متا و اینستاگرام در حال بررسی یک ویژگی NFT در مرحله اولیه هستند – بیت کوین نیوز

به گفته منابع ناشناخته ای که با فایننشال تایمز (FT) صحبت می کنند، شرکت متا پلتفرم، که قبلاً با نام فیس بوک شناخته می شد، ظاهراً در حال آزمایش فناوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) است. ظاهراً متا در حال “آماده کردن” یک ویژگی NFT است اما “در مرحله اولیه است و هنوز ممکن است تغییر

کد خبر : 158415
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۰۰
متا و اینستاگرام در حال بررسی یک ویژگی NFT در مرحله اولیه هستند – بیت کوین نیوز


به گفته منابع ناشناخته ای که با فایننشال تایمز (FT) صحبت می کنند، شرکت متا پلتفرم، که قبلاً با نام فیس بوک شناخته می شد، ظاهراً در حال آزمایش فناوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) است. ظاهراً متا در حال “آماده کردن” یک ویژگی NFT است اما “در مرحله اولیه است و هنوز ممکن است تغییر کند.”

متا و اینستاگرام در حال آزمایش با فناوری NFT هستند

گزارشی که از رسانه خبری مالی FT منتشر شده است می گوید که متا و شرکت تابعه این شرکت اینستاگرام در حال حاضر در حال بررسی فناوری NFT هستند. FT به نقل از منابع ناشناس آشنا با این موضوع، مدعی است که متا و اینستاگرام در حال گفتگو در مورد “راه اندازی بازاری برای کاربران برای خرید و فروش NFT” هستند. با این حال، هیچ سخنی رسمی در مورد استفاده از فناوری NFT از شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی مستقر در منلو پارک وجود ندارد.

منابع گفتند که هر دو شرکت در حال “آماده کردن” یک ویژگی NFT بوده اند، اما این مفاهیم ممکن است در طول زمان تغییر کنند. متا در خط مقدم تلاش برای پیشرو بودن در روند متاورس بوده و مالک شرکت واقعیت مجازی (VR) Oculus است. با این حال، متا چیزی در مورد استفاده از فناوری NFT در آینده ذکر نکرده است. با این حال، اینستاگرام به استفاده از NFT در پلت فرم رسانه های اجتماعی اشاره کرده است.

نکات NFT اینستاگرام، گزارش ادعا می کند که کیف پول نووی متا می تواند از عملکرد NFT پشتیبانی کند

آدام موسری، مدیر عامل این شرکت، طی یک جلسه سوال از من (AMA) در اینستاگرام، گفت که اینستاگرام می‌خواهد NFT‌ها را «برای مخاطبان وسیع‌تری در دسترس‌تر کند». در ماه مه گذشته، اینستاگرام اولین سالانه «هفته سازندگان» را میزبانی کرد به نمایش گذاشته شده است توکن های غیر قابل تعویض و هنرمندان NFT. مدت زیادی بعد از اولین هفته خالق اینستاگرام، الساندرو پالوزی، توسعه دهنده نرم افزار اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده از برنامه های ادعایی اینستاگرام برای ادغام NFT در ژوئن گذشته.

پالوزی بیشتر به اشتراک گذاشته شده است یک ویژگی NFT ادعا شده که نشان می دهد اینستاگرام می تواند یک بازار NFT ایجاد کند. در حالی که گزارش شده است که اینستاگرام انگشتان خود را در دنیای NFT ها فرو می برد، متا بی سر و صدا کیف پول کریپتو Novi این شرکت را راه اندازی کرده است و اخیراً عرضه محدودی را برای کاربران منتخب فاش کرده است. گزارش FT همچنین اشاره می‌کند که کیف پول Novi می‌تواند دارای یک “عملکرد پشتیبانی” NFT باشد، طبق یکی از منابع ناشناس.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، فیس بوک، زمان های مالی، FT، شرکت، متای اینستاگرام، NFT اینستاگرام، مارک زاکربرگ، متا، متا فیس بوک، متا NFT، فناوری متا NFT، پلتفرم های متا، nft، ویژگی NFT، NFT اینستاگرام، پشتیبانی NFT، NFT ها، NFT ها متا، توکن غیر قابل تعویض، novi، گزارش

نظر شما در مورد منابع ناشناس که می گویند متا و اینستاگرام در حال آماده سازی ویژگی NFT هستند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.