مجوز ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس اخذ شده است/ ۳۰۰۰ دستگاه آمبولانس فرسوده در کشور وجود دارد

[ad_1] هوشمند نیوز/لرستان رئیس اورژانس کشور گفت: مجوز ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس را اخذ شده؛ در صورتی که خیرین خارج از کشور بخواهند آمبولانس به کشور وارد کنند از عوارض گمرکی آن معاف خواهند بود. جعفر میعادفر امروز ۱۴ آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرسوده بودن ناوگان آمبولانس در کشور، افزود: هم‌اکنون ۳۰۰۰

کد خبر : 425775
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
مجوز ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس اخذ شده است/ ۳۰۰۰ دستگاه آمبولانس فرسوده در کشور وجود دارد

[ad_1]

هوشمند نیوز/لرستان رئیس اورژانس کشور گفت: مجوز ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس را اخذ شده؛ در صورتی که خیرین خارج از کشور بخواهند آمبولانس به کشور وارد کنند از عوارض گمرکی آن معاف خواهند بود.

جعفر میعادفر امروز ۱۴ آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرسوده بودن ناوگان آمبولانس در کشور، افزود: هم‌اکنون ۳۰۰۰ دستگاه آمبولانس فرسوده در کشور وجود دارد که باید از رده خارج شوند.

وی بیان کرد: باید به سرعت برای این این آمبولانس‌ها جایگزین قرار داد.

رئیس اورژانس کشور گفت: قرارداد برای تامین ۵۰۰ آمبولانس بسته و اقدامات لازم انجام شده و نمونه اول آمبولانس‌ها تهیه و مورد تایید قرار گرفته است.

میعادفر با بیان اینکه شرکت تولیدکننده اقدامات لازم را برای تولید آغاز کرده است، بیان کرد: انتظار داریم تا پایان امسال بخش عمده‌ای از آمبولانس‌ها وارد چرخه عملیات اورژانس کشور شود.

وی اضافه کرد: مابقی آمبولانس‌ها نیز اوایل سال آینده تامین خواهد شد.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه همچنین یک مناقصه دیگر در دست تدارک داریم که تا یکی دو ماه آینده، ۵۰۰ آمبولانس دیگر را تامین خواهیم کرد و در این راستا دستور وزیر وزرات را اخذ کردیم و امیدواریم در این فصل بودجه‌ریزی دولت و مجلس بودجه‌ای مستمر را در ارتباط با خرید آمبولانس لحاظ کنند تا این عقب‌ماندگی جبران شود، تصریح کرد: در برنامه هفتم یکی از حکم‌هایی که در نظر گرفته شده این است که یک درصد از فروش خودروها برای خرید آمبولانس لحاظ شود و در اختیار سازمان اورژانس کشور قرار گیرد که این موضوع در صحن مجلس تصویب و چنانچه به تایید شورای نگهبان برسد بخش از مشکلات تامین آمبولانس برطرف خواهد شد.

میعادفر افزود: چنانچه به اندازه پایگاه‌هایی که داریم بتوانیم آمبولانس تامین کنیم قطعا نیازها مرتفع خواهد شد.

وی گفت: برای تامین آمبولانس مورد نیاز در تلاش هستیم از ظرفیت خیرین استفاده کنیم و در این راستا مجوز ۱۰۰۰ دستگاه آمبولانس را اخذ شده؛ در صورتی که خیرین خارج از کشور بخواهند آمبولانس به کشور وارد کنند از عوارض گمرکی آن معاف خواهند بود و ما می‌توانیم با ۵۰ درصد قیمت آمبولانس را خریداری کنیم و خیرینی که استطاعت مالی دارند در این راستا سازمان اورژانس را یاری کنند.

رئیس اورژانس کشور در خصوص بالگرد گفت: در حال حاضر لرستان به لحاظ بالگرد امدادی شرایط بهتری نسبت به سایر استان‌های کشور دارد و سه بالگرد در الیگودرز، بروجرد و خرم‌آباد وجود دارد.

میعادفر بیان کرد: برای بالگرد خرم‌آباد که نیاز به قطعات و تجهیزات دارد، این قطعات را از شرکت طرف قرارداد تامین شده و ظرف دو ماه آینده بالگرد خرم‌آباد نیز فعال خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.