متا هنوز برای متاورس خود تلاش می کند تا پاهای خود را پیدا کند – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1] متا، شرکتی که قبلاً فیس‌بوک نامیده می‌شد، هنوز در تلاش است تا اپلیکیشن متاورز Horizon Worlds مخاطب مورد نظر خود را پیدا کند. شرکتی که این هفته ویدیویی از آواتارهای کامل جدید از جمله پاها را ارائه کرد، به دلیل ماهیت آماده ارائه مورد انتقاد قرار گرفت. به همین ترتیب، این شرکت هدف کاربران

کد خبر : 268353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
متا هنوز برای متاورس خود تلاش می کند تا پاهای خود را پیدا کند – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1]

متا، شرکتی که قبلاً فیس‌بوک نامیده می‌شد، هنوز در تلاش است تا اپلیکیشن متاورز Horizon Worlds مخاطب مورد نظر خود را پیدا کند. شرکتی که این هفته ویدیویی از آواتارهای کامل جدید از جمله پاها را ارائه کرد، به دلیل ماهیت آماده ارائه مورد انتقاد قرار گرفت. به همین ترتیب، این شرکت هدف کاربران فعال ماهانه را از 500K به 280K تا پایان سال جاری کاهش داد.

بدون نمایش پاهای واقعی، حالت های متا

متا، غول رسانه‌های اجتماعی، وقتی نوبت به اپلیکیشن متاورز Horizon Worlds می‌رسد، با مشکلات چپ و راست مبارزه می‌کند. به عنوان بخشی از سخنرانی اصلی Connect هفته گذشته، این شرکت یک نسخه نمایشی ارائه کرد که ظاهراً نگاهی اولیه به ارائه گرافیکی جدید آواتارهایی که این پلتفرم در سال آینده ارائه خواهد کرد را نشان می دهد. یکی از پیشرفت‌های بزرگ در این زمینه وجود پایه‌هایی بود که این پایه‌ها را به کف متصل می‌کردند و متاورس را غوطه‌ورتر می‌کردند.

پس از ارائه، که برخی را سردرگم کرد، شرکت توضیح داد که این بخش انیمیشن با فناوری کمکی، از جمله ضبط حرکت، ایجاد شده است تا نشان دهد چه چیزی در آینده به برنامه می‌آید. این بیانیه برخی از طرفداران را خشمگین کرد که از بخش عمده ای از پولی که شرکت برای این کار صرف می کند بدون حل مشکل پا انتقاد کردند.

جذب و حفظ کاربر

پاها بزرگترین مشکلی نیستند که متا در دنیای Horizon با آن مواجه است. طبق مقاله‌ای که اخیراً از The Verge منتشر شده است، این پلتفرم برای به دست آوردن کاربران جدید نیز در تلاش است و هدف خود را برای رسیدن به تعداد 500 هزار کاربر فعال ماهانه به 280 هزار کاهش داده است. در حالی که این شرکت در ماه فوریه اعلام کرد که این اپلیکیشن بیش از 10000 دنیا را به عنوان بخشی از ساختار خود دارد، تنها 9 درصد از این دنیاها توسط بیش از 50 کاربر بازدید می شود.

به همین ترتیب، اکثر کاربران پس از یک ماه از بازدید از پلتفرم برنمی‌گردند، معیاری که نشان می‌دهد کاربران از آنچه Horizon Worlds ارائه می‌کند خسته شده‌اند. اما نه تنها کاربران عادی پلتفرم ها را ترک می کنند. کارمندان متا نیز در این قایق هستند.

دو یادداشت صادر شده توسط معاون متاورس متا ویشال شاه در ماه سپتامبر که کارمندان را به فعال بودن و “عاشق شدن” به پلتفرم ترغیب می کند و اشاره به تعیین سهمیه زمانی که کارمندان باید در Horizon Worlds برای کارمندان بگذارند، مسائل متا را نشان می دهد.

سخنگویان این شرکت اعلام کردند که برنامه های متاورس متا یک “تلاش چند ساله” است و به طور مداوم در حال بهبود پلتفرم است.

نظر شما در مورد مشکلاتی که متا در فشار متاورس خود با آن دست و پنجه نرم می کند چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Blue Planet Studio، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.