مجیدی و یک نفرین عجیب در امارات!

بدترین رقیب فرهاد مجیدی در ماه‌های اخیر فقط وقت‌های اضافه زیاد در بازی‌ها بوده و اگر بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شد و ادامه پیدا نمی‌کرد، او و تیمش الان شرایط کاملا متفاوتی داشتند و از جام ریاست جمهوری امارات هم کنار نمی‌رفتند ولی دریافت گل در پنج بازی طی ۹ مسابقه که یکی از

کد خبر : 331725
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۳:۱۵
مجیدی و یک نفرین عجیب در امارات!



بدترین رقیب فرهاد مجیدی در ماه‌های اخیر فقط وقت‌های اضافه زیاد در بازی‌ها بوده و اگر بازی در ۹۰ دقیقه تمام می‌شد و ادامه پیدا نمی‌کرد، او و تیمش الان شرایط کاملا متفاوتی داشتند و از جام ریاست جمهوری امارات هم کنار نمی‌رفتند ولی دریافت گل در پنج بازی طی ۹ مسابقه که یکی از آنها امشب اتفاق افتاد، او را از برد محروم کرده است.

تیم فوتبال اتحاد کلباء پس از دو شکست مقابل تیم‌های رده اولی و دومی شباب الاهلی و العین طی دو هفته گذشته لیگ برتر امارات، امشب به مصاف تیم قعرنشین دبا الفجیره رفت و فرهاد مجیدی امیدوار بود بالاخره بتوانند به پیروزی برسند و با پایان بدشانسی‌هایشان، صاحب سه امتیاز شوند ولی کابوس وقت‌های اضافه بازهم دست از سر او و تیمش برنداشت.

شاگردان فرهاد مجیدی از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه اختصاصی باشگاه دبا الفجیره مقابل این تیم قعرنشین قرار گرفتند و یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امارات را برگزار کردند ولی در حالی که تا لحظات پایانی پیش بودند و می‌خواستند هشتمین برد این فصل را جشن بگیرند، بازهم دروازه خود را باز شده دیدند.

اتحاد کلباء در نیمه اول بازی امشب مقابل دبا الفجیره نمایش کاملا برتر و یک طرفه‌ای داشت و با وجود اینکه سه خطر جدی روی دروازه‌اش آمد، اما ۷۰ درصد مالکیت توپ را دراختیار گرفته و حملاتی هم به وجود آورد، اما در زدن گل بی‌دقت بود تا در نهایت با تساوی صفر- صفر به رختکن برود.

نیمه دوم هم دوباره با نمایش هجومی شاگردان فرهاد مجیدی و پرس شدید بازیکنان این تیم از جلوی زمین شروع شد که این کار بالاخره در دقیقه ۵۸ جواب داد و اشتباه عجیب مدافعان دبا در پاس به عقب و فرصت‌طلبی سلطان الامیری کاری کرد تا اتحاد کلباء با شوت این بازیکن به گل اول دست پیدا کند.

نبیل احمد، هافبک ۱۹ ساله دبا الفجیره که در دقیقه ۷۳ به زمین آمده بود، در دقیقه ۷۷ روی یک توپ برگشتی از کرنر و دفع اشتباه بازیکنان کلباء صاحب توپ شد که شوت تماشایی روی پای او از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه رفت تا شاگردان مجیدی با این ضربه دیدنی گل تساوی را دریافت کنند.

تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی که در جریان مسابقه کاملا نمایش برتری داشت و کنترل بازی را دراختیار گرفته بود، مزد حملات خود را برای دومین بار در دقیقه ۸۲ گرفت و این بار کار ترکیبی بازیکنان اتحاد کلباء از میانه زمین، در نهایت با پاس در عمق لیاندرو اسپاداسیو و شوت بغل پای الکساندرو چیکالدائو وارد دروازه دبا شد.

شاگردان مجیدی پس از این گل بازهم عقب نکشیدند و با پاس‌ها پیاپی سعی در حفظ توپ داشتند، اما اعلام هشت دقیقه وقت اضافه شرایطی به وجود آورد تا آنها مثل دیدارهای اخیرشان که در لحظات پایانی گل تساوی یا شکست را دریافت می‌کردند، دوباره با استرس کارشان را دنبال کنند.

دبا الفجیره که نمی‌خواست مثل دیدارهای اخیرش بازنده از زمین بیرون بیاید، در دقیقه ۴+۹۰ روی ارسال سعید ابراهیم از جناح چپ و پاس دیدنی مارسلو با سینه که اشتباه خط دفاعی کلباء را هم به همراه داشت، در نهایت با شوت روی پای جمال معروف به گل تساوی رسید تا شاگردان مجیدی بازهم در لحظات پایانی برتری خود را از دست بدهند.

شاگردان مجیدی که طی چهار مسابقه در هشت دیدار اخیرشان پس از دقیقه ۹۰ حداقل یک گل خورده و برتری یا تساوی خود را از دست داده بودند، امشب هم با این اتفاق تلخ مواجه شدند و با نتیجه دو بر دو به کارشان پایان دادند تا ۲۵ امتیازی شوند و در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر امارات بمانند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.