محافظت از بهبودی خود با پایان دادن به مبارزه با COVID-19

[ad_1] بهترین سیاست اقتصادی کانادا همچنان پایان دادن به مبارزه با COVID-19 است. میلیون ها کانادایی با دریافت واکسن، پیروی از دستورالعمل های بهداشت عمومی و ارائه خدمات ضروری، نقش خود را انجام داده اند. این به جلوگیری از قفل شدن بیشتر کمک کرده است. از آغاز همه‌گیری، حفظ امنیت و سلامت کانادایی‌ها اولویت اصلی

کد خبر : 142652
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۱۸
محافظت از بهبودی خود با پایان دادن به مبارزه با COVID-19

[ad_1]

بهترین سیاست اقتصادی کانادا همچنان پایان دادن به مبارزه با COVID-19 است. میلیون ها کانادایی با دریافت واکسن، پیروی از دستورالعمل های بهداشت عمومی و ارائه خدمات ضروری، نقش خود را انجام داده اند. این به جلوگیری از قفل شدن بیشتر کمک کرده است. از آغاز همه‌گیری، حفظ امنیت و سلامت کانادایی‌ها اولویت اصلی دولت بوده است. اما کار برای پایان دادن به همه گیری باقی مانده است.

دولت به نظارت دقیق انواع نگران کننده از جمله نوع Omicron ادامه می دهد و به سرمایه گذاری در واکسن ها، تزریقات تقویت کننده، درمان و آزمایش های سریع ادامه می دهد. سلامت و ایمنی کانادایی ها برای بهبود اقتصادی قوی ضروری است و زیربنای برنامه دولت برای ایجاد شغل و رشد و حمایت از افرادی است که هنوز تحت تأثیر این بیماری همه گیر هستند.

عکس های تقویت کننده رایگان

در 3 دسامبر 2021، کمیته ملی مشاوره ایمن سازی کانادا (NACI) رسما توصیه کرد که همه بزرگسالان در کانادا دوز تقویت کننده واکسن مجاز mRNA COVID-19 را شش ماه یا بیشتر پس از دو دوز اول دریافت کنند.

دولت تضمین می‌کند که دوز سوم و تزریق‌های تقویت‌کننده برای همه کانادایی‌ها رایگان است، همانطور که در مورد دوز اول و دوم انجام شد. توافقات موجود کانادا با فایزر و مدرنا به گونه ای است که دوزهای واکسن کافی برای همه کانادایی های واجد شرایط برای دریافت دوز اول، دوم و سوم وجود دارد.

توافق‌نامه‌های کانادا با فایزر و مدرنا همچنین شامل گزینه‌هایی برای تهیه سازگاری واکسن‌ها، مانند مواردی برای محافظت در برابر جهش‌ها یا انواع نگران‌کننده است. به عنوان بخشی از استراتژی تدارکات موفق واکسن، دولت فدرال سرمایه گذاری هایی را برای تامین میلیون ها دوز تقویت کننده برای سال های آینده انجام داده است.

واکسن برای کودکان

COVID-19 در هر سنی یک خطر است. تا اوایل نوامبر 2021، 20 درصد از موارد روزانه COVID-19 شناسایی شده در کانادا در افراد زیر 12 سال بود، حتی اگر این گروه سنی تنها 12 درصد از جمعیت کانادا را تشکیل می دهد. اگرچه، تا به امروز، بیشتر کودکان موارد خفیف‌تری را تجربه کرده‌اند، کودکان همچنان در معرض خطر عفونت جدی هستند.

در 19 نوامبر 2021، بهداشت کانادا اولین واکسن کووید-19 کودکان را برای کودکان 5 تا 11 ساله که توسط شرکت Pfizer ساخته و تولید شده است، تأیید کرد. نزدیک به 3 میلیون دوز اطفال فایزر به تمام استان ها و مناطق تحویل داده شده است که برای همه کودکان واجد شرایط کافی است تا اولین دوز خود را دریافت کنند. کمپین های واکسن کودکان در سراسر کشور در حال اجرا است. تا اواسط دسامبر، همه کانادایی های بالای پنج سال می توانند برای دریافت اولین دوز خود ثبت نام کنند. در 16 نوامبر 2021، مدرنا همچنین به دنبال تایید بهداشت کانادا برای واکسن کووید-19 خود برای کودکان شش تا یازده ساله شد. تولیدکنندگان همچنین واکسن‌هایی را در آزمایش‌های بالینی برای کودکان در محدوده‌های سنی مختلف، از جمله سن کمتر از پنج سال، دارند و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده به دنبال تأییدیه نظارتی باشند.

