محوریت اتریوم برای اجماع اثبات سهام، کاربران را در مورد احتمال سانسور سطح پروتکل نگران می کند – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1] تغییر اجماع آتی که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، قصد دارد در ماه سپتامبر اجرا کند، بسیاری از کاربران را در مورد احتمال وقوع سانسور در سطح پروتکل نگران کرده است. این بدان معناست که حتی با تعامل مستقیم با قراردادهای هوشمند، آدرس‌های لیست سیاه نمی‌توانند در لایه پایه تراکنش

کد خبر : 244914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
محوریت اتریوم برای اجماع اثبات سهام، کاربران را در مورد احتمال سانسور سطح پروتکل نگران می کند – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1]

تغییر اجماع آتی که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، قصد دارد در ماه سپتامبر اجرا کند، بسیاری از کاربران را در مورد احتمال وقوع سانسور در سطح پروتکل نگران کرده است. این بدان معناست که حتی با تعامل مستقیم با قراردادهای هوشمند، آدرس‌های لیست سیاه نمی‌توانند در لایه پایه تراکنش داشته باشند یا کار کنند..

رویداد ادغام ورودی باعث ایجاد نگرانی در حلقه‌های رمزنگاری می‌شود

ادغام، مهاجرت اتریوم از یک الگوریتم اثبات کار (PoW) به یک الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) نگرانی هایی را در مورد آینده این زنجیره در مورد سانسور ایجاد کرده است. پس از اینکه آدرس های قراردادهای هوشمند Tornado Cash، یک پروتکل اختلاط محور حریم خصوصی، توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده تحریم و در لیست سیاه قرار گرفت، شخصیت مقاوم در برابر سانسور و حریم خصوصی اتریوم در کانون توجه قرار گرفت.

گابریل شاپیرو، مشاور عمومی دلفی دیجیتال، معتقد است که اعتبار سنجی های بزرگ اتریوم تلاش خواهند کرد تا اقداماتی را انجام دهند که سانسور را به سطح پروتکل برساند. این امر به آنها اجازه می دهد تا با رعایت قوانین عمل کنند و همچنین از جریمه نشدن به دلیل درج نکردن معاملات غیرقانونی خودداری کنند. وی درباره این موضوع اظهار داشت: این نهادها «نمی‌توانند صرفاً با اجتناب از تسهیل بلوک‌های حاوی تراکنش‌های تحریم‌شده توسط ایالات متحده خودیاری کنند، زیرا تحت شرایط خاص ممکن است به طور چشمگیری از انجام این کار کاسته شود».

از سوی دیگر، Discusfish، یکی از بنیانگذاران F2pool، یک عملیات استخر استخراج اتریوم و بیت کوین، اظهار داشت که دارایی های اجماع اثبات کار (PoW) توانایی بیشتری برای مقابله با فشارهای نظارتی دارند تا مبتنی بر اثبات سهام. همتایان او توضیح داد:

در بحث در مورد PoS و PoW تحت فشار نظارتی این روزها، یک نکته کلیدی وجود دارد که باید به آن توجه کرد: اینکه آیا تولیدکننده بلاک می‌تواند ناشناس بماند و برخی از تراکنش‌ها را که مطابق با اجماع در زنجیره باشد (که ممکن است حاوی برخی تراکنش‌های حساس باشد) بسته بندی کند. . PoW در حال حاضر می تواند این کار را انجام دهد، PoS در حال حاضر به دلیل نیاز به سهام دار کردن دارایی ها در زنجیره، مشکلات خاصی دارد.


دیدگاه های مختلف

با این حال، همه در این رشته فکر مشترک نیستند. در واقع، برخی هستند که فکر می‌کنند دارایی‌های مبتنی بر اجماع مبتنی بر اثبات سهام، مانند اتریوم پس از وقوع ادغام، برای مقابله با حمله سانسوری که از سوی تنظیم‌کننده‌های دولتی می‌آید، آمادگی بهتری دارند. جاستین بونز، موسس و مدیر ارشد فناوری سایبرکاپیتال، یکی از آنهاست.

بونز استدلال می‌کند که اگرچه انجام چنین حمله‌ای علیه بیت‌کوین و اتریوم بسیار دشوار است، پیچیدگی و حضور فیزیکی که زنجیره‌های مبتنی بر PoW برای کار کردن نیاز دارند، هدف قرار دادن آنها را نسبت به دارایی‌های اثبات سهام آسان‌تر می‌کند. این به این دلیل است که PoS را می توان با تجهیزات کم مصرف در هر نقطه از جهان کار کرد.

در نهایت، Bons معتقد است این که تنظیم‌کننده‌ها هنوز قصد آسیب رساندن به ارزهای دیجیتال را ندارند و باید یک حد وسط منطقی پیدا شود که بی‌طرفی معتبر بلاک چین‌ها را حفظ کند، حریم خصوصی افراد و شرکت‌ها را رعایت کند.

برچسب ها در این داستان

سانسور شده، سانسور، سانسور، سرمایه سایبری، دیسک ماهی، اتریوم، F2Pool، گابریل شاپیرو، جاستین بنز، OFAC، حریم خصوصی، اثبات سهام. ارز دیجیتال، اثبات کار، پروتکل، نقدینگی تورنادو

نظر شما در مورد احتمال وقوع سانسور در اتریوم در سطح پروتکل چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.