متولد هر ماه چجوری ثروتمند میشه؟

به گزارش هوشمند نیوز؛ همه ما به دنبال پیشرفت در کار و دستیابی به ثروت هستیم اما برخی از ما برای ثروتمند شدن به بیراهه رفته و به هر دری می زنیم و در آخر چیزی عایدمان نمی شود. برای پیشرفت در شغل و رسیدن به ثروت این خود شمایید که باید به خودتان کمک

کد خبر : 258198
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
متولد هر ماه چجوری ثروتمند میشه؟


به گزارش هوشمند نیوز؛ همه ما به دنبال پیشرفت در کار و دستیابی به ثروت هستیم اما برخی از ما برای ثروتمند شدن به بیراهه رفته و به هر دری می زنیم و در آخر چیزی عایدمان نمی شود.

برای پیشرفت در شغل و رسیدن به ثروت این خود شمایید که باید به خودتان کمک کنید پس شکست های اقتصادی خود را به پای شانس و تقدیر نگذارید و خطاهای خود را نادیده نگیرید بلکه برای پولدار شدن و بهبود وضعیت مالی گام های عملی و محکم بر دارید زیرا هر فردی قابلیت ثروتمند شدن و رشد کردن در حرفه و صنعت خودش را دارد.

اگر می خواهید راه ثروتمند شدن را بیابید، توصیه می کنیم جدیدترین نوع فال و طالع بینی ازدیاد ثروت و مال بر اساس ماه تولد هر فرد را که در این بخش آورده ایم را مطالعه نمایید.


در این زمینه بخوانید؛

متولد کدوم ماه فوق العاده خوشگل و جذاب هستند؟

متولدین هر ماه بیشتر از چه چیزی ناراحت می شوند؟

متولدین این ماه ها عجولانه ترین تصمیم ها رو می گیرند!


 

متولدین فروردین

متولدین این ماه قابلیت پیشرفت و پیمودن راه های ترقی را دارند زیرا این انرژی و توان بالا را ماه تولدشان به آنها بخشیده است. اما معمولا فروردینی هایی که نمی توانند پیشرفت خوبی در کارهای خود داشته باشند، افراد مغروری هستند که روحیه خود بزرگ بینی داشته و دوست دارند قوانین خود را وضع کرده و از قوانین آنجا سرپیچی کنید.

متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت معمولا افرادی هستند که کل زندگیشان کارشان شده است. متولدین این ماه می خواهند از طریق کار کردن زیاد به ثروتمند شدن دست یابند اما فراموش کرده اند که کار فقط وسیله ای برای گذران زندگی است و باید به خانواده خود نیز رسیدگی کنند، متولدین این ماه شاید پول خوبی از کار به دست آورند اما ممکن است با کار زیاد خانواده خود را از دست بدهند.

متولدین خرداد

شما قادر به پیشرفت در شغل و در نهایت ثروتمند شدن می شوید، اگر شغل خود را رها نکرده و حرفه دیگری در پیش نگیرید. راه پیشرفت شما در حرفه کنونیتان است پس دمدمی مزاج نباشید و دائم شغل عوض نکنید بلکه شغل کنونی خود را به نحو احسن انجام داده و راه های پیشرفت در کارتان را بیابید تا به ثروت نیز دست یابید.

ثروتمند

متولدین تیر

دوستان متولد ماه تیر، کمی جسارت خود را بالا ببرید. شما عادت دارید همیشه خودتان را با افراد کم درآمد جامعه مقایسه کنید و به همانی که دارید، راضی باشید، البته که پول پرستی امر شایسته ای نیست اما شما نباید از ترس اینکه مبادا جایگاه امروزتان را از دست بدهید، اگر جای موفقیت و پیشرفت دارید با بی میلی آن را پس زنید.

متولدین مرداد

شما با انرژی و توان بالایی که ماه تولدتان به شما بخشیده است، قابلیت این را دارید که به سرعت پیشرفت کنید و راه های ترقی را بپیمایید اما تا وقتی که نپذیرید، در محل کارتان رئیس نیستید و فقط حرف، حرف شما نیست، ثروتمند نخواهید شد. برای پیشرفت در زندگی و پولدار شدن کمی انعطاف پذیر باشید و در اداره، شرکت و… که متعلق به شما نیست، قوانین خود را وضع نکرده و از قوانین آنجا سرپیچی نکنید.

