متر ارز قدرت – استراتژی های معاملاتی – 20 آگوست 2021

[ad_1] اجازه دهید سیستم تجاری من “Power Currency Meter” را به شما معرفی کنم این سیستم ، مشاور متخصص Meta Trader 4 قدرت بین هشت ارز AUD ، CAD ، CHF ، GBP ، EUR ، JPY ، NZD ، USD را اندازه گیری می کند و تا 28 جفت ارز تولید می کند که

کد خبر : 93326
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۵۶
متر ارز قدرت – استراتژی های معاملاتی – 20 آگوست 2021

[ad_1]

اجازه دهید سیستم تجاری من “Power Currency Meter” را به شما معرفی کنم

pcm_chart

این سیستم ، مشاور متخصص Meta Trader 4 قدرت بین هشت ارز AUD ، CAD ، CHF ، GBP ، EUR ، JPY ، NZD ، USD را اندازه گیری می کند و تا 28 جفت ارز تولید می کند که می توانند همه به طور همزمان یا به دلخواه شما معامله شوند. درخواست. سیستم همچنین دارای یک روش “معکوس یا معکوس” است که به نوبه خود تشخیص می دهد که آیا سیگنال اولیه جفت معامله شده با جهت روند فعلی ، موقعیت بیش از حد فروش یا خرید بیش از حد مطابقت دارد و در صورت نیاز به طور خودکار تغییر جهت طولانی یا کوتاه را پیشنهاد می کند. استفاده از این روش نیز کاملاً داوطلبانه است زیرا می توانید عملکرد را خاموش کنید و سیستم فقط به آنچه که جفت تولید شده و جهت سیگنال اولیه پیشنهاد می شود عمل می کند ، می پردازد ، همه اینها به طور خودکار و بدون هیچ گونه نظارت و تنظیم انسانی انجام می شود. علاوه بر این ، سیستم مجهز به عملکردهای اساسی مانند توقف عقب ، شکستن و عملکرد دیگر “Basket Profit Close” است که به این معنی است که شما این فرصت را دارید که در مجموع معینی که توسط همه سفارشات باز به دست آورده است ، همه را ببندید. وقتی این امر محقق شد علاوه بر این ، مدیریت زمان نیز به سیستم اضافه شده است ، که در آن می توان ساعت های معاملاتی فعال را مطابق میل خود تنظیم و استفاده کرد ، یا عملکرد را خاموش کرد تا سیستم در تمام ساعات روز نظارت و معامله کند. به

این سیستم از پیش تعیین شده و آماده تجارت با همه 28 جفت ارز فعال است. بسیار مهم است که جفت های معامله شده نیز در ساعت بازار قابل مشاهده باشند ، در غیر این صورت این معاملات انجام نمی شود. هیچگونه تنظیمات “جهانی” در دسترس نیست زیرا پارامترهای سیستم می تواند بین افراد مختلف متفاوت باشد و توصیه من این است که ابتدا تنظیمات جدید را در یک حساب نمایشی با پول مجازی آزمایش کنید.

جدول سیگنال بصری سیستم ، که می تواند به طور کامل خاموش شود ، تمام جزئیاتی را که باید در مورد وضعیت فعلی ارزها بدانید ، هنگامی که سیگنال ها تولید می شوند و اعتبار می یابند و برای معاملات تأیید می شوند ، ارائه می دهد. روش به اصطلاح من “Inverse-O-Matic” سیگنال اولیه ورودی را پردازش می کند و در صورت روشن بودن عملکرد جهت آن را تأیید می کند. دستورالعمل های راهنما فقط زمانی که یک سیگنال اولیه داده می شود نتیجه می دهد ، در غیر این صورت آنها استراحت می کنند.