اطمینان از اینکه کودکان می توانند واکسینه شوند به جلوگیری از شیوع بیماری در مدارس، محافظت از کودکان، معلمان، کارکنان مدرسه و والدین کمک می کند.

تست های سریع

دسترسی به تست‌های سریع ابزار مهمی برای شکستن زنجیره‌های انتقال – از جمله در برابر انواع نگرانی‌های نوظهور – و محافظت از اطرافیانمان است. برنامه های غربالگری جدید در مدارس و محل های کار در سراسر کشور در حال اجرا هستند زیرا کانادایی ها سخت تلاش می کنند تا یکدیگر را ایمن نگه دارند.

دولت پیشنهاد می کند 1.7 میلیارد دلار به بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا برای ادامه حمایت از استان ها و مناطق در تأمین تجهیزات آزمایش سریع مورد نیاز برای ایمن و سالم نگه داشتن کانادایی ها، از جمله از طریق برنامه های آزمایش مدرسه و محل کار گسترده، ارائه کند. این بودجه همچنین از تهیه کیت های آزمایش سریع اضافی برای توزیع به کانادایی ها حمایت می کند.

درمان COVID-19

اگرچه واکسیناسیون مؤثرترین دفاع در برابر کووید-19 است، درمان‌های جدید، از جمله داروهای ضد ویروسی، می‌توانند بیماران کووید-19 را از بستری شدن در بیمارستان محافظت کنند و جان انسان‌ها را نجات دهند. اخیراً، مرک و فایزر نتایج آزمایش‌های بالینی خود را به Health Canada ارسال کردند و به دنبال تأییدیه برای استفاده بودند. آژانس بهداشت عمومی کانادا همچنین چندین روش درمانی امیدوارکننده دیگر را که می‌توانند به پایان مبارزه با کووید-19 کمک کنند، زیر نظر دارد.

برای حمایت از تهیه داروهای کووید-19 و هزینه‌های لجستیکی و عملیاتی مرتبط، دولت پیشنهاد می‌کند تا حداکثر 2 میلیارد دلار را طی دو سال، از سال 2021-2022، به آژانس بهداشت عمومی کانادا ارائه کند.

پشتیبانی از اثبات واکسیناسیون

دستورات واکسن و مدرک اعتبار واکسیناسیون از خانواده، محل کار و جوامع ما محافظت می کند. آنها به ما اعتماد به نفس می دهند تا در یک رستوران غذا بخوریم، در رویدادهای اجتماعی شرکت کنیم و حتی طبق دستورالعمل های بهداشت عمومی سفر ایمن را آغاز کنیم. نیازهای واکسن به افزایش نرخ واکسیناسیون در سراسر کانادا کمک کرده است، که باعث می شود افراد بیشتری ایمن شوند. دستورات واکسن به کسب و کارها کمک می کند تا با خیال راحت بازگشایی و بهبود یابند، که به ایجاد شغل و افزایش ساعات و دستمزد کارگران کمک می کند.

دولت فدرال متعهد به استاندارد ملی اثبات واکسیناسیون است و با هر استان و منطقه ای برای ایجاد یک مدرک استاندارد واکسیناسیون کار می کند. این به کانادایی‌هایی که کاملاً واکسینه شده‌اند کمک می‌کند تا در داخل کشور و بین‌المللی سفر کنند.

دولت اعتبارات لازم را برای هزینه های استان ها و مناطق مربوط به اجرای برنامه های اثبات واکسیناسیون آنها کنار می گذارد.

ایمن تر کردن سفر

برای حفاظت از ایمنی مسافران و کارگران، دولت اقداماتی را برای ایجاد یک الزام انجام داد که:

  • همه مسافرانی که اکنون از فرودگاه‌های کانادا، قطارهای VIA Rail و Rocky Mountaineer یا کشتی‌های کروز (یا کشتی‌های مسافربری غیر ضروری در سفرهای ۲۴ ساعته یا بیشتر) از فرودگاه‌های کانادا خارج می‌شوند، با استثنائات بسیار محدود، باید کاملاً واکسینه شوند.
  • همه کارفرمایان در بخش‌های حمل‌ونقل هوایی، ریلی و دریایی که تحت نظارت فدرال هستند، باید سیاست‌های واکسیناسیونی را ایجاد کنند که تضمین کند کارمندان به طور کامل در برابر COVID-19 واکسینه شده‌اند.

