ما در Gen Z شکست خوردیم، اما بیت کوین امیدی برای آینده دارد

[ad_1] این یک سرمقاله نظری توسط دیوید واو، متخصص توسعه تجارت و ارتباطات در پلتفرم سرمایه‌گذاری بیت‌کوین Coinbits، و دیو برنبام، مدیر محصول در Coinbits است. هر نسلی استخوان هایی برای چیدن با کسانی که قبلا آمده اند دارد. با این حال، نسل Z، کسانی که بین اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2010 به

کد خبر : 361703
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
ما در Gen Z شکست خوردیم، اما بیت کوین امیدی برای آینده دارد

[ad_1]


این یک سرمقاله نظری توسط دیوید واو، متخصص توسعه تجارت و ارتباطات در پلتفرم سرمایه‌گذاری بیت‌کوین Coinbits، و دیو برنبام، مدیر محصول در Coinbits است.

هر نسلی استخوان هایی برای چیدن با کسانی که قبلا آمده اند دارد. با این حال، نسل Z، کسانی که بین اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2010 به دنیا آمده‌اند، شکایت خاصی دارند: نسل‌های قبلی آینده آنها را دزدیده‌اند.

این گروه که «زومرها» نیز نامیده می‌شود، به دلیل تعطیلی و تعطیلی مدارس مجبور به معاشرت از طریق وب‌کم در سال‌های تشکیل‌شان شدند. این 68 میلیون آمریکایی زندگی خود را به دلیل تحولات اجتماعی، تخریب ثروت و افول فرهنگی، همه در دوران اوج جوانی مختل کرده اند.

بسیاری از زومرها هنوز متوجه مقیاس جنایتی که علیه آنها مرتکب شده است، نیستند. بعضی ها بیدار می شوند. در هر صورت، همه آنها به زودی نیاز خواهند داشت تا به خاطر چندین دهه سوءمدیریت پولی و مالی توسط نسل‌های پیشین، هزینه را بپردازند.

اما اوضاع ناامیدکننده نیست. ابزاری وجود دارد که نسل Z می تواند از آن برای دستیابی به استرداد استفاده کند. زومرها می توانند به جای شروع یک پروژه مضحک برای بازسازی سیستم مالی ویران شده خود، فقط برای بازگرداندن رانت ها و نابرابری هایی که قبلا وجود داشت، اثر خود را با استفاده از بیت کوین برای ساختن یک سیستم جدید انعطاف پذیر، منصفانه و عادلانه بر تاریخ بگذارند.

مانند بزرگترین نسل، که پس از مواجهه با بزرگترین تهدید برای بشریت که تاکنون آشکار شده بود، آمریکا را بر پایه‌های مستحکم بازسازی کرد، نسل Z می‌تواند حس خیانت و از دست دادن به‌خوبی به‌دست‌آمده خود را برای ایجاد نظم جهانی که ارزش آن را داشته باشد، هدایت کند. فرزندان و نوه ها

پشتیبان به یک گوشه

ژنرال Z که گاهی «تنهاترین نسل» نامیده می‌شود، توسط بزرگانشان فروخته شده است و از انجام فداکاری‌های لازم برای اجازه دادن به نسل‌های آینده خودداری کرده‌اند. جنگ روانی علیه زومرز گاهی ظریف است، اما اغلب اینطور نیست. در مدارس، رسانه‌های جمعی و آنلاین، آنها در مورد آب و هوا، نژاد و استثمار مورد هجوم قرار می‌گیرند و به آنها گفته می‌شود که آینده آنها توسط افراد شرور دزدیده شده است که خودخواهانه از رفع این مشکلات سرباز می‌زنند.

در واقع، این یک نیمه حقیقت است. آینده زومرها واقعاً دزدیده شده است، اما نه توسط آلوده کنندگان و نژادپرستان. در عوض، نخبگان جهانی گرا، به اندازه کافی باهوش هستند که سیستم خود را در حال شکست ببینند اما آنقدر شجاع نیستند که مسئولیت آن را بپذیرند، سرمایه مالی و فرهنگی را که بزرگترین نسل برای ما به جا گذاشته است، غارت کرده اند.

