محافظت از پرتفوی ها در برابر خطرات و افزایش بازده – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است بازار جهانی کریپتو علیرغم احساسات نزولی اخیر به طور پیوسته در حال گسترش است. بیش از 119 میلیون نفر در سراسر جهان در سال 2022 مالکیت ارزهای دیجیتال را آغاز کردند که نشان دهنده افزایش 39 درصدی در کل مالکیت. این نشان دهنده تقاضای رو به رشد برای روش های پرداخت

کد خبر : 359630
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
محافظت از پرتفوی ها در برابر خطرات و افزایش بازده – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

بازار جهانی کریپتو علیرغم احساسات نزولی اخیر به طور پیوسته در حال گسترش است. بیش از 119 میلیون نفر در سراسر جهان در سال 2022 مالکیت ارزهای دیجیتال را آغاز کردند که نشان دهنده افزایش 39 درصدی در کل مالکیت. این نشان دهنده تقاضای رو به رشد برای روش های پرداخت جایگزین و ابزارهای سرمایه گذاری است.

اکنون افراد بیشتری به پتانسیل کلاس‌های دارایی آینده‌نگر مانند کریپتو اعتقاد دارند. به ویژه از آنجایی که مبتکران در حال ارائه ابزارهای جدید به میز هستند. اما راه پیش رو همگی گلگون نیست. قبل از شکوفایی کامل دارایی های مبتنی بر کریپتو، باید بر چندین چالش غلبه کنیم.

یکی از مسائل کلیدی فقدان ابزار ساده، کاربرپسند و پایدار برای سرمایه گذاران مبتدی و حرفه ای است. به عنوان مثال، سرمایه گذاری شاخص، با وجود آن سابقه قوی در امور مالی سنتی، اکثراً برای جامعه رمزنگاری غیرقابل دسترسی است. این امر سرمایه گذاران را در معرض خطرات مرتبط با بازار مانند نوسانات بالا قرار می دهد، که دامنه تنوع آنها را کاهش می دهد و بازدهی کمتر از حد مطلوب ایجاد می کند.

J’JO با خدمات سرمایه گذاری پیشرفته مبتنی بر شاخص خود برای بازارهای رمزنگاری راه حلی برای این مشکلات ارائه می دهد. این سرویس علاوه بر ایمن‌تر و در دسترس‌تر کردن سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، به بهبود برنامه‌ریزی مالی برای سرمایه‌گذاران در سراسر جهان کمک می‌کند.

چرا کریپتو به ابزارهای سرمایه گذاری ساده تری نیاز دارد؟

کریپتوکارنسی ها افزایش چشمگیری در محبوبیت نشان داده اند. این از منظر اینکه چگونه این طبقه دارایی ارزش را در صنایع و بخش‌های بازار فراهم می‌کند بسیار عالی است. از ارزهای دیجیتال گرفته تا اقلام لوکس و املاک و مستغلات، اکنون جریان های درآمدی پیش بینی نشده و روش های تراکنش داریم.

اما سفر به سمت استفاده موثر از رمزنگاری شامل یک منحنی یادگیری شیب دار است. این بسیار متفاوت از دارایی های قدیمی و سرمایه گذاری های سنتی است، اگرچه آنها برخی از اصول اساسی مشترک دارند. به همین دلیل است که اکثر سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال، با تجربه کم یا بدون تجربه، در نهایت پول را در دارایی های غیرقابل اعتماد و نیمه کاره قرار می دهند. در نتیجه بازارهای بی ثبات آنها را می سوزاند و اغلب تلاش های آینده را بی انگیزه می کند.

این نمی تواند ادامه پیدا کند. ذینفعان صنعت نوپای کریپتو باید از پذیرش بلندمدت اطمینان حاصل کنند. و برای انجام این کار، باید از همتایان سنتی خود درس هایی بیاموزیم. ارائه سرمایه گذاری آسان تر برای کاربران خرده فروشی، کلید موفقیت سیستم های مالی قدیمی بوده است. Crypto باید بازی خود را در این زمینه ارتقا دهد.

برخی از صرافی ها و پلتفرم های ارزهای دیجیتال خدمات مرتبطی را ارائه می دهند. اما این موارد عمدتاً به دلیل موقعیت یابی ناقص از دید کاربران پنهان می شوند. J’JO بنابراین سرویس خود را برای استفاده عمومی راه اندازی کرد در می 2023، به عنوان پاسخی به این بحران. این سادگی، ثبات و سهولت دسترسی را که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به آن نیاز دارند، فراهم می کند.