دولت پیشنهاد داده است که در طی سه سال، از سال 2021-2022، 37.4 میلیون دلار به حمل و نقل کانادا برای حمایت از اجرا و نظارت بر این دستور واکسن برای کارکنان و مسافران هوایی، ریلی و دریایی تحت نظارت فدرال ارائه کند.

مرخصی استعلاجی با حقوق کارگران

این بیماری همه گیر نشان داده است که تعداد زیادی از کانادایی ها به مرخصی استعلاجی با حقوق دسترسی ندارند. بدون مرخصی با حقوق، کارگران مجبورند بین رفتن به کار بیمار و قرار دادن دیگران در معرض خطر بالقوه یا ناتوانی در پرداخت قبوض خود یکی را انتخاب کنند. با کمک به کارگران در خانه ماندن در هنگام بیماری یا مسری، مرخصی استعلاجی با حقوق از شیوع بیماری جلوگیری می کند، که به نوبه خود از تعطیلی، محافظت از مشاغل و عملیات در محل کار جلوگیری می کند.

در 26 نوامبر 2021، دولت لایحه C-3 را برای اصلاح این قانون معرفی کرد قانون کار کانادا ارائه 10 روز مرخصی استعلاجی با حقوق در سال برای کارگران بخش خصوصی تحت نظارت فدرال که تقریباً یک میلیون کارگر را پوشش می دهد. دولت برای اجرای این قانون با کارفرمایان و کارگران تحت نظارت فدرال مشورت خواهد کرد.

دولت همچنین استان ها، مناطق و سایر ذینفعان ذینفع را برای تدوین یک برنامه اقدام ملی برای وضع مرخصی استعلاجی استحقاقی در سراسر کشور با رعایت صلاحیت استانی-سرزمینی و به وضوح نیازهای منحصر به فرد صاحبان مشاغل کوچک را تشکیل خواهد داد.

هوای داخل خانه تمیز و سالم

چه در یک کلاس درس، چه در مرکز خرید یا یک اتاق جلسه، دولت متعهد است که به کسب و کارها و سازمان ها کمک کند تا تهویه و کیفیت هوای خود را بهبود بخشند و کانادایی ها را ایمن نگه دارند. تهویه مناسب هوای داخل خانه را سالم تر و ایمن تر می کند و به کاهش خطر انتقال COVID-19 کمک می کند.

اعتبار مالیاتی بهبود کیفیت هوا برای مشاغل کوچک

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک در خط مقدم همه‌گیری هستند – اجرای دستورات واکسن، نصب موانع حفاظتی و اطمینان از ایمنی کارگران و بازدیدکنندگان. بسیاری می خواهند کیفیت هوای داخل خانه خود را بهبود بخشند، اما سرمایه گذاری در تجهیزات برای بهبود تهویه می تواند پرهزینه باشد.

دولت یک اعتبار مالیاتی 25 درصدی برای بهبود کیفیت هوا برای مشاغل کوچک قابل استرداد را برای هزینه های واجد شرایط بهبود کیفیت هوا که توسط مشاغل کوچک انجام می شود پیشنهاد می کند تا سرمایه گذاری آنها در تهویه ایمن و سالم تر و فیلتر هوا مقرون به صرفه تر شود. کسب‌وکارها اعتبار هزینه‌های واجد شرایطی را که بین 1 سپتامبر 2021 تا 31 دسامبر 2022 مربوط به خرید یا ارتقای سیستم‌های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع مکانیکی (HVAC) و خرید دستگاه‌های مستقل طراحی‌شده برای فیلتر کردن هوا انجام می‌شوند، دریافت می‌کنند. با استفاده از فیلترهای هوای ذرات با راندمان بالا (HEPA)، حداکثر تا سقف 10000 دلار در هر مکان و 50000 دلار در کل.