به عنوان بخشی از پوشش این جنایت، زومرها هجوم مداوم تبلیغات افسرده کننده را تحمل کرده اند. به آنها گفته می شود که جهان 10 سال دیگر به پایان می رسد. “اضطراب اقلیمی” در میان نسلی که به آنها دستور داده شده است که به جای ایجاد چیزهای جدید و حل مشکلات، احساس گناه کنند، شیوع دارد. نسل های قبلی برای ماه شلیک کردند. نخبگان امروزی به دلیل نگرانی از اینکه موشک ها ممکن است بر آب و هوا تأثیر بگذارند، اکتشافات فضایی را تحقیر می کنند.

همه اینها نتایج قابل پیش بینی به همراه داشته است. زومرها نرخ بالایی از خودکشی، افسردگی، اضطراب را تجربه می کنند و بسیاری احساس می کنند که زندگی بی معنی است.

به احتمال زیاد سیاستمداران راه حلی ارائه نمی دهند. توسل به پایگاه رای گیری نسل Z یک بازی شرم آور از نور گاز، سیگنال دادن به فضیلت و گرفتن قدرت خودپسندانه است. رهبران سیاسی واقعیت را انکار می کنند و ادعا می کنند که می توانند با استفاده از برنامه ریزی مرکزی، رفاه را مهندسی کنند. مدارس و دانشگاه‌های دولتی عموماً در ارائه آموزش انسان‌گرایانه با کیفیت شکست می‌خورند، و یک نسل کامل را از ابزارهای فکری لازم برای توجه به این فریب محروم می‌کنند.

افزایش آگاهی از مشکل

با این حال، بسیاری از اعضای نسل Z در حالی که راه خود را از میان خرابه‌های سیستم دانشگاهی می‌گذرانند و به نیروی کار می‌پیوندند، به اهداف مهمی می‌رسند. ما اخیراً با جک نیکاسترو، دانشجوی کنونی کالج دارتموث، که معتقد است می‌تواند از طریق بدبینی با انگیزه سیاسی ببیند، صحبت کردیم:

نیکاسترو گفت: «فرهنگ اصلی به‌طور ناامیدکننده (و به‌طور غیرقابل پشتیبانی) بدبینانه است، به‌ویژه فناوری مناسب. «سیاستمداران با عوام فریبی معمول خود از نگرانی‌های مردم در مورد فناوری، اتوماسیون و هوش مصنوعی بهره می‌برند تا برنامه سیاست‌های غیرلیبرال را پیش ببرند، همانطور که در جلسات TikTok نشان داده شد.»

سید گانداپاننی، دانشجوی دانشگاه بینگهامتون، دیدگاه مشابهی را ارائه کرد و اظهار داشت که نسبت به استانداردهای زندگی «به معنای وسیع خوشبین» است، هرچند در مورد آینده آزادی کمتر مطمئن است:

او گفت: “از نقطه نظر آزادی، من نمی توانم چنین اعتمادی را حفظ کنم – و معتقدم عواقب بلندمدتی برای این کار وجود دارد.” اما در حال حاضر، دولت‌ها و صنایع یارانه‌ای آن‌ها هیچ خستگی از رشد عظیم خود نشان نمی‌دهند.»

کنار آمدن با چالش

بحران های مالی و پولی پیش روی ژنرال Z قابل توجه است. بدهی ملی بیش از 31 تریلیون دلار است و بدهی های بدون بودجه بیش از 187 تریلیون دلار است. به لطف یک فدرال رزرو سیاست زده و ناکارآمد، اقتصاد آمریکا به سمت رکود تورمی پیش می رود، پدیده ای بد که در آن تورم و بیکاری همزمان تشدید می شوند.

رهبران احزاب سیاسی بزرگ ادعا می کنند که اصلاحات تامین اجتماعی و مدیکر از روی میز خارج شده است. برایان ریدل، کارشناس ارشد موسسه منهتن، اخیراً اظهار داشت که طبق داده‌های CBO (اداره بودجه کنگره) هر دو برنامه «در 30 سال آینده 116 تریلیون دلار کسری بودجه ایجاد خواهند کرد».

برخی از زومرها نیاز به اصلاح را تشخیص می دهند. مارک پانجایتان، دانشجوی کارشناسی در دانشگاه تگزاس در آستین، در مقاله‌ای در وال استریت ژورنال که حاوی نظرات دانشجویی در مورد امنیت اجتماعی است، اظهار داشت: «به جای اینکه رویاهای بازنشستگی را در دستان کنگره‌ای به بن‌بست بگذاریم، به همه توصیه می‌کنم به ثمرات آن وابسته باشند. از زحمات خودشان.»

