مت دیمون داستانی را در پشت آگهی تجاری رمزنگاری خود به اشتراک می گذارد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مت دیمون، بازیگر مشهور هالیوود، داستان چگونگی مشارکت او در ایجاد یک آگهی تبلیغاتی ارز دیجیتال به نام “Fortune Favors the Brave” را با Crypto.com فاش کرد. پس از انتشار آگهی کریپتو، دیمون به دلیل مشارکت در آن با انتقادات جهانی روبرو شد. مت دیمون درباره تجارت رمزنگاری خود صحبت می کند مت دیمون،

کد خبر : 341018
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
مت دیمون داستانی را در پشت آگهی تجاری رمزنگاری خود به اشتراک می گذارد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مت دیمون، بازیگر مشهور هالیوود، داستان چگونگی مشارکت او در ایجاد یک آگهی تبلیغاتی ارز دیجیتال به نام “Fortune Favors the Brave” را با Crypto.com فاش کرد. پس از انتشار آگهی کریپتو، دیمون به دلیل مشارکت در آن با انتقادات جهانی روبرو شد.

مت دیمون درباره تجارت رمزنگاری خود صحبت می کند

مت دیمون، بازیگر و تهیه کننده مشهور، نحوه مشارکت خود در ایجاد یک تبلیغ ارز دیجیتال با پلتفرم مبادلات رمزنگاری Crypto.com را در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس در روز چهارشنبه به اشتراک گذاشت. این بازیگر برنده اسکار به خاطر بازی در فیلم هایی مانند ویل هانتینگ خوب، نجات سرباز رایان و فرانچایز بورن شناخته می شود.

این بازیگر معروف گفت: داستان پشت آن برای من شخصا این بود که ما یک سال تعطیلی در Water.org داشتیم و من آن تبلیغات را در تلاش برای جمع آوری پول برای Water.org انجام دادم و افزود:

من تمام حقوقم را به Water.org دادم چون از کار افتاده بودیم. Crypto.com در مورد آن شنید و آنها به تنهایی 1 میلیون دلار به Water.org دادند. بنابراین، من قطعاً از آنها و کارهایی که برای بنیاد ما انجام دادند بسیار سپاسگزارم.

Water.org یک سازمان غیرانتفاعی جهانی است که توسط دیمون تأسیس شده است و آب سالم و بهداشتی را برای افراد نیازمند به ارمغان می آورد.

Crypto.com آگهی بازرگانی «Fortune Favors the Brave» را با حضور دیمون در اکتبر 2021 منتشر کرد. کارگردانی آن برنده اسکار والی پیستر بود.

با این حال، این آگهی بازرگانی با انتقادهای زیادی روبرو شد. در حالی که برخی افراد استدلال می کردند که تبلیغات گمراه کننده است، زیرا ارز دیجیتال را راهی امن و ساده برای کسب درآمد معرفی می کند، برخی دیگر از آن به دلیل ترویج سرمایه گذاری در یک بازار بی ثبات و غیرقابل تنظیم انتقاد کردند. علاوه بر این، برخی افراد حدس می‌زنند که مشارکت دیمون در این تبلیغ صرفاً برای کسب سود بوده و او واقعاً به مزایای ارز دیجیتال اعتقادی ندارد.

تعدادی از شرکت‌های ارزهای دیجیتال در سال‌های 2021 و 2022 به طور تهاجمی کسب‌وکار خود را ارتقا دادند. به گفته شرکت مشاوره داده Kantar، شرکت‌های رمزنگاری مجموعاً 39 میلیون دلار برای خرید Spot های Super Bowl در سال 2022 هزینه کردند. در میان شرکت‌های ارز دیجیتال با تبلیغاتی که افراد مشهور را به نمایش می‌گذارند، صرافی رمزارز FTX که اکنون از بین رفته بود، بود که تبلیغ آن تام برادی و ژیزل بوندشن بود.

آیا فکر می کنید مت دیمون باید یک تبلیغ رمزنگاری انجام می داد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Denis Makarenko / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.