بهبود تهویه در مدارس

همه‌گیری کووید-19 برای خانواده‌ها و مربیان سخت بوده است، به‌علاوه تعطیلی مدارس با درجات مختلف بازگشایی. برای اطمینان از اینکه هوای مدارس ما تا حد امکان تمیز است و کلاس های درس تا حد امکان برای دانش آموزان، معلمان و کارکنان ایمن هستند، بهبود تهویه ضروری است.

دولت پیشنهاد می کند تا 100 میلیون دلار اضافی به استان ها و مناطق از طریق صندوق بازگشت ایمن به کلاس موجود، و همچنین 10 میلیون دلار به کشورهای اول برای مدارس ذخیره شده ارائه کند. این کمک مالی به حمایت ارائه شده از طریق صندوق بازگشت امن به کلاس ۲ میلیارد دلاری با هدف قرار دادن پروژه های بهبود مربوط به تهویه ادامه می دهد.

بهبود تهویه در ساختمان های اجتماعی

کانادایی‌ها در هر سنی – کودکان، سالمندان، والدین جوان، ورزشکاران آماتور و غیره – به تدریج به فضاهای اجتماعی مانند میدان‌ها، استخرهای شنا، کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی بازمی‌گردند، اما این ساختمان‌ها همچنین نیاز به بهبود تهویه دارند.

بر اساس 150 میلیون دلار برای بهبود تهویه در ساختمان‌های عمومی و اجتماعی اعلام شده در بیانیه اقتصادی پاییز 2020، دولت 70 میلیون دلار اضافی را طی سه سال، از سال 2022-2023، به Infrastructure Canada برای حمایت از پروژه‌های تهویه عمومی و اجتماعی ارائه می‌کند. ساختمان هایی مانند بیمارستان ها، کتابخانه ها و مراکز اجتماعی.

جوامع سالم و در دسترس

در طول همه‌گیری، کانادایی‌ها راه‌های جدیدی برای اجتماعی بودن و اتصال به فضاهای بیرونی در جوامع خود پیدا کرده‌اند. کانادایی ها باید بتوانند به فضاها و خدمات عمومی با مدیریت خوب دسترسی داشته باشند.

برای حمایت از جوامع در مناسب سازی فضاهای عمومی به منظور ایجاد فاصله اجتماعی و تجمع در فضای باز در صورت لزوم، دولت 30 میلیون دلار اضافی را طی سه سال، از سال 2022-2023، به زیرساخت کانادا برای ابتکار جوامع سالم کانادا اختصاص می دهد.

پاسخ بین المللی COVID-19

گسترش انواع نگرانی شواهد دیگری است که نشان می دهد تا زمانی که هر گوشه جهان از COVID-19 در امان نباشد، همه گیری تمام نخواهد شد. کانادا اذعان دارد که باید نقشی پیشرو در ابتکارات بین المللی برای توزیع واکسن ها و داروهای درمانی ایفا کند. دولت می‌داند که پایان دادن به همه‌گیری بهترین سیاست اقتصادی است.

کانادا بیش از 2.5 میلیارد دلار کمک بین المللی را در پاسخ به COVID-19 بسیج کرده است، از جمله بیش از 1.3 میلیارد دلار برای شتاب دهنده دسترسی به ابزار COVID-19 (ACT) تا دسترسی جهانی به واکسن ها، آزمایش ها و درمان های COVID-19 را فراهم کند. کانادا یکی از تنها شش کشوری است که سهم تعیین شده توسط ACT- Accelerator برای سال 2021 را که مستقلاً تعیین شده بود یا از آن فراتر رفت. (COVAX) تسهیلات.

در 30 اکتبر 2021، کانادا اعلام کرد که از طریق تدارکات یا حمایت مالی، معادل حداقل 200 میلیون دوز به مرکز COVAX تا پایان سال 2022 اهدا خواهد کرد، به این معنی که بیش از پنج دوز به ازای هر کانادایی به این مرکز اهدا خواهد شد. جهان COVAX با استفاده از یک چارچوب تخصیص شفاف و عادلانه تعیین می کند که کدام کشورها تخصیص دریافت می کنند، و کانادا یک شریک بین المللی مسئول است. تاکنون، اکثر دوزهای اهدایی توسط کانادا از طریق COVAX به کشورهای آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب تحویل داده شده است. کمک های بین المللی واکسن کانادا را می توان به صورت آنلاین پیگیری کرد: Canada.ca/international-vaccine-donations.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.