محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان برای گردشگری مقاومت وجود ندارد

[ad_1] ایسنا/کرمان معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان در زمینه گردشگری مقاومت وجود ندارد و ما منتظر برنامه‌های ویژه استان در این حوزه هستیم. جواد واحدی در گفت و گو با ایسنا، درباره میزان اعتبارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای گردشگری مقاومت و

کد خبر : 405826
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان برای گردشگری مقاومت وجود ندارد

[ad_1]

ایسنا/کرمان معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان در زمینه گردشگری مقاومت وجود ندارد و ما منتظر برنامه‌های ویژه استان در این حوزه هستیم.

جواد واحدی در گفت و گو با ایسنا، درباره میزان اعتبارات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای گردشگری مقاومت و مذهبی به استان کرمان اظهار کرد: شروع گردشگری مقاومت از استان کرمان بود.

او سردار حاج قاسم سلیمانی را یک شخصیت ویژه فرهنگی دانست و ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی در دنیا حرف برای گفتن دارد و راهی که برای بقای نظام ایجاد کرده برای وزارتخانه میراث فرهنگی بسیار مهم است. 

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: اعتباری که باید برای گردشگری مقاومت بگذاریم، نامحدود است و ما منتظر برنامه های ویژه استان کرمان در این حوزه هستیم. البته مواردی در ردیف بودجه در بحث گردشگری مقاومت آورده و ابلاغ شده است.

او تصریح کرد: استان کرمان هر اعتباری برای گردشگری مقاومت نیاز داشته باشد، اختصاص خواهیم داد، و در حوزه گردشگری کم کاری در این استان نداشته ایم.

بازدید رایگان زائران مرقد سردار دلها از تأسیسات گردشگری

سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان نیز درباره برنامه‌های این اداره کل در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سال جاری به ایسنا گفت: در سال گذشته این سازمان برنامه‌هایی برای سالگرد اجرا کرد و ما عضو ستاد اسکان هستیم و به زائران خدمات می‌دهیم.

او ادامه داد: همه زائران مرقد سردار دل‌ها در ایام سالگرد شهادت، به صورت رایگان از تأسیسات گردشگری بازدید خواهند داشت و احتمالاً همایش گردشگری مقاومت را در آن ایام برگزار خواهیم کرد.

شاهرخی اضافه کرد: زیرساخت های گردشگری استان تکمیل و بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان هزینه زیرساخت‌ها شده تا بتوانیم خدمات بهتری به گردشگران بدهیم که یکی از آنها گردشگری مقاومت است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.