محمودی: هواداران پرسپولیس را تنها قهرمانی راضی می‌کند

مهری رنجبر: شهرام محمودی پشت خط زن سابق ملی پوش والیبال، دو سال بعداز جراحی کمرش دیگر، به والیبال برنمی گردد. دو سال دوری که برای ستاره والیبال سراسر،آرامش بوده است. او برای بازگشت به والیبال، برنامه جدیدی دارد، نه برای بازی که برای کوچینگ . به همین خاطر به فکر حضور در دوره های

کد خبر : 216592
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
محمودی: هواداران پرسپولیس را تنها قهرمانی راضی می‌کند


مهری رنجبر: شهرام محمودی پشت خط زن سابق ملی پوش والیبال، دو سال بعداز جراحی کمرش دیگر، به والیبال برنمی گردد. دو سال دوری که برای ستاره والیبال سراسر،آرامش بوده است. او برای بازگشت به والیبال، برنامه جدیدی دارد، نه برای بازی که برای کوچینگ . به همین خاطر به فکر حضور در دوره های مربیگری است. سوپراستار والیبال هرچند جسته و گریخته خبربازیهای لیگ ملتها را دنبال می کند، اما معتقد است باید به تیم ملی والیبال فرصت داد.

نتایج تیم ملی والیبال با ترکیب بازیکنان جوان در لیگ ملتها را چطور ارزیابی می کنی؟
باید به بازیکنان فرصت داد، آنها بازیکنان جوان با تجربه هستند. درست است که چند سالی است در لیگ ایران بازی می کنند، اما باید در تیم ملی و تورنمنت های بین المللی بیشتر کار کنند. به هر حال آنها شایسته ترین های والیبال ایران در تیم ملی هستند، اگر بازیکنان میانسال را فاکتور بگیریم، بقیه نیاز به تجربه اندوزی دارند. با اینکه بازی در لیگ ایران و اروپایی به آنها کمک می کند ، اما تیم ملی مقوله اش فرق می کند.

این تیم اما کار سختی برای سهمیه المپیک دارد.
دقیقا. چرا که شیوه انتخابی المپیک فرق کرده و تیم ها در سه گروه 8 تیمی بازی می کنند و از هر گروه دو تیم بالا می روند و 3 تیم هم بهترین های قاره ای هستند که با این حساب اگر زیاد باخت بدهد، در رنکینگ تیم تاثیر زیادی دارد و این کار را سخت می کند. بنابراین تیم باید در یکسال مانده تا المپیک حواسش بیشتر باشد، به ویژه مقابل تیم هایی که رنکینگ پایین تری دارند، چرا که باخت مقابل آنها جایگاه تیم را در رنکینگ به خطر می اندازد و حتی سهمیه المپیک را تهدید می کند. با همه این شرایط من برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، آرزوی موفقیت می کنم.

بعداز جراحی کمرت از والیبال دور ماندی، یعنی قرار نیست دیگر بازی کنی؟
من فعلا دور از والیبال هستم و آرامش هم دارم. دوستان خیلی تلاش و صحبت کردند که برگردم. اما فعلا دور مانده دام. البته ترجیح می دهم ، دیگر بازیکن نباشم و برگشتم در کسوت مربیگری باشد.

یعنی از این به بعد شهرام محمودی را روی نیمکت می بینیم؟
فعلا در دوره های مربیگری شرکت می کنم تا اگر قسمت بود، با مربیگری برگردم. از این به بعد مرا روی نیمکت می بینید.

مدتی که دور بودی، دلت برای والیبال،توپ ،تور و زمین تنگ نشده؟
نه والا، دلم تنگ نشده است. سیستم زندگی من متفاوت است ، وقتی برایم چیزی تمام می شود، دیگر تمام شده. من هم از زمانی که کمرم را جراحی کرده ام به والیبال فکر نمی کنم. این مدت حتی یک بار هم، برای تماشای بازی به سالن نیامده ام. البته تمرین دارم و با دوستانم بازی می کنم. حتی اخبار والیبال را از دور در فضای مجازی دنبال می کنم، اما نه خیلی جدی. پیگیر جدی اخبار والیبال نیستم و این طور راحت تر هستم.

بدون والیبال سخت نمی گذرد؟
سخت است، اما به هر صورت بخواهی با آن کلنجار بروی، بدتر است. این تفاقی دیر یا زود برای همه می افتد، اما اگر بخواهی با آن کنار نیایی آزارت می دهد.

از نتیجه پرسپولیس تیم فوتبال محبوبت، راضی بودی؟
خوب نبود، بد هم نبود. البته نائب قهرمانی لیگ هم بد نیست. خدا را شکر ما آن قدر قهرمانی تیممان را دیده ایم که دیگر مقامی جز قهرمانی راضی امان نمی کند و هواداران نتیجه ای جز قهرمانی از آن توقع ندارند. به هر حال این مدت اتفاقات زیادی افتاده و نمی دانم شرایط چطور بوده اما به هر حال دومی هم نتیجه بدی نیست. اگر پنجم یا ششم می شد بد بود. حالا تنها ناراحتی هواداران پرسپولیس بابت این است که برای ششمین بار قهرمان نشدیم و کلین شیث را از دست تیم پرید.
البته استقلال حقش قهرمانی بود. تیم فرهاد مجیدی خیلی خوب بازی کرد و بدون باخت قهرمان شد. استقلال فوتبال را خیلی خوب بازی کرد. باید به این تیم و هوادارانش تبریک گفت. هرچند با استقلالی ها کری داریم اما حالا باید به آنها تبریک گفت.

انگار با یارگیری خوب، فصل جدید پرسپولیس دیگری را باید ببینیم؟
فعلا که چند بازیکن خوب گرفته و امیدوارم ادامه دار باشد. به نظر منم با این شرایط، پرسپولیس فصل جدید شرایط خیلی خوبی دارد و دوباره قهرمان می شود.

256 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.