متا می‌گوید: «آیا Crypto جدید است» Chatgpt بازیگران بدافزار از هوش مصنوعی سوء استفاده می‌کنند – امنیت بیت‌کوین

[ad_1] متا مالک فیس بوک متوجه شده است که تعداد فزاینده ای از سازندگان بدافزار در حال حاضر از علاقه قابل توجه به Chatgpt برای جذب قربانیان استفاده می کنند. به گفته رئیس امنیت اطلاعات، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی «کریپتو جدید» برای بازیگران بد است و این غول رسانه‌های اجتماعی در حال آماده

کد خبر : 355198
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۴:۳۰
متا می‌گوید: «آیا Crypto جدید است» Chatgpt بازیگران بدافزار از هوش مصنوعی سوء استفاده می‌کنند – امنیت بیت‌کوین

[ad_1]

متا مالک فیس بوک متوجه شده است که تعداد فزاینده ای از سازندگان بدافزار در حال حاضر از علاقه قابل توجه به Chatgpt برای جذب قربانیان استفاده می کنند. به گفته رئیس امنیت اطلاعات، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی «کریپتو جدید» برای بازیگران بد است و این غول رسانه‌های اجتماعی در حال آماده شدن برای سوء استفاده‌های مختلف است.

شرکت مادر فیس بوک می گوید بدافزار الهام گرفته شده از Chatgpt در حال افزایش است

متا، شرکت سازنده فیس بوک، دریافته است که تامین کنندگان بدافزار در حال حاضر از منافع عمومی در Chatgpt، چت ربات Openai که با هوش مصنوعی (AI) پشتیبانی می شود، برای ترغیب کاربران به دانلود برنامه های مخرب و افزونه های مرورگر سوء استفاده می کنند.

بر اساس گزارشی که رویترز نقل کرده است، این شرکت حدود 10 خانواده بدافزار و بیش از 1000 پیوند مخرب را شناسایی کرده است که از ماه مارس به عنوان ابزارهایی با قابلیت Chatgpt تبلیغ شده اند. روز چهارشنبه، نمایندگان آن این پدیده را به کلاهبرداری هایی با مضمون رمزنگاری تشبیه کردند.

متا اشاره کرد که در برخی از موارد، بدافزار عملکرد Chatgpt را در کنار فایل های توهین آمیز ارائه می دهد. در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد یافته های این گزارش، مدیر ارشد امنیت اطلاعات گای روزن اظهار داشت که برای بازیگران بد “Chatgpt رمزنگاری جدید است.”

روزن و سایر مدیران متا در طی جلسه توجیهی روز چهارشنبه اشاره کردند که شرکت مادر فیس بوک در حال آماده سازی دفاع خود برای انواع سوء استفاده های احتمالی مرتبط با فناوری های مولد هوش مصنوعی مانند Chatgpt است.

رویترز خاطرنشان کرد که افزایش محبوبیت و توسعه سریع پلتفرم هایی مانند چت بات با بودجه مایکروسافت، نگرانی هایی را در میان مقامات سراسر جهان ایجاد کرده است، از جمله اینکه چنین ابزارهایی احتمالاً انتشار کمپین های اطلاعات نادرست آنلاین را آسان تر می کنند.

مدیران متا بر این باورند که هنوز برای نمونه هایی از هوش مصنوعی مولد که در عملیات اطلاعاتی استفاده می شود زود است، اگرچه روزن اظهار داشت که او انتظار دارد برخی از بازیگران بد از چنین فناوری هایی برای “تلاش برای تسریع و شاید افزایش” فعالیت های خود استفاده کنند.

در بیانیه‌ای که پس از نشست خود در ژاپن در پایان آوریل منتشر شد، وزرای دیجیتال کشورهای G7 توافق کردند که کشورهای توسعه‌یافته آنها باید مقررات هوش مصنوعی را اتخاذ کنند که «مبتنی بر ریسک» باشد و در عین حال امکان توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی را فراهم کند.

در مصاحبه اخیر، ایلان ماسک، کارآفرین و سرمایه‌گذار، Openai، توسعه‌دهنده Chatgpt که او به یافتن آن کمک کرد، متهم کرد که «به هوش مصنوعی دروغ گفتن را آموزش می‌دهد». او همچنین اعلام کرد که قصد دارد رقیبی برای پیشنهادات غول های فناوری ایجاد کند که او آن را “Truthgpt” نامید.

برچسب ها در این داستان

ai، برنامه‌ها، هوش مصنوعی، chatbot، Chatgpt، Crypto، Cryptocurrency، Cryptocurrency، Facebook، امنیت اطلاعات، لینک‌ها، برنامه‌های مخرب، لینک‌های مخرب، بدافزار، عوامل بدافزار، متا، openai، رسانه‌های اجتماعی، قربانیان

آیا فکر می‌کنید روند بازیگران بدافزار که از علاقه عمومی در Chatgpt برای جذب قربانیان استفاده می‌کنند همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.