مجوز VASP به کارت زرد صرافی متمرکز آفریقا در بوتسوانا – اخبار بیت کوین بازارهای نوظهور

[ad_1] Yellow Card، یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال متمرکز بر آفریقا، اخیراً اعلام کرده است که مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را برای فعالیت در بوتسوانا دریافت کرده است. مجوز Yellow Card که توسط سازمان تنظیم مقررات موسسات مالی غیربانکی کشور اعطا شده است، به صرافی رمزارز اجازه می دهد تا فعالیت های

کد خبر : 272100
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مجوز VASP به کارت زرد صرافی متمرکز آفریقا در بوتسوانا – اخبار بیت کوین بازارهای نوظهور

[ad_1]

Yellow Card، یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال متمرکز بر آفریقا، اخیراً اعلام کرده است که مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را برای فعالیت در بوتسوانا دریافت کرده است. مجوز Yellow Card که توسط سازمان تنظیم مقررات موسسات مالی غیربانکی کشور اعطا شده است، به صرافی رمزارز اجازه می دهد تا فعالیت های خود را در این قاره تقویت کند.

کار با رگولاتورها

پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال متمرکز آفریقا، Yellow Card، اخیراً فاش کرد که مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) را برای فعالیت در بوتسوانا دریافت کرده است. این مجوز که توسط سازمان تنظیم مقررات موسسات مالی غیر بانکی (NBFIRA) صادر شده است، Yellow Card را به اولین صرافی ارز دیجیتال تبدیل می کند که مجوز فعالیت در این کشور آفریقای جنوبی را دریافت کرده است.

کریس موریس، مدیر عامل و بنیانگذار Yellow Card، با اشاره به آخرین نقطه عطف شرکت خود، در مورد اینکه چگونه مجوز درها را برای فرصت های بیشتر باز می کند، صحبت کرد. او گفت:

این امر کانال های بیشتری را برای گسترش در رابطه با شرکای پرداخت، بانکداری و گسترش پایگاه مشتریان ما در سراسر آفریقا باز می کند. این امر به رگولاتورها در بازارهای دیگر نشان می‌دهد که ما هر شرکت ارز دیجیتال دیگری نیستیم – ما پیشگام هستیم، مرزها را پیش می‌بریم و استانداردها را تعیین می‌کنیم. دلیل بیشتر این است که آنها نیز با ما همکاری کنند.

در بیانیه ای که در اواخر سال 2021 منتشر شد، بانک بوتسوانا (BOB) گفت که این کشور چارچوب قانونی یا نظارتی خاصی در مورد دارایی های رمزنگاری ندارد. همچنین به ساکنانی که در تجارت کریپتو مشغول هستند هشدار داد که در صورت متحمل شدن ضررهای مالی، هیچ راه حل قانونی وجود نخواهد داشت.

خدمت به جمعیت بدون بانک بوتسوانا

با این حال، در اوایل سال 2022، دولت بوتسوانا با ارائه لایحه دارایی های مجازی به پارلمان این کشور، گام اولیه را برای تنظیم ارزهای دیجیتال برداشت. همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، پیش نویس لایحه شرایطی را توضیح می دهد که در آن یک نهاد رمزنگاری مجوز عملیات اعطا می شود.

بوتسوانا از آن زمان قانون دارایی مجازی 2022 را تصویب کرده است و مجوز فعالیت Yellow Card در 29 سپتامبر مطابق با بخش 11 قانون صادر شد.

در همین حال، کلتسو توفگو، مدیر صرافی رمزارز بوتسوانا، گفت که اعطای مجوز این امکان را برای کارت زرد فراهم می‌کند که بتواند به «بدون بانک به روشی سریع‌تر و کارآمدتر» خدمت کند.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.