مت اودل و ماموریت پیشبرد فناوری آزادی در بیت کوین 2023

[ad_1] مت اودل به عنوان میزبانی که کاملاً بر ترویج مدافعان آزادی و ابزارهای فنی آنها متمرکز شده است، جزء لاینفک بیت کوین 2023 است. مت اودل به عنوان قهرمان برنامه بلیط متن باز مکرر مشارکت کنندگان در کنفرانس بیت کوین و تعهد آن به ارائه ارائه های فنی پیشرفته روی صحنه، بخشی جدایی ناپذیر

کد خبر : 343792
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۱۴
مت اودل و ماموریت پیشبرد فناوری آزادی در بیت کوین 2023

[ad_1]

مت اودل به عنوان میزبانی که کاملاً بر ترویج مدافعان آزادی و ابزارهای فنی آنها متمرکز شده است، جزء لاینفک بیت کوین 2023 است.

مت اودل به عنوان قهرمان برنامه بلیط متن باز مکرر مشارکت کنندگان در کنفرانس بیت کوین و تعهد آن به ارائه ارائه های فنی پیشرفته روی صحنه، بخشی جدایی ناپذیر از بیت کوین 2023، هم روی صحنه و هم در پشت صحنه خواهد بود. امسال، او در یک میزگرد شرکت خواهد کرد،بزرگترین گاوهای بیت کوین، در کنار آدام بک، مدیر عامل Blockstream و جک مالرز، مدیر عامل Strike، دو تن از برجسته ترین و تاثیرگذارترین مدیران صنعت بیت کوین.

اودل در مصاحبه ای با مجله بیت کوین گفت: بیت کوین 2023 کمی متفاوت از سال های گذشته است. “مخاطرات هرگز بالاتر نبوده است.”

به‌عنوان مدیر و سخنران در کنفرانس بیت‌کوین، Odell به طور معمول از پروژه‌هایی حمایت می‌کند که برای ارتقای حریم خصوصی، امنیت و عملکرد بیت‌کوین کار می‌کنند. و به عنوان مشاور برنامه‌ریزی رویداد، اطمینان می‌دهد که کسانی که بیت‌کوین را در سطح فنی پیش می‌برند، این فرصت را دارند که اهمیت کار خود را روی صحنه نشان دهند.

اودل می‌گوید: «صنعت خیلی سریع پیش می‌رود، ادامه دادن به آن سخت است، و این زیباست. ما به این ابزارها نیاز داریم و برای استفاده آسان تر از آنها نیاز داریم، و خوشبختانه، ما مشارکت کنندگان متن باز در سراسر جهان داریم که به ساخت آنها اختصاص دارند. نادیده گرفتن بیت کوین به عنوان فناوری، به عنوان کد آسان است، اما در نهایت، این حرکت افراد است. این جنبش بر دوش افرادی که تصمیم به ایستادگی و مشارکت دارند، موفق خواهد شد.»

حمایت Odell از توسعه دهندگانی که بیت کوین را به یکی از حیاتی ترین پروتکل های منبع باز اختراع شده تبدیل می کنند، در میان شنوندگان پادکست های محبوب او “Citadel Dispatch” و “Rabbit Hole Recap” به خوبی شناخته شده است. او همچنین کار می کند تا پیشرفت فنی بیت کوین را شخصاً در بیت کوین پارک در نشویل و از طریق پلتفرم اهدایی OpenSats برجسته کند.

اخیراً، او مجموعه‌ای مستند «Freedom Money» را راه‌اندازی کرد که توسط مجله بیت‌کوین تولید شده است تا راه دیگری برای نشان دادن حامیان حریم خصوصی و اهمیت در حال ظهور بیت‌کوین باشد. در این سریال شش قسمتی، رویا محبوب، پیشگام افغان حضور داشت. ابوبکر نور خلیل، مشارکت کننده هسته بیت کوین نیجریه و جوهر الهام، مدافع حقوق بشر اویغار، بین دیگران.

اودل توضیح داد: «مهمانان من در «پول آزادی» به‌ویژه تأثیرگذار بودند، همه آنها زندگی خود را برای مبارزه برای آزادی هر روز به خطر انداختند. «کار با فعالان واقعاً تواضع‌کننده است و واقعاً باعث می‌شود از اهمیت این مأموریت قدردانی کنید. تمرکز من برای همیشه بر فناوری آزادی ادامه خواهد داشت. سیاستمداران ما فاسد هستند و نهادهای ما در هم شکسته اند، فناوری آزادی تنها گزینه واقعی ماست.»

در واقع، تعهد اودل به نمایش حامیان فناوری آزادی، او را به شخصیتی نادر و گرامی در فضای بیت کوین تبدیل کرده است – به طوری که این ایده که او اهداف خودخواهانه را دنبال می کند، تبدیل به موضوع طنز شده است. این همان چیزی است که او را به یک جنبه جدایی ناپذیر از کنفرانس بیت کوین تبدیل می کند، یک چادر باز که در آن بلندترین و درخشان ترین صداها در بیت کوین می توانند به راحتی سازندگان را تحت الشعاع قرار دهند، اگر سازمان دهندگان آنقدر شدید از آنها حمایت نمی کردند.

و در سالی که نشان داده است چرا افراد به ابزاری برای حفظ ثروت خود خارج از کنترل دولت و وعده های بانکداری متمرکز نیاز دارند، Odell اطمینان حاصل می کند که پلتفرم بیت کوین 2023 این راه را به نمایش می گذارد.

او در پایان گفت: «بیت‌کوین ۲۰۲۳ قدرت بیت‌کوین را به‌عنوان یک ابزار دفاعی برای هر کسی که از آن استفاده می‌کند تجلیل می‌کند و باید به بسیاری کمک کند تا ببینند که می‌توانند بدون اجازه از سیستم خراب ما انصراف دهند.» بیت کوین یک قایق نجات است، اما این به افراد بستگی دارد که خودشان از کشتی در حال غرق شدن پیاده شوند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.