مجری قانون فیلیپین مرکز کلاهبرداری رمزارز را منهدم کرد، بیش از 1000 قربانی قاچاق انسان نجات یافتند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] مجری قانون فیلیپین گفته است که بیش از 1000 قربانی قاچاق انسان اخیراً از یک “کارخانه کلاهبرداری” در مابالاکات، شهری واقع در 90 کیلومتری شمال غربی مانیل نجات یافته اند. میشل سابینو از گروه مبارزه با جرایم سایبری پلیس ملی فیلیپین گفت که قربانیان قاچاق از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک برای فریب دادن

کد خبر : 357705
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مجری قانون فیلیپین مرکز کلاهبرداری رمزارز را منهدم کرد، بیش از 1000 قربانی قاچاق انسان نجات یافتند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

مجری قانون فیلیپین گفته است که بیش از 1000 قربانی قاچاق انسان اخیراً از یک “کارخانه کلاهبرداری” در مابالاکات، شهری واقع در 90 کیلومتری شمال غربی مانیل نجات یافته اند. میشل سابینو از گروه مبارزه با جرایم سایبری پلیس ملی فیلیپین گفت که قربانیان قاچاق از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک برای فریب دادن افراد ناآگاه استفاده می‌کنند.

کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال

به گفته مجری قانون فیلیپین، بیش از 1000 قربانی قاچاق انسان در پی یورش اخیر به مجتمعی در مابالاکات، تقریباً 90 کیلومتری شمال غربی پایتخت، مانیل، نجات یافتند. به گفته مقامات، بسیاری از قربانیان قاچاق از ویتنام، چین، اندونزی، فیلیپین، نپال، مالزی، میانمار، تایلند و تایوان آمده‌اند.

طبق گزارش صدای آمریکا، قربانیان قاچاق مجبور به کلاهبرداری با ارزهای رمزنگاری شده در شیفت کاری هایی شدند که تا 18 ساعت در روز ادامه داشت. میشل سابینو، یکی از اعضای گروه مبارزه با جرایم سایبری پلیس ملی فیلیپین، در این گزارش نقل می‌کند که توضیح می‌دهد که قربانیان قاچاق چگونه از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک برای فریب دادن افراد ناآگاه استفاده می‌کنند. گزارش شده است که قربانیان خود با وعده اشتغال فریب خورده اند.

سابینو توضیح داد: «آنها توسط پست‌های رسانه‌های اجتماعی که وعده شغل‌های با درآمد خوب را می‌دادند، فریب خوردند تا در این مجتمع‌هایی که نگهبانان مسلحی داشتند به دام بیفتند تا آنها را ترک نکنند.»

نکته اندونزیایی

یورش مجری قانون فیلیپین به مجتمع در مابالاکات در 4 و 5 مه پس از آن صورت گرفت که گزارش شده است که اطلاعاتی از سوی مقامات اندونزیایی دریافت کرده است که با درخواست خانواده های قربانیان قاچاق غرق شده بودند. بر اساس این گزارش، بیشتر قربانیان قاچاق افراد تحصیلکرده دانشگاهی و دارای مهارت های رسانه های اجتماعی هستند. سازمان جهانی مبارزه با کلاهبرداری گفت که به اصطلاح «کارخانه های کلاهبرداری» آنلاین، به استخدام افراد انگلیسی و چینی زبان ترجیح می دهند.

در همین حال، این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که در حالی که تصور می‌شد کارخانه‌های کلاهبرداری در فیلیپین عموماً در مناطق دورافتاده قرار دارند، یک جلسه استماع اخیر در قانون‌گذار این کشور نشان داد که مجرمان نیز آنها را در مناطق شهری راه‌اندازی می‌کنند. در حالی که گاهی اوقات به قربانیان قاچاق این فرصت داده می‌شود که خودشان را بخرند، بسیاری از آنها در دام می‌مانند زیرا خانواده‌هایشان توانایی پرداخت هزینه‌های درخواستی را ندارند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.