مجلس آرکانزاس و سنا لایحه حمایت از حق استخراج بیت کوین را تصویب کردند، برای تصویب به فرماندار می رود

[ad_1] آرکانزاس گام بعدی را برای تصویب لایحه ای برداشته است که از حق استخراج بیت کوین محافظت می کند و اکنون به دفتر فرمانداری می رود. مجلس ایالتی آرکانزاس لایحه ای را با هدف تنظیم صنعت استخراج بیت کوین در این ایالت تصویب کرده است. این لایحه که قبلاً توسط مجلس سنای ایالت تصویب

کد خبر : 344527
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۱۱
مجلس آرکانزاس و سنا لایحه حمایت از حق استخراج بیت کوین را تصویب کردند، برای تصویب به فرماندار می رود

[ad_1]

آرکانزاس گام بعدی را برای تصویب لایحه ای برداشته است که از حق استخراج بیت کوین محافظت می کند و اکنون به دفتر فرمانداری می رود.

مجلس ایالتی آرکانزاس لایحه ای را با هدف تنظیم صنعت استخراج بیت کوین در این ایالت تصویب کرده است. این لایحه که قبلاً توسط مجلس سنای ایالت تصویب شده بود، اکنون برای تصویب به دفتر فرمانداری می رود. قانون مراکز داده آرکانزاس در سال 2023 دستورالعمل هایی را برای ماینرهای بیت کوین ایجاد می کند و هدف آن جلوگیری از شیوه های تجاری متقلبانه است.

این لایحه پیشنهاد می‌کند که یک کسب‌وکار استخراج بیت‌کوین در صورتی که با قوانین ایالتی مربوط به دستورالعمل‌های تجاری و سیاست‌های مالیاتی، قوانین مربوط به عملیات و ایمنی، قوانین یا نرخ‌های خدمات آب و برق ارائه شده توسط یا از طرف یک نهاد عمومی مطابقت داشته باشد، می‌تواند در ایالت فعالیت کند. و قوانین استخدامی ایالتی و فدرال. این لایحه همچنین پیشنهاد می‌کند که معدنچیان ملزم به پرداخت مالیات‌های قابل‌اجرا و هزینه‌های دولتی به اشکال ارزی قابل قبول هستند و به گونه‌ای عمل می‌کنند که هیچ استرسی بر قابلیت‌های تولید یا شبکه انتقال یک شرکت برق عمومی ایجاد نکند. این لایحه همچنین به افراد اجازه می دهد تا استخراج بیت کوین خانگی را مطابق با قوانین و نرخ های قابل اجرا انجام دهند.

هدف این لایحه تشخیص این است که مراکز داده شغل ایجاد می کنند، مالیات می پردازند و ارزش اقتصادی عمومی را برای جوامع محلی و ایالت فراهم می کنند. دستورالعمل های مورد نیاز برای محافظت از استخراج کنندگان بیت کوین در برابر مقررات و مالیات های تبعیض آمیز صنعت را روشن می کند. لایحه پیشنهادی چندین اصطلاح کلیدی مانند “دارایی دیجیتال” به معنای بیت کوین و ارز دیجیتال را تعریف کرده است. همچنین “ماینر دارایی دیجیتال” را به عنوان فردی که برای دارایی های دیجیتال استخراج می کند و “کاوی دارایی دیجیتال” را به عنوان استفاده از برق برای تامین انرژی یک کامپیوتر به منظور ایمن سازی یا تایید یک شبکه بلاک چین تعریف می کند.

لایحه پیشنهادی همچنین تصریح می‌کند که «کسب و کار استخراج دارایی دیجیتال» به معنای گروهی از رایانه‌ها است که در یک سایت واحد کار می‌کنند که به طور متوسط ​​سالانه بیش از یک مگاوات (1 مگاوات) برای تولید دارایی‌های دیجیتال از طریق ایمن کردن شبکه بلاک چین مصرف می‌کنند. همچنین “گره” را به عنوان یک دستگاه محاسباتی که حاوی یک نسخه از فناوری دفتر کل توزیع شده در بلاک چین است، تعریف می کند. این لایحه “سکونت” را به عنوان محل سکونت دائمی، واحد یا سازه جانبی تعریف می کند.

در این لایحه پیشنهاد شده است که منظور از نهاد قانونگذاری، دادگاه حد نصاب یک شهرستان یا شورای شهر، هیئت مدیره، هیئت کمیسران یا هیئت حاکمه منتخب مشابه دولت محلی است و ممکن است شخصی در یک منطقه کسب و کار استخراج دارایی دیجیتال داشته باشد. که برای استفاده صنعتی پهنه بندی شده است که توسط دولت محلی برای سایر مصارف تعیین نشده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.