گام به گام چگونه یک سیگنال بوجود می آید و پردازش می شود

pcm_table

  • هر دو سطوح را تحریک می کنند ، برای تولید یک جفت باید قوی و ضعیف به دست آید
  • اعتبار سیگنال از نظر زمان ، ثانیه بررسی می شود که آیا به اندازه کافی بادوام است یا ناپایدار. این کار تا زمانی انجام می شود که سیگنال با سطوح ماشه در موقعیتی قرار گیرد تا دستور باز شود ، البته می توان آن را خاموش کرد.
  • اگر سیگنال تأیید شود و عملکرد برگشت پذیر اضافه شود ، جهت آن نیز در یک اعتبار سنجی یکسان بررسی می شود.
  • سفارشات در جهت تعیین شده با توجه به اعتبار باز می شوند.
  • توجه داشته باشید که اعتبار و کنترل جهت را می توان خاموش کرد و سپس معامله مستقیماً با جفت فعلی انجام می شود ، به عنوان مثال ؛

EUR قوی ترین و USD ضعیف ترین است ، سپس سیگنال جفت EURUSD را تولید می کند و یک سفارش با جهت “خرید” اجرا می شود. اگر EUR ضعیف ترین و USD قوی ترین بود ، سفارش “فروش” می شد.

فرکانس معاملات روزانه و ارزها کاملاً توسط رویدادهای اقتصادی کنترل می شود و تعیین مقدار دقیق آن دشوار است ، اما تعداد جفت های معامله شده بخش بزرگی از این امر است زیرا شما می توانید تعداد 28 جفت مورد نظر خود را برای معامله انتخاب کنید. با ، کوچکترین عدد یک زوج است. این سیستم می تواند چندین جفت را همزمان معامله کند و شما باید به فکر داشتن وجوه حساب کافی برای سرپوش گذاشتن باشید. این مبلغ بستگی به اهرم حساب شما و تعداد جفت های معامله شده دارد.

نکته مهم در مورد سیستم و استراتژی تستر Meta Trader 4 است

البته امکان آزمایش مجدد آن به دلیل طراحی طبیعی آن وجود ندارد که به نوبه خود به کارکرد داده های مستقیم برای کار نیاز دارد. در عوض ، وقتی سیستم را در تستر استراتژی آزمایش می کنید ، فقط سفارشات “فروش” باز می شود تا بتوانید به راحتی هر سطحی از سفارش را که می خواهید با آن معامله کنید ، آزمایش کنید و تنظیم کنید ، مانند سود ، توقف ضرر و غیره.

پس چگونه تجارت با سیستم را شروع می کنید؟

این آسان است زیرا همه چیز از یک نمودار واحد کنترل می شود. نمودار ، هر یک از 28 جفت را باز کنید ، اما به خاطر داشته باشید که این جفت و سایر جفت های معامله شده ای که انتخاب می کنید نیز در ساعت بازار شما قابل مشاهده است. مشاور متخصص را روی نمودار بکشید و رها کنید ، اگر می خواهید شماره پیش فرض را به هر دلیلی تغییر دهید ، شماره جادویی مورد نظر را تنظیم کنید ، در غیر این صورت آن را دست نخورده می گذارید. فقط مطمئن شوید که تجارت خودکار را در ترمینال خود اعمال کرده اید. یک فیلتر پخش وجود دارد ، اگر می خواهید از آن استفاده کنید ، حداکثر تعداد دلخواه را در جایی که ممکن است معامله انجام شود ، تنظیم کنید.

pcm_spread_magic

فقط برای این که بدانید ، این سیستم البته فقط در زمینه فارکس فارکس/ماینر کار می کند و هیچ چیز دیگری مانند بیت کوین ، فلزات یا هر چیز دیگری وجود ندارد ، اما من تصور می کنم که شما این را تا به حال درک کرده اید.

آخرین موضوع ولی به همان اهمیت

من به همه کسانی که به سیستم من علاقه مند هستند پیشنهاد می کنم که بتوانند به مدت 5 روز کاملاً رایگان و بدون محدودیت ، در حساب های واقعی و همچنین نسخه های نمایشی آزمایش کنند. اگر به دوره آزمایشی 5 روزه علاقه دارید ، با من تماس بگیرید تا من یک نسخه برای شما ترتیب دهم. البته ، می توانید پولی را که ممکن است با سیستم به دست آورید ، نگه دارید و به هیچ چیزی متعهد نباشید. با خیال راحت این پیشنهاد را با آشنایان ، دوستان ، خانواده یا دیگران که فکر می کنید باید از این سیستم استفاده کنند ، به اشتراک بگذارید.

اگر س questionsالی دارید خوشحال می شوم به شما پاسخ دهم. از طریق پروفایل من با من تماس بگیرید.

با احترام،

شایستگی معروف به پیپ های یخ زده

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.