روزرسانی بعدی پیش‌بینی رشد تولید ناخالص داخلی فدرال‌رزرو آتلانتا در سه‌ماهه دوم سال 22 در روز دوشنبه، 27 ژوئن انجام می‌شود.

برای کامل اقتصادی آمریکا پیش بینی داده ها، مشاهده تقویم اقتصادی DailyFX.

با این حال، افزایش نرخ بیشتر با تخفیف

ما می‌توانیم با بررسی تفاوت هزینه‌های استقراض برای بانک‌های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، اندازه‌گیری کنیم که آیا افزایش نرخ فدرال رزرو با استفاده از قراردادهای یورو دلاری قیمت‌گذاری می‌شود یا خیر. نمودار 1 زیر تفاوت هزینه‌های استقراض – اسپرد – را برای قراردادهای جولای 2022 و دسامبر 2022 نشان می‌دهد تا اندازه‌گیری شود که نرخ‌های بهره تا پایان سال جاری به کجا می‌روند.

گسترش قراردادهای آتی یورو دلار (ژوئیه 2022 تا دسامبر 2022) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: بازه زمانی روزانه (ژانویه 2022 تا ژوئن 2022) (نمودار 2)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: احتمال افزایش نرخ کاهشی ضعیف است

با مقایسه شانس افزایش نرخ فدرال رزرو با پروانه 2s5s10s خزانه داری ایالات متحده، می توانیم اندازه گیری کنیم که آیا بازار اوراق قرضه مطابق با آنچه از دسامبر 2015 تا دسامبر 2018 رخ داد، زمانی که فدرال رزرو در میانه آخرین چرخه افزایش نرخ خود قرار داشت، عمل می کند یا خیر. . پروانه 2s5s10s تغییرات غیر موازی در منحنی بازدهی ایالات متحده را اندازه‌گیری می‌کند، و اگر تاریخچه دقیق باشد، به این معنی است که نرخ‌های متوسط ​​باید سریع‌تر از نرخ‌های کوتاه‌مدت یا بلند مدت افزایش پیدا کنند. پروانه 2s5s10s باید در قلمرو مثبت باقی بماند.

پس از افزایش 75 واحدی نرخ بهره بر اساس تصمیم فدرال رزرو در جولای، در حال حاضر چهار افزایش 25 واحدی برثانیه نرخ بهره تا پایان سال 2022 به طور کامل تخفیف داده شده است، به علاوه احتمال 88 درصد برای پنجمین افزایش نرخ بهره 25 واحدی در ثانیه وجود دارد. پروانه 2s5s10s در هفته‌های اخیر کاهش یافته است و این نشان می‌دهد که تفسیر بازار از مسیر کوتاه‌مدت افزایش نرخ‌های فدرال رزرو کمتر تندروانه شده است.

منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده (1 ساله تا 30 ساله) (ژوئن 2020 تا ژوئن 2022) (نمودار 3)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: احتمال افزایش نرخ کاهشی ضعیف است

شکل منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده همراه با کاهش احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به عنوان یک باد مخالف برای دلار آمریکا عمل می کند. اگرچه نرخ‌های واقعی آمریکا (انتظارات اسمی کمتر از تورم) در محدوده مثبت باقی می‌مانند، سایر ارزهای اصلی شاهد افزایش نرخ‌های واقعی خود هستند که تا حدی شکافی را که دلار آمریکا در چند ماه گذشته ایجاد کرده بود، از بین برد. مزیت نسبی دلار آمریکا کاهش یافته است.

CFTC COT موقعیت آتی دلار آمریکا (ژوئن 2020 تا ژوئن 2022) (نمودار 4)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: احتمال افزایش نرخ کاهشی ضعیف است

در نهایت، با توجه به موقعیت یابی، طبق COT CFTC برای هفته منتهی به 21 ژوئن دلالان موقعیت خالص دلار آمریکا خود را به 44971 c افزایش دادرشد می کند از 44435 قرارداد موقعیت‌یابی دلار آمریکا اکنون بیشترین سود خالص را از مارس 2017 به خود اختصاص داده است. موقعیت‌یابی بازار آتی به طور فزاینده‌ای به یک باد مخالف برای افزایش بیشتر دلار تبدیل می‌شود.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.