متولدین شهریور​

خداوند انسان را موجودی کمال گرا آفریده و میل به جلو رفتن، پیشرفت و دستیابی به بهترین ها را در وجود او قرار داده. پس با این احساس غریزی تان نجنگید. اگر خودتان بخواهید، می توانید به مرتبه های بالاتری ارتقا پیدا کنید و پُست و جایگاه شما در اداره و شرکت بالاتر برود، فقط اگر به دلیل ترس از شکست، روش های جدید و خلاقانه در حرفه تان را نادیده نگیرید.

متولدین مهر

در متولدین مهر میل به ریاست طلبی، غرور زیاد و احساس برتری نسبت به دیگران بسیار دیده می شود و همین احساسات و ویژگی های اخلاقی در آنان مانع از پیشرفت در کارها و ثروتمند شدنشان می شود. متولدین مهر بر اساس ماه تولدشان توانایی پیشرفت و ترقی را دارند البته اگر مقداری غرور خود را کنار بگذارند.

متولدین آبان

آبانی ها، شما معنای ثروتمند بودن را فراموش کرده اید. انسان ثروتمند و موفق کسی است که سرسختانه کار می کند، پول به دست می آورد و آن را در جهت نیازهای خود و خانواده اش خرج می کند. لازم نیست این قدر اضافه کار بگیرید و آخرین کسی باشید که شرکت یا اداره را ترک می کند. سعی کنید در روزهای تعطیل کار را هم تعطیل کنید و با خانواده باشید و هرگز کار بیرون از منزل را به داخل خانه نیاورید.

ثروتمند

متولدین آذر

آذرماهی های عزیز! شما مدام تغییر دادن حرفه خود هیچ گاه به ثروت نمی رسید پس اگر علاقمندید مشاغل مختلف را تجربه کنید، بدانید هر روز از ثروتمند شدن دور می شوید. متولدین این ماه با تغییر شغل مدتی با شغل جدیدشان سرگرم می شوند و آن گاه که مشکلات و گرفتاری های آن حرفه خودش را نشان داد، پا پس می کشند، عقب می روند و شغل خود را رها کرده و حرفه دیگری در پیش می گیرند. راه ثروتمند شدن شما تمرکز و البته تحمل سختی های شغلی است.

متولدین دی

متولدین دی نباید اجازه دهند کار برای آنها تبدیل به اعتیادی سخت و سهمگین شود. اگر صاحب خانواده هستید، وقت تان را در کنار آنها بگذرانید. همسر و فرزندان شما بیشتر از آنکه به پول شما نیاز داشته باشند به خودتان نیاز دارند. پس به اندازه کار کنید و کارتان را به خانواده ترجیح ندهید و ساعات کاری خود را کمتر کرده و مغازه را یک ساعت زودتر تعطیل کنید. اگر مجرد هستید به خودتان برسید و تفریح کنید و آخر هفته های تان را آزاد بگذارید.

متولدین بهمن

اگر متولد بهمن هستید و می خواهید در شغلتان پیشرفت چشمگیری داشته باشید، باید با سختی های حرفه تان کنار بیایید زیرا همه مشاغل، معایب و سختی های خودشان را دارند و هیچ شغل شرافتمندانه آسانی که به راحتی بشود از آن پول کلانی به دست آورد، وجود ندارد پس از فکر عوض کردن شغلتان بیرون بیایید.

متولدین اسفند

متولیدین اسفند افراد محتاطی هستند که اصلا ریسک نمی پذیرند و به همین خاطر اغلب از جایگاه کنونی خود را راضی بوده و تمایل به پول بیشتر و پیشرفت ندارند. متولدین اسفند برای رسیدن به ثروت باید از شکست نترسند و روش های جدید و خلاقانه در حرفه خود را نادیده نگیرند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.