مجله بیت کوین PRO و گروه دارایی سامارا مسابقه بیت کوین آلفا را راه اندازی کردند و سرمایه اولیه 1 میلیون دلاری را برای مدیر برتر صندوق بیت کوین ارائه کردند.

[ad_1] سلب مسئولیت: BTC Inc. شرکت مادر مجله بیت کوین و بیت کوین آمستردام است. مجله بیت کوین PRO و گروه دارایی سامارا رقابت بیت کوین آلفا را اعلام کردند، یک ابتکار پیشگامانه با هدف کشف مدیر ارشد صندوق بیت کوین بعدی. برنده این رقابت یک میلیون دلار سرمایه اولیه و زیرساخت عملیاتی برای راه

کد خبر : 363945
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۸
مجله بیت کوین PRO و گروه دارایی سامارا مسابقه بیت کوین آلفا را راه اندازی کردند و سرمایه اولیه 1 میلیون دلاری را برای مدیر برتر صندوق بیت کوین ارائه کردند.

[ad_1]

سلب مسئولیت: BTC Inc. شرکت مادر مجله بیت کوین و بیت کوین آمستردام است.

مجله بیت کوین PRO و گروه دارایی سامارا رقابت بیت کوین آلفا را اعلام کردند، یک ابتکار پیشگامانه با هدف کشف مدیر ارشد صندوق بیت کوین بعدی. برنده این رقابت یک میلیون دلار سرمایه اولیه و زیرساخت عملیاتی برای راه اندازی صندوق خود دریافت می کند و این اعلامیه قرار است در کنفرانس بیت کوین آمستردام در اکتبر 2023 انجام شود.

این رقابت فرصتی را برای مدیران نوظهور و صندوق‌های تامینی فراهم می‌کند تا استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران با ارزش خالص بیت کوین و تخصیص دهندگان نهادی نشان دهند و همچنین با جامعه بیت کوین ارتباط برقرار کنند.

کریستین کرولز، مدیر کل شرکت BTC و برگزار کننده کنفرانس بیت کوین آمستردام، از پتانسیل رقابت برای دموکراتیک کردن سرمایه گذاری و تعامل با جامعه پر جنب و جوش بیت کوین ابراز هیجان کرد و گفت: این مسابقه “مدیران نوظهور و صندوق های تامینی را توانمند می کند تا استراتژی های خود را به شبکه های بالا نشان دهند. ارزش سرمایه گذاران بیت کوین و تخصیص دهندگان نهادی.

پاتریک لوری، مدیر عامل گروه دارایی سامارا، علاقه فزاینده به بیت کوین را در میان ذهن های مالی جهان برجسته کرد. لوری اظهار داشت: ما در سامارا از ملاقات با این مدیران دارایی های نوظهور هیجان زده هستیم و مشتاقانه منتظریم تا بهترین ها را با 1 میلیون دلار در رقابت بیت کوین آلفا ببینیم. گروه دارایی سامارا یک مدیر دارایی جایگزین با تمرکز بر استراتژی های تولید آلفا و بیت کوین است.

فرمت مسابقه شامل یک پنجره باز برای ارسال درخواست‌ها از 20 ژوئن تا 31 ژوئیه است و پس از آن فرآیند بررسی و اعلام نامزدهای نهایی در سپتامبر و اکتبر انجام می‌شود. برنده در 12 اکتبر 2023 در مرحله اصلی بیت کوین آمستردام اعلام می شود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رقابت می توانند به https://b.tc/conference/bitcoin-alpha مراجعه کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.