محدوده افتتاحیه شمش اسنپ برای ماه می

[ad_1] بحث قیمت طلا قیمت طلا از پایین ترین سطح هفتگی (1832 دلار) باز می گردد زیرا تلاش می کند تا کاهش را پس از کاهش رشد قیمت کاهش دهد. شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI)اما سری اخیر از اوج و پایین‌ترین قیمت شمش، زمینه را برای کاهش بیشتر افزایش می‌دهد، زیرا محدوده آغازین

کد خبر : 205695
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱:۵۹
محدوده افتتاحیه شمش اسنپ برای ماه می

[ad_1]

بحث قیمت طلا

قیمت طلا از پایین ترین سطح هفتگی (1832 دلار) باز می گردد زیرا تلاش می کند تا کاهش را پس از کاهش رشد قیمت کاهش دهد. شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI)اما سری اخیر از اوج و پایین‌ترین قیمت شمش، زمینه را برای کاهش بیشتر افزایش می‌دهد، زیرا محدوده آغازین ماه می را می‌گیرد.

پیش بینی قیمت طلا: بازه بازگشایی شمش طلا در ماه می

قیمت طلا SMA 200 روزه (1836 دلار) را برای اولین بار از فوریه پس از کاهش در ابتدای هفته آزمایش می کند، و عدم حفظ بالاتر از میانگین متحرک ممکن است فلز گرانبها را به سمت پایین ترین سطح فوریه (1789 دلار) سوق دهد. انتظارات برای نرخ های بهره بالاتر جذابیت شمش را کاهش می دهد.

اظهارات اخیر از رئیس فدرال رزرو نیویورک جان ویلیامز پیشنهاد می‌کند بانک مرکزی به‌عنوان عضو دائمی رای‌دهنده، اقدامات بیشتری برای مهار تورم انجام دهد کمیته بازار آزاد فدرال (FOCM) تعهد به “به سرعت در بازگرداندن نرخ وجوه فدرال به سطوح عادی تر در سال جاری اقدام کنید. و کندی خفیف CPI ایالات متحده ممکن است تأثیر چندانی بر FOMC نداشته باشد زیرا در بالاترین سطح خود از سال 1982 باقی مانده است..

به نوبه خود، انتظارات برای تغییر بیشتر در سیاست فدرال رزرو ممکن است همچنان به کاهش قیمت طلا ادامه دهد، زیرا بانک مرکزی در مسیر کاهش ترازنامه خود از ماه آینده قرار دارد و به نظر می رسد که FOMC یک افزایش 50 واحدی دیگر در نرخ بهره را ارائه خواهد کرد. تصمیم بعدی خود در مورد نرخ بهره در 15 ژوئن در تلاش برای مبارزه با تورم.

با توجه به آنچه گفته شد، قیمت طلا ممکن است در روز آینده با کاهش بیشتری روبرو شود زیرا یک سری از اوج و فرودهای پایین تر را حک می کند و نمی تواند بالاتر از قیمت ثابت بماند. SMA 200 روزه (1836 دلار) ممکن است فلز گرانبها را به سمت پایین ترین قیمت فوریه (1789 دلار) همانطور که محدوده افتتاحیه ماه می را می گیرد.

نمودار روزانه قیمت طلا

تصویر نمودار قیمت روزانه طلا

منبع: نمای معاملاتی

  • به خاطر داشته باشید، قیمت طلا از پایین ترین سطح ماه مارس (1890 دلار) عبور کرد زیرا به زیر SMA 50 روزه رسید.1932 دلار) برای اولین بار از فوریه، با شمش در حال آزمایش SMA 200 روزه (1836 دلار) پس از ناکامی در دفاع از محدوده افتتاحیه ماه می.
  • فقدان مومنتوم برای نگه داشتن بالاتر از میانگین متحرک ممکن است قیمت طلا را به سمت 1825 دلار (23.6 درصد انبساط) به منطقه 1829 دلار (38.2 درصد اصلاح) سوق دهد زیرا یک سری از اوج و پایین‌ترین سطح را ایجاد می‌کند، با شکست/بستن به زیر سطح 1816 دلار. (61.8 درصد گسترش) منطقه آوردن پایین ترین قیمت فوریه (1789 دلار) روی رادار
  • با این حال، شکست در پایین آمدن SMA 200 روزه (1836 دلار) ممکن است مجموعه‌ای از اوج‌ها و افت‌های اخیر در قیمت طلا را با بسته شدن بالاتر از قیمت کاهش دهد. منطقه 1859 دلاری (23.6% اصلاح). باز کردن منطقه 1876 دلاری (50% اصلاح)
  • به دقت زیر نظر خواهد داشت شاخص قدرت نسبی (RSI) از آنجایی که با قلمروی بیش از حد فروخته شده معاشقه می کند، اما شکست در رسیدن به زیر 30 ممکن است با کاهش بیشتر حرکت نزولی قیمت طلا همراه باشد.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.