محترم هارجیت اس. ساجان چشم انداز خود را برای PacifiCan بیان می کند و 11.8 میلیون دلار حمایت فدرال از مبتکران محلی را اعلام می کند.

[ad_1] سخنرانی با هیئت تجارت ساری، نقاط قوت اقتصادی منطقه را برجسته می کند و اولویت های PacifiCan را مشخص می کند. 1 آوریل 2022 – ساری، بریتیش کلمبیا – توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا ساری به عنوان یکی از سریع‌ترین شهرهای کانادا در حال رشد، نقش مهمی در توسعه اقتصادی بریتیش کلمبیا و بهبود

کد خبر : 186565
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۲۲
محترم هارجیت اس. ساجان چشم انداز خود را برای PacifiCan بیان می کند و 11.8 میلیون دلار حمایت فدرال از مبتکران محلی را اعلام می کند.

[ad_1]

سخنرانی با هیئت تجارت ساری، نقاط قوت اقتصادی منطقه را برجسته می کند و اولویت های PacifiCan را مشخص می کند.

1 آوریل 2022 – ساری، بریتیش کلمبیا – توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا

ساری به عنوان یکی از سریع‌ترین شهرهای کانادا در حال رشد، نقش مهمی در توسعه اقتصادی بریتیش کلمبیا و بهبود پس از همه‌گیری دارد.

امروز، محترم Harjit S. Sajjan، وزیر توسعه بین المللی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا (PacifiCan)، در هیئت تجارت ساری سخنرانی کرد. وزیر دیدگاه خود را در مورد چگونگی همکاری PacifiCan با بریتیش کلمبیایی ها برای پیشبرد توسعه اقتصادی در جوامعی مانند ساری و سراسر بریتیش کلمبیا به اشتراک گذاشت.

PacifiCan به عنوان یک آژانس فدرال جدید اختصاص داده شده به بریتیش کلمبیا، شریک بلندمدتی در موفقیت اقتصادی بریتیش کلمبیایی ها خواهد بود. در طول سال آینده، PacifiCan حضور روی زمین خود را فراتر از دفتر فعلی خود در ونکوور گسترش خواهد داد. این شامل یک دفتر مرکزی جدید در ساری با خدمات پیشرفته به دره فریزر، و کارکنان در رودخانه کمپبل، کرنبروک، فورت سنت جان، کلونا، پرنس جورج، پرنس روپرت و ویکتوریا است.

وزیر ساجان در سخنان خود توضیح داد که چگونه PacifiCan با 110 میلیون دلار در سال برای حمایت از توسعه اقتصادی از طریق سرمایه گذاری در مشاغل و جوامع بریتیش کلمبیایی و از طریق کمک به بریتیش کلمبیایی ها از طریق مشاوره، راه یابی و گردهمایی، تامین می شود. وزیر ساجان بر مشارکت بین دولت ها، صنعت و جامعه به عنوان کلید موفقیت اقتصادی پایدار تاکید کرد.

سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا باعث رشد پایدار و پرورش اکوسیستم های نوآوری منطقه ای می شود. به همین دلیل است که وزیر ساجان امروز از حمایت فدرال 11.8 میلیون دلاری برای دو پروژه نوآوری در ساری خبر داد.

دو پروژه دانشگاه سیمون فریزر (SFU) پشتیبانی PacifiCan را دریافت می کنند

جعبه شنی نوآوری Agtech (AGIS)

SFU’s Agtech Innovation Sandbox (AGIS) طی پنج سال آینده 10 میلیون دلار دریافت خواهد کرد. این پروژه با کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) برای توسعه و تجاری‌سازی فناوری‌های کشاورزی در بریتیش کلمبیا، از بهبود پس از همه‌گیری حمایت می‌کند.

AGIS با موفقیت مشارکت و مشارکت قوی صنعت را از حداقل 30 شرکت کوچک و متوسط ​​واقع در مناطق شهری و روستایی استان تضمین کرده است. این پروژه به تسریع توسعه محصول، ارائه برنامه های آموزشی برای توسعه استعدادهای محلی و رسیدگی به شکاف های نیروی کار و ایجاد یک شبکه همکاری کمک می کند. انتظار می رود این ابتکار بیش از 300 شغل جدید ایجاد کند، حداقل 20 فناوری را به بازار منتقل کند و 13 میلیون دلار رشد فروش کسب و کار را تا سال 2026 ایجاد کند.

آزمایشگاه WearTech

تاسیسات اصلی SFU WearTech Labs 1.8 میلیون دلار برای آزمایش و تجاری سازی محصولات جدید فناوری پوشیدنی دریافت می کند که مدیریت پیشگیرانه سلامت شخصی را بهبود می بخشد. بودجه PacifiCan از طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی دو آزمایشگاه اضافی پشتیبانی می کند. پیش بینی می شود 40 شغل جدید ایجاد کند و 25 میلیون دلار درآمد را افزایش دهد.

اکوسیستم های نوآوری منطقه ای کلید توسعه اقتصادی در جوامع سراسر کانادا هستند. آنها از کسب و کارها برای نوآوری، رشد و رقابت در سطح جهانی حمایت می کنند. این سرمایه گذاری ها از اولویت های بخش کشاورزی با ارزش افزوده و فناوری پاک حمایت می کند. آنها همچنین خوشه های فناوری را در زمینه های تجزیه و تحلیل سلامت و تشخیص توسعه می دهند و از طریق رشد بخش های نوظهور به بهبود اقتصادی کمک می کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.