دیگری، رایان کالاهان از دانشگاه ویرجینیا، مدعی شد: «صرف نظر از تغییراتی که کنگره ایجاد می‌کند، تا زمانی که نسل من بتواند جمع‌آوری کند، تأمین اجتماعی روح سابق خود خواهد بود.»

در شرایطی که روند سیاسی قادر به پاسخگویی به نیازهای اساسی برای تغییر نیست، چه رسد به پروژه های جاه طلبانه ای که به خاطر نسل های آینده نیاز به فداکاری دارند، رای گیری و فعالیت نمی تواند این مشکل را به تنهایی حل کند. در مسیر کنونی ما، میزان رشد اقتصادی که برای پرداخت بدهی ما لازم است تقریباً از نظر ریاضی غیرممکن است – به استثنای پیشرفت فناوری که صفحه شطرنج را دوباره تنظیم کند.

نسلی که برای بیت کوین آماده شده است

ویژگی بارز زومرها که آنها را شایسته نام خود می کند این است که آنها به طرز باورنکردنی سریع حرکت می کنند. ژنرال Z با یک رژیم غذایی رسانه ای از تحریک دیوانه بزرگ شد. اعضای آن به سرعت فناوری‌های جدید را یاد می‌گیرند و در استفاده از آنها برای ایجاد محتوا، برنامه‌ها و تجربیات اجتماعی جدید خوب هستند.

همانطور که محققان مک کینزی خاطرنشان کردند، “اعضای ژنرال Z… بومی دیجیتال واقعی هستند: از همان دوران جوانی، آنها در معرض اینترنت، شبکه های اجتماعی و سیستم های تلفن همراه بوده اند.”

این شیوه زندگی سریع و مبتنی بر فناوری، زومرها را برای بیت کوین آغاز می کند. در حالی که نسل های قبلی ممکن است از ناآشنایی بیت کوین خودداری کنند، زومرها چنین هستند بیشتر با بیت کوین راحت تر از بانک ها و محصولات مالی سنتی هستند. آنها در موقعیت خوبی برای ایجاد زیرساخت های لازم برای آوردن بیت کوین به میلیاردها نفر قرار دارند – و محاسبات مربوط به مشکلات زمان خود را تغییر می دهند.

سفر به خانه

اگرچه بیت کوین امیدی را برای زومرها فراهم می کند، اما آنها باید خود را برای چیزی که قرار است پیش بیاید، حفظ کنند – سفری دشوار برای بازگشت به یک جامعه متعادل و آزاد. برای جبران آموزش نادرست رایج در مدارس دولتی و آموزش عالی، آماده سازی به مطالعه مستقل نیاز دارد. آنها باید جوامع خود را با استفاده از شبکه های ارتباطی رمزگذاری شده در مواجهه با سانسور، ارعاب و نظارت سازماندهی کنند. آنها باید نهادهای موجود، مانند زمینه های حقوقی و مالی، خدمات عمومی و رهبری شرکت ها را با ابزارهایی برای اعمال اصلاحات سخت نفوذ کنند.

علاوه بر این، آنها باید بدانند که بیت کوین بخش مهمی از این وسایل را فراهم می کند. بیت کوین در دنیایی که ژنرال Z بسیار کمی دارد، اهرمی است. آنها باید وعده دروغ «کریپتو» را رد کنند و هنر باستانی تفکر بلندمدت را دوباره بیاموزند.

هر نسلی با بحران ها سر و کار دارد، اما برخی از نسل ها به چالش های ویژه ای فراخوانده شده اند. بزرگترین نسل برای محافظت از بشریت در برابر رژیم های توتالیتر وارد جنگ شد. اکنون زومرها باید با پیامدهای چندین دهه بی مسئولیتی پولی و مالی و تخریب پایین دستی که بر آزادی ها و فرهنگ آنها وارد کرده است، روبرو شوند.

آنها آن را نخواستند، اما برای نسلی از جوانان که تلاش می‌کنند باور کنند زندگی‌شان معنا دارد، دعوت به بازسازی با بیت‌کوین شاید بزرگترین نعمتی باشد که می‌توانستند دریافت کنند. آسان نخواهد بود، اما ارزشش را خواهد داشت.

این یک پست مهمان توسط دیوید واو و دیو برنبام است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.