مبانی تجزیه و تحلیل فنی

[ad_1] مقدمه ای بر تحلیل تکنیکی تجزیه و تحلیل فنی در حال تبدیل شدن به رویکردی فزاینده برای معامله است ، تا حدی به دلیل پیشرفت در تجارت بسته بندی نمودار و پلتفرم های معاملاتی با این حال، برای یک معامله گر مبتدی ، درک تجزیه و تحلیل فنی – و اینکه چگونه می تواند

کد خبر : 91029
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مبانی تجزیه و تحلیل فنی

[ad_1]

تجزیه و تحلیل فنی در معاملات

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکی

تجزیه و تحلیل فنی در حال تبدیل شدن به رویکردی فزاینده برای معامله است ، تا حدی به دلیل پیشرفت در تجارت بسته بندی نمودار و پلتفرم های معاملاتی با این حال، برای یک معامله گر مبتدی ، درک تجزیه و تحلیل فنی – و اینکه چگونه می تواند به پیش بینی روندهای بازار کمک کند – می تواند دلهره آور و چالش برانگیز باشد.

تجزیه و تحلیل فنی مطالعه حرکت قیمت ها در بازار است که در آن معامله گران از موارد تاریخی استفاده می کنند چارت سازمانی الگوها و شاخص ها برای پیش بینی روندهای آینده در بازار آی تی بازنمایی بصری عملکرد گذشته و حال یک بازار است و به معامله گر اجازه می دهد از این اطلاعات در قالب استفاده کند اقدام قیمت، شاخص ها و الگوها جهت راهنمایی و اطلاع رسانی آینده گرایش ها قبل از ورود به تجارت

این راهنمای مبتدیان تجزیه و تحلیل فنی ، اصول اولیه این رویکرد تجاری و نحوه استفاده از آن برای تجارت در بازارهای مالی را به شما معرفی می کند.

درک تجزیه و تحلیل فنی

تجزیه و تحلیل فنی شامل تفسیر الگوهای نمودار است. معامله گر از داده های تاریخی عمدتا بر اساس قیمت و حجم استفاده می کند و از این اطلاعات برای شناسایی فرصت های معاملاتی بر اساس الگوهای رایج در بازار استفاده می کند. برای تعیین نمودارهای مختلف ، نمودارها اعمال می شوند ورود و خروج امتیاز برای معامله گران برای افزایش حداکثر معاملات با نسبت ریسک و پاداش خوب.

نمودار زیر نمونه ای از نمودار با استفاده از شاخص MACD و RSI است.

نمودار EUR/USD با شاخص ها

در حالی که طرفداران تحلیل بنیادی اعتقاد بر این است که عوامل اقتصادی عوامل اصلی تحرکات در این بازارها ، معامله گران تجزیه و تحلیل فنی معتقدند که روندهای گذشته می توانند در پیش بینی حرکت قیمت های آینده کمک کنند. اگرچه این سبک های معاملاتی می توانند متفاوت باشند ، اما درک آن تفاوت بین تحلیل بنیادی و فنی – و نحوه ترکیب آنها – می تواند بسیار مفید باشد.

درباره بیشتر بدانید ترکیب تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی

چگونه تحلیل تکنیکی می تواند به معامله گران کمک کند

بسیاری از معامله گران تجزیه و تحلیل فنی را ابزاری مفید برای آن دانسته اند مدیریت ریسک، که می تواند یک مانع اصلی باشد. هنگامی که یک معامله گر مفاهیم و اصول تجزیه و تحلیل فنی را درک کرد ، می تواند در هر بازاری به کار گرفته شود ، و آن را به یک ابزار تحلیلی انعطاف پذیر تبدیل کند. در جایی که تجزیه و تحلیل بنیادی به دنبال ارزش ذاتی در بازار است ، تجزیه و تحلیل فنی به دنبال شناسایی روندهایی است که به راحتی می تواند ناشی از اصول اساسی باشد.

مزایای استفاده از تجزیه و تحلیل فنی شامل موارد زیر است:

  • قابل استفاده در هر بازاری با استفاده از هر بازه زمانی
  • تجزیه و تحلیل فنی می تواند به عنوان یک روش مستقل استفاده شود
  • به معامله گران اجازه می دهد تا روندهای موجود در بازار را تشخیص دهند

استفاده از نمودارها در تجزیه و تحلیل فنی

نمودار زیر نمونه ای از نمودار شمعدانی برای است یورو/دلار آمریکا جفت ارز

نمودار شمعی EUR/USD

نمودارها کلید تجزیه و تحلیل فنی هستند. این به این دلیل است که مهمترین معیار عملکرد گذشته و فعلی بازار ، خود قیمت است. این نقطه شروع هنگام تجزیه و تحلیل پتانسیل یک تجارت است. عملکرد قیمت را می توان در یک نمودار نشان داد زیرا این واضح ترین نشان دهنده قیمت است که انجام می دهد.

نمودار در تعیین روند کلی ، خواه روند صعودی یا نزولی ، در بلندمدت یا کوتاه مدت یا برای شناسایی ، کمک کند محدوده محدود شرایط شایع ترین انواع نمودارهای تجزیه و تحلیل فنی نمودارهای خطی ، نمودارهای میله ای و نمودارهای شمعدانیبه

هنگام استفاده از نمودار میله ای یا شمعدانی ، هر دوره اطلاعاتی را در مورد قیمت از محل باز شدن ، بالا یا پایین دوره و بسته شدن به تحلیلگر فنی می دهد. تجزیه و تحلیل شمعدان به ویژه مفید است زیرا الگوها و رابطه درون آنها می تواند در پیش بینی جهت آینده قیمت کمک کند.

هنگامی که یک معامله گر تسلط یافت اصول ترسیم نمودار، سپس می توانند از شاخص ها برای تعیین روند استفاده کنند.

شاخص های تجزیه و تحلیل فنی

معامله گران فنی از شاخص ها هنگام جستجوی فرصت ها در بازار استفاده می کنند. اگرچه شاخص های زیادی وجود دارد ، اما معامله گران اغلب از شاخص های حجم و بر اساس قیمت استفاده می کنند. اینها در تعیین جایی که سطوح حمایت و مقاومت هستند ، هر چند وقت یکبار آنها را حفظ یا نقض می کنند و همچنین طول روند را مشخص می کنند.

یک معامله گر می تواند قیمت یا هر شاخص دیگری را با استفاده از آن مشاهده کند تجزیه و تحلیل چارچوب زمانی چندگانه، از یک ثانیه تا یک ماه متغیر است که به معامله گر دید متفاوتی از عملکرد قیمت می دهد.

شاخص های محبوب تر برای تجزیه و تحلیل فنی عبارتند از:

نمودار EUR/USD زیر نحوه استفاده از شاخص های مختلف را نشان می دهد.

میانگین متحرک و MACD اغلب برای شناسایی روندهای بازار استفاده می شود در حالی که RSI معمولاً برای تعیین نقاط ورود و خروج احتمالی استفاده می شود. شاخص ها به معامله گران در تجزیه و تحلیل بازار ، تأیید راه اندازی تجارت و تعیین نقاط ورود کمک می کنند.

مبانی تجزیه و تحلیل فنی با استفاده از شاخص ها

در مورد تجزیه و تحلیل فنی بیشتر بدانید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.