محققان بیت کوین Civ Kit را معرفی کردند، یک بازار P2P ساخته شده بر روی Nostr و شبکه لایتنینگ

[ad_1] Civ Kit قصد دارد با حفظ ماهیت مقاوم در برابر سانسور و بدون مجوز فناوری منبع باز، به یک بازار کاملاً پیشرفته تبدیل شود. علاقه مندان به بیت کوین کاغذ سفید دانشگاهی جدیدی را معرفی کرده اند که جزئیات کیت Civ را ارائه می دهد، که هدف آن ایجاد یک سیستم بازار الکترونیکی همتا

کد خبر : 348355
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۳۶
محققان بیت کوین Civ Kit را معرفی کردند، یک بازار P2P ساخته شده بر روی Nostr و شبکه لایتنینگ

[ad_1]

Civ Kit قصد دارد با حفظ ماهیت مقاوم در برابر سانسور و بدون مجوز فناوری منبع باز، به یک بازار کاملاً پیشرفته تبدیل شود.

علاقه مندان به بیت کوین کاغذ سفید دانشگاهی جدیدی را معرفی کرده اند که جزئیات کیت Civ را ارائه می دهد، که هدف آن ایجاد یک سیستم بازار الکترونیکی همتا به همتا (P2P) مقاوم در برابر سانسور و بدون مجوز است. این مقاله توسط Antoine Riard، Nicholas Gregory و Ray Youssef نوشته شده است که این مقاله را برای بازخورد با جامعه توسعه دهندگان بیت کوین به اشتراک گذاشته اند. کیت Civ معماری Nostr را با شبکه لایتنینگ ترکیب می‌کند و به «حریم خصوصی و امنیت از طریق معاملات محرمانه، هویت غیرمتمرکز، اعتدال، پروتکل پیام‌رسانی P2P و اوراکل‌های همتا (KYP) برای قضاوت اولویت می‌دهد. مجله بیت کوین اعلام کرد. هدف این سیستم پشتیبانی از انواع تجارت از جمله کالا و خدمات است.

در بیانیه مطبوعاتی توضیح داده شده است: «محققان به تدریج کد و ماژول‌ها را منتشر خواهند کرد و به طور گسترده در بالای کتابخانه‌های Lightning Dev Kit و Nostr قرار خواهند گرفت. توسعه Civ Kit به همان استانداردهای منبع باز و شفافیت مانند Bitcoin Core و libsecp256k1 متصل می شود.

طراحی Civ Kit بر اعتماد و شهرت در بازار تأکید می کند و بیانیه مطبوعاتی توضیح می دهد که چگونه می توان وام و وام را با استفاده از یک امتیاز اعتباری جهانی برای همه معامله گران که با ترکیبی از موفقیت معاملات (Web-of-Stakes) محاسبه می شود، اضافه کرد. تکنیک های Web-of-Trust که به عنوان یک “منبع بی اعتماد از حقیقت” عمل می کنند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که کیت Civ “توسط برخی از بهترین ذهن‌ها در جوامع مهندسی قرارداد لایتنینگ و دیسکریت لاگ مورد بررسی قرار گرفته است.”

نیکلاس گرگوری، یکی از نویسندگان The Civ Kit، از سال 2016 در توسعه زیرساخت بیت کوین مشارکت داشته است و امیدوار است که این ابتکار اقتصاد دایره ای بیت کوین را تقویت کند. وی اظهار داشت: “من واقعاً امیدوارم این ابتکار به عنوان یک قطعه منحصر به فرد از پازل برای تقویت اقتصاد دایره ای بیت کوین عمل کند، که اگر صادق باشیم، در سال 2023 به پتانسیل کامل خود نرسیده است.”

ری یوسف، بنیانگذار Paxful و بنیاد ساخته شده با بیت کوین، یکی دیگر از نویسندگان مقاله، گفت که متعهد است کار ساتوشی ناکاموتو را ادامه دهد تا توانایی ایجاد بازارهای آزاد غیرقابل توقف را برای جهان فراهم کند.

یوسف گفت: «عنوان وایت پیپر بیت کوین درباره «یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا» صحبت می‌کرد – با این حال صنعت P2P مورد حمله قدرت‌های بین‌المللی است که از ارزهای فیات متمرکز و کنترل آنها تغذیه می‌کنند. «در عین حال، میلیاردها نفر توسط این سیستم شکست خورده به نیستی تنزل داده شده اند. بیت کوین راه حل است و ما عقب نشینی نمی کنیم.»

تیم پشت کاغذ سفید در حال کار برای ادغام تحقیقات با Noones، یک شرکت جدید است که به آزادی مالی در جنوب جهانی اختصاص دارد. Civ Kit برای همکاری باز است و به صورت عمومی در GitHub در دسترس است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.