مجله ریور و بیت کوین همکاری لایتنینگ را برای تسریع پذیرش بیت کوین اعلام کردند

[ad_1] هدف این مشارکت، امکان دسترسی بیشتر به بیت کوین و در عین حال تشویق آموزش بیشتر است. شرکت فناوری بیت کوین، River Financial Inc. با مجله بیت کوین همکاری کرده است تا به کاربران امکان ثبت نام با ریور و خرید بیت کوین از طریق اپلیکیشن مجله بیت کوین را ارائه دهد. کاربران قبلاً

کد خبر : 330740
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
مجله ریور و بیت کوین همکاری لایتنینگ را برای تسریع پذیرش بیت کوین اعلام کردند

[ad_1]

هدف این مشارکت، امکان دسترسی بیشتر به بیت کوین و در عین حال تشویق آموزش بیشتر است.

شرکت فناوری بیت کوین، River Financial Inc. با مجله بیت کوین همکاری کرده است تا به کاربران امکان ثبت نام با ریور و خرید بیت کوین از طریق اپلیکیشن مجله بیت کوین را ارائه دهد.

کاربران قبلاً می‌توانستند با خواندن مقالاتی در این برنامه، سات‌های رایگان دریافت کنند، که می‌توانستند از طریق شبکه لایتنینگ به کیف پول River یا کیف پول دیگری به انتخاب کاربر سپرده شوند. دیوید بیلی، مدیر عامل مجله بیت کوین گفت: «این مشارکت جدید زمینه را برای میلیون ها نفر فراهم می کند تا نه تنها بیت کوین بخرند، بلکه در واقع آن را با یادگیری به دست آورند.

الکس لیشمن، مدیرعامل ریور نیز در مورد این همکاری اظهار نظر کرد و گفت: “ریور در این ماموریت سهیم است و به عنوان دروازه ای برای افرادی است که می خواهند در مورد بیت کوین بیاموزند و در آن سرمایه گذاری کنند.” نسخه اضافه شده است که این ادغام اکنون در برنامه مجله بیت کوین به صورت زنده انجام می شود و خریدهای بیت کوین و انتقال لایتنینگ در ریور از طریق برنامه ریور یا در River.com در دسترس است.

همکاری بین ریور فایننشال و مجله بیت کوین بر آموزش افراد در مورد بیت کوین و ایجاد فرصت سرمایه گذاری در دارایی دیجیتال به شیوه ای ایمن و کارآمد متمرکز است.

در این بیانیه آمده است: «در حالی که صنعت کریپتو گسترده‌تر از بازیگران بد در ماه‌های اخیر آسیب دیده است، هنوز شرکت‌های مبتکر و ماموریت‌محور مانند ریور و مجله بیت‌کوین وجود دارند که برای ایجاد یک سیستم مالی منصفانه‌تر و عادلانه‌تر کار می‌کنند.»

شبکه لایتنینگ به عنوان راهی سریع و ارزان برای انتقال بیت کوین مورد توجه قرار گرفته است و این همکاری بین ریور فایننشال و مجله بیت کوین نمونه دیگری از سودآوری کاربران است. با امکان کسب سات رایگان از طریق خواندن مقالات در برنامه، و اکنون امکان خرید آسان بیت کوین از طریق ریور، کاربران دسترسی بسیار آسان تری به فرصت هایی برای یادگیری و سرمایه گذاری در بیت کوین دارند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.