متا 2023 را «سال کارآمدی» می‌خواند. پیش بینی ضررهای بیشتری در بخش متاورس خود – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1] متا، شرکتی که فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ را در اختیار دارد، نتایج سه ماهه چهارم خود را به اشتراک گذاشته و اعدادی بهتر از حد انتظار را گزارش کرده است. در حالی که شرکت تخمین‌های درآمدی را شکست داد، مارک زاکربرگ، مدیرعامل، سال 2023 را «سال کارآمدی» اعلام کرد و به بازسازی بیشتر شرکت

کد خبر : 315505
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
متا 2023 را «سال کارآمدی» می‌خواند.  پیش بینی ضررهای بیشتری در بخش متاورس خود – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1]

متا، شرکتی که فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ را در اختیار دارد، نتایج سه ماهه چهارم خود را به اشتراک گذاشته و اعدادی بهتر از حد انتظار را گزارش کرده است. در حالی که شرکت تخمین‌های درآمدی را شکست داد، مارک زاکربرگ، مدیرعامل، سال 2023 را «سال کارآمدی» اعلام کرد و به بازسازی بیشتر شرکت برای تمرکز بر روی پروژه‌های هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) و متاورس در بلندمدت اشاره کرد.

متا نتایج بهتر از انتظار را در سه ماهه چهارم 2022 گزارش می کند

متا، شرکت اجتماعی، نتایج مثبت ملایمی را برای سه ماهه چهارم سال 2022 گزارش کرد که انتظارات درآمد را شکست داد و توضیح عمیق تری از جهت گیری شرکت در طول سال 2023 ارائه کرد. امید به سرمایه گذاران در مورد بهبود شرکت در آینده.

این شرکت که به دلیل چرخش مدل کسب‌وکار خود به متاورس، نمایش دیجیتالی از دنیای واقعی مورد انتقاد قرار گرفته است، اکنون در تلاش است تا پس از زیان‌های سنگینی که تحقیق و توسعه در این فناوری برای آنها به ارمغان آورده است، دوباره تمرکز کند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا توضیح داد که موضوع مدیریت سال 2023 “سال کارایی” خواهد بود.

زاکربرگ اظهار داشت که به عنوان بخشی از این تمرکز جدید، “شرکت روی صاف کردن ساختار سازمانی ما و حذف برخی از لایه‌های مدیریت میانی برای تصمیم‌گیری سریع‌تر و همچنین به کارگیری ابزارهای هوش مصنوعی برای کمک به مهندسان ما کار خواهد کرد.” علاوه بر این، زاکربرگ توضیح داد که در آینده، متا در کنار زدن پروژه‌هایی که عملکرد ضعیف یا غیر حیاتی ندارند، تهاجمی‌تر خواهد بود.

متاورس همچنان یک اولویت بلند مدت است

در حالی که Reality Labs، بخش متاورس این شرکت، تقریباً 14 میلیارد دلار ضرر در طول سال 2022 متحمل شد، زاکربرگ همچنان این موضوع را در درازمدت یک اولویت می‌داند. زاکربرگ همچنین از هوش مصنوعی به عنوان یکی از محورهای اصلی شرکت یاد کرد و هدف از آن گنجاندن آن به عنوان یک مزیت عملیاتی برای کسب درآمد بهتر از محصول ویدئویی کوتاه Reels خود بود.

زاکربرگ بیان کرد:

دو موج تکنولوژیکی اصلی که نقشه راه ما را هدایت می کنند، هوش مصنوعی امروزی و در بلندمدت، متاورس است.

سوزان لی، مدیر مالی متا، توضیح داد که متا انتظار دارد در سال 2023 پول بیشتری را در فعالیت آزمایشگاه های واقعیت از دست بدهد، اما این را به دلیل فرصت های بزرگی که ممکن است برای شرکت به ارمغان بیاورد، توجیه کرد. او توضیح داد:

ما همچنان انتظار داریم که ضرر و زیان تمام سال آزمایشگاه واقعیت در سال 2023 افزایش یابد و با توجه به فرصت‌های بلندمدت قابل توجهی که می‌بینیم، به سرمایه‌گذاری معنادار در این زمینه ادامه خواهیم داد.

در ماه سپتامبر، این شرکت چندین تعدیل را برای کاهش هزینه های عملیاتی خود اعلام کرد، از جمله اخراج 11000 کارگر، که 13 درصد از تعداد کارکنان آن را به عنوان بخشی از فشار کارآیی خود نشان می دهد.

نظر شما در مورد مسیر متا در سال 2023 چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.