خدمات J’JO برای همه، مبتدی یا حرفه ای است

تقویت شمول مالی یکی از اهداف اصلی کریپتو از همان ابتدا بوده است. این مهم ترین جنبه از دیدگاه ساتوشی ناکاموتو بود بیت کوین. به همین دلیل است که J’JO یک پلتفرم سرمایه گذاری شاخص ارزهای دیجیتال با یک رابط بصری و بدون دردسر ایجاد کرده است که برای همه قابل دسترسی است.

این سرویس از یک اصل سرمایه گذاری با شاخص قوی، یعنی CCi30 استفاده می کند. کارلو سوولی، رئیس CS&P، و ایگور ریون، استاد دانشگاه تمپل و رجیس، این اصل را در سال 2017 توسعه دادند، که اکنون اساس شاخص شاخص J’JO، JJO35 را تشکیل می دهد.

JJO35 ترکیبی از خرد و تخصص سنتی با نوآوری است که بهترین ردیابی ممکن بازارهای رمزنگاری را تضمین می کند. به صورت الگوریتمی روی 35 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار سرمایه گذاری می کند، به طوری که سرمایه گذاران می توانند سفر خود را در کمتر از پنج دقیقه آغاز کنند.

این سرویس به 12 زبان در 200 کشور در سراسر جهان در دسترس است. بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری ایمن در ارزهای دیجیتال تقریباً از هر کجا، پرتفوی خود را متنوع کنند. آنها همچنین گزینه های پرداخت متعددی از جمله Visa، Mastercard و خدمات محلی را دریافت می کنند.

علاوه بر این، معماری مبتنی بر API J’JO با تمام صرافی‌های اصلی مرتبط است که قابلیت همکاری آن را بیشتر می‌کند. این ویژگی ها خدمات سرمایه گذاری، برنامه ریزی مالی و مدیریت ریسک یکپارچه، کاربرپسند و آماده را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد. سرمایه گذاران حرفه ای همچنین می توانند با استفاده از ارزهای رمزپایه مورد علاقه خود شاخص های سفارشی ایجاد کنند.

منبع: J’JO

سرمایه گذاران با J’JO کنترل خود را حفظ می کنند

J’JO یک پلت فرم غیر نگهداری است که در آن سرمایه گذاران کنترل کامل وجوه خود را حفظ می کنند. آن‌ها به سادگی حساب‌های مبادله کاربران را به یکدیگر متصل می‌کنند تا سرمایه‌گذاری در شاخص‌های کریپتو را، تقریباً در زمان واقعی و رایگان با سپرده‌های زیر ۵۰۰ دلار آغاز کنند.

این الگوریتم به طور خودکار وجوه را تجزیه و تحلیل و تعادل مجدد می کند تا دردسر سرمایه گذاران را به حداقل برساند. بنابراین دارایی‌هایی را می‌فروشد که از فهرست 35 برتر خارج می‌شوند و به سرعت روی رهبران رشد جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند. وجوه هرگز از حساب صرافی کاربر خارج نمی شود زیرا سیستم از طریق API ها کار می کند. با این حال، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای نیز می‌توانند از تنظیمات سفارشی تعادل و ردیابی دارایی موجود در J’JO برای کنترل بیشتر استفاده کنند.

با این حال، سرمایه گذاران باید بدانند که J’JO، مانند هر سرویس دیگری که بازار محور است، نمی تواند نتایج آینده را با دقت 100٪ پیش بینی کند. همچنین سود “تضمین” نمی کند، اگرچه داده های تاریخی نشان می دهد که چگونه JJO35 در سه سال گذشته 5.5 برابر رشد کرده است، در مقایسه با رشد 3 برابری بیت کوین.

بنابراین، سرمایه‌گذاران باید از J’JO با انتظارات معقول و درک اساسی از خطرات و محدودیت‌های سرمایه‌گذاری‌های کریپتو به طور کلی استفاده کنند. J’JO ابزاری برای گمانه زنی های کوتاه مدت نیست، بلکه ابزاری برای رشد بلندمدت و برنامه ریزی مالی است.

با در نظر گرفتن این موضوع، کاربران J’JO می توانند حدس و گمان را از فرآیند سرمایه گذاری خود حذف کنند تا بیشترین استفاده را از ارزهای دیجیتال ببرند. این راه را به سوی آینده هموار می کند که در نهایت منجر به پذیرش پایدار دارایی های کریپتو و رشد سرمایه گذاران می شود.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.