ما در چرخه بعدی بازار گاوی – بازارها و قیمت ها بیت کوین نیوز هستیم

[ad_1] شرکت سرمایه گذاری Pantera Capital با تمرکز بر رمزارز می گوید که بیت کوین پایین ترین سطح خود را دیده است و “ما در چرخه بازار صعودی بعدی هستیم.” دان مورهد، موسس و شریک مدیریت شرکت، خاطرنشان کرد: در بلندمدت، قیمت بیت کوین به طور متوسط ​​در دوازده سال گذشته در یک روند صعودی

کد خبر : 319282
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
ما در چرخه بعدی بازار گاوی – بازارها و قیمت ها بیت کوین نیوز هستیم

[ad_1]

شرکت سرمایه گذاری Pantera Capital با تمرکز بر رمزارز می گوید که بیت کوین پایین ترین سطح خود را دیده است و “ما در چرخه بازار صعودی بعدی هستیم.” دان مورهد، موسس و شریک مدیریت شرکت، خاطرنشان کرد: در بلندمدت، قیمت بیت کوین به طور متوسط ​​در دوازده سال گذشته در یک روند صعودی سالانه 2.3 برابر بوده است.

Pantera Capital در بازار بعدی گاو نر

Pantera Capital هفته گذشته نامه بلاک چین فوریه خود را منتشر کرد. این نامه با عنوان “چرخه گاو هفتم” توسط بنیانگذار و شریک مدیریت دان مورهد و همکاران سرمایه گذاری رایان بارنی و سهاج سینگ نوشته شده است. Pantera Capital یک شرکت سرمایه گذاری است که در حوزه ارزهای دیجیتال، دارایی های دیجیتال و فناوری بلاک چین تخصص دارد.

مورهد با اشاره به تحلیل خود از چرخه های قیمت بیت کوین در نامه، روز پنجشنبه در توییتی نوشت:

من معتقدم که دارایی‌های بلاک چین (با استفاده از بیت‌کوین به‌عنوان یک پروکسی) پایین‌ترین سطح را تجربه کرده‌اند و ما در چرخه بازار صعودی بعدی هستیم – صرف نظر از اینکه در کلاس‌های دارایی حساس به نرخ بهره چه اتفاقی می‌افتد.

او خاطرنشان کرد: «این هفتمین چرخه گاو نر پس از شش چرخه خرس خواهد بود. مورهد در نامه توضیح داد که پانترا 10 سال چرخه بیت کوین را پشت سر گذاشته است و او 35 سال چرخه مشابهی را معامله کرده است.

بنیانگذار Pantera Capital اشاره کرد که کاهش قیمت BTC از نوامبر 2021 تا نوامبر 2022 “میانگین چرخه معمولی” بود. وی افزود: این تنها بازار نزولی است که بازار گاوی قبلی را به طور کامل از بین می برد. در این صورت، پس دادن 136 درصد از رالی قبلی.

نمودار چرخه های اصلی قیمت بیت کوین. منبع: Pantera Capital

مورهد ادامه داد: میانه نزولی 307 روز بوده است و بازار نزولی قبلی 376 بوده است. میانه نزول نزولی -73 درصد بوده است و آخرین بازار نزولی در -77 درصد به پایان رسیده است. “من فکر می کنم ما با این کار تمام شده ایم و شروع به بالا رفتن کرده ایم.”

مورهد در ادامه خاطرنشان کرد:

در بلندمدت، قیمت بیت کوین به طور متوسط ​​در دوازده سال گذشته در یک روند صعودی سالانه 2.3 برابر بوده است.

آیا با دن مورهد، بنیانگذار Pantera Capital موافقید که ما در حال حاضر در یک چرخه بازار صعودی هستیم؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.