متا تا آهسته استخدام در سال 2022، نکاتی در مورد اخراج پس از Metaverse Pivot – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1] متا، شرکتی که قبلا با نام فیسبوک شناخته می شد، در حال آماده شدن برای مواجهه با رکود شدید بازار است. بر اساس گزارش‌ها، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، از تغییر در سیاست‌های استخدام شرکت خبر داد و تعداد مهندسان برنامه‌ریزی شده برای استخدام را از 10 هزار به 6 تا 7 هزار کاهش داد.

کد خبر : 225475
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
متا تا آهسته استخدام در سال 2022، نکاتی در مورد اخراج پس از Metaverse Pivot – اخبار بیت کوین نیوز

[ad_1]

متا، شرکتی که قبلا با نام فیسبوک شناخته می شد، در حال آماده شدن برای مواجهه با رکود شدید بازار است. بر اساس گزارش‌ها، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، از تغییر در سیاست‌های استخدام شرکت خبر داد و تعداد مهندسان برنامه‌ریزی شده برای استخدام را از 10 هزار به 6 تا 7 هزار کاهش داد. پیش از این، زاکربرگ در مورد محور متاورس این شرکت و اینکه چگونه می تواند در آینده نزدیک باعث ضرر آن شود، هشدار داده بود.

متا برای آینده ای دشوار آماده می شود

متا، رسانه‌های اجتماعی و شرکت فناوری که به فناوری متاورس متمرکز شده است، مجموعه‌ای از اقدامات را برای کمک به مواجهه با رکود بازار در آینده اعلام کرده است. بر اساس گزارش ها، مارک زاکربرگ، موسس و مدیر عامل این سازمان، اظهار داشت که وضعیت اقتصادی فعلی برنامه های استخدام شرکت را برای سال جاری تغییر خواهد داد.

زاکربرگ اظهار داشت که متا اکنون تنها بین 6000 تا 7000 مهندس را در سال جاری استخدام خواهد کرد که از 10000 پیش بینی شده کمتر است. این بدان معناست که شرکت به طور موثر استخدام را بین 30٪ تا 40٪ کاهش می دهد. زاکربرگ همچنین اعلام کرد که این شرکت دیدگاه خود را در مورد نحوه عملکرد کارگران تغییر خواهد داد و به استانداردهای بالاتر در این زمینه اشاره کرد.

زاکربرگ در این باره اظهار داشت:

بخشی از امید من با بالا بردن توقعات و داشتن اهداف تهاجمی تر، و فقط کمی افزایش حرارت، این است که فکر می کنم برخی از شما ممکن است تصمیم بگیرید که این مکان برای شما نیست.

زاکربرگ همچنین به اجرای برخی اخراج‌های متا اشاره کرد و اعلام کرد:

به طور واقع بینانه، احتمالاً تعدادی از افراد در شرکت هستند که نباید اینجا باشند.


ضررهای متاورس

زاکربرگ قبلاً تشخیص داده بود که تمرکز شرکت بر روی متاورس باعث از دست دادن پول آن در آینده قابل پیش‌بینی می‌شود. متا تعداد سرمایه‌های اختصاص داده شده به تحقیق و توسعه را برای بخش سخت‌افزار متاورس خود، که وظیفه ایجاد سخت‌افزار همه‌جانبه‌تر را برای مردم به منظور داشتن تجربه واقعیت جایگزین بهتری بر عهده دارد، به شدت افزایش داده است.

با این حال، زاکربرگ به متاورژن و آنچه که در آینده می تواند برای شرکت به ارمغان بیاورد، اعتقاد زیادی دارد. او قبلاً گفته بود که معتقد است متاورس می‌تواند میلیاردها نفر را به پلتفرم متا جذب کند و خدمات کسب درآمد در آن زمان مقیاس‌پذیر خواهد شد. کسب درآمد هنوز برای متاورس تهیه شده توسط این شرکت در حال انجام است، اما اخیراً متا یک بوتیک لباس دیجیتال برای آواتارهای رسانه های اجتماعی خود راه اندازی کرده است تا از کالاهای دیجیتال درآمد کسب کند.

نظر شما در مورد کاهش استخدام متا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تاثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Frederic Legrand – COMEO، Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.