ما در مورد کریپتو «بسیار صعودی» هستیم – بیت کوین نیوز

[ad_1] یکی از مدیران این شرکت می‌گوید اسکایبریج کپیتال، یک شرکت مدیریت دارایی 3.5 میلیارد دلاری، در بخش کریپتو «بسیار صعودی» است. برای ما، ما فکر می کنیم که بازارهای ارزهای دیجیتال رشد فوق العاده ای را نشان می دهند. “بازارهای ارزهای دیجیتال نشان دهنده رشد فوق العاده هستند” دو مدیر اجرایی Skybridge Capital –

کد خبر : 197989
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
ما در مورد کریپتو «بسیار صعودی» هستیم – بیت کوین نیوز

[ad_1]

یکی از مدیران این شرکت می‌گوید اسکایبریج کپیتال، یک شرکت مدیریت دارایی 3.5 میلیارد دلاری، در بخش کریپتو «بسیار صعودی» است. برای ما، ما فکر می کنیم که بازارهای ارزهای دیجیتال رشد فوق العاده ای را نشان می دهند.

“بازارهای ارزهای دیجیتال نشان دهنده رشد فوق العاده هستند”

دو مدیر اجرایی Skybridge Capital – بنیانگذار آنتونی اسکاراموچی و مدیر جان دارسی – در مصاحبه ای با بلومبرگ قبل از SALT، یک انجمن جهانی رهبری فکری، این هفته در مورد چشم انداز ارزهای دیجیتال این شرکت صحبت کردند.

اسکاراموچی توضیح داد که تقریباً نیمی از دارایی تحت مدیریت Skybridge به دارایی های رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، پروتکل Algorand، Ethereum و سهام عمومی مرتبط با رمزارز مرتبط است.

او با اشاره به اینکه شرکت او انتظار دارد که تمرکز روی کریپتو دارایی های تحت مدیریت خود را سه برابر کند از 3.5 میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار، گفت:

ما آنقدر نسبت به این فرصت احساس می کنیم که شرکت را تطبیق داده و تغییر موقعیت داده ایم تا در نهایت یک مدیر و مشاور پیشرو دارایی ارزهای دیجیتال باشد.

او خاطرنشان کرد: برای ما، ما فکر می کنیم که بازارهای ارزهای دیجیتال رشد فوق العاده ای را نشان می دهند.

دارسی، مدیر توسعه کسب و کار در Skybridge Capital، اظهار داشت:

بدیهی است که ما در این بخش به شدت صعودی هستیم.

بنابراین آنچه که ما تصمیم گرفتیم انجام دهیم این بود که بخشی از سرمایه ای که قبلاً به مدیران اعتباری تخصیص داده شده بود مستقیماً در دارایی های رمزنگاری مانند بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری شد – اما سپس سرمایه را به مدیران دارایی های رمزنگاری مانند Multicoin، Polychain، Pantera، و افراد دیگر تبدیل کرد. آن طبیعت،» او توضیح داد.

اسکاراموچی در مورد اینکه چگونه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) بخش کریپتو را تنظیم می کند، اظهار داشت: «آنها فضای کریپتو را بیش از حد تنظیم نمی کنند، مطمئناً آن را کمتر تنظیم نمی کنند.»

بنیانگذار Skybridge در مورد اینکه چگونه SEC تاکنون همه پیشنهادات برای صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) را رد کرده است، تاکید کرد: «ما فکر می‌کنیم زودتر از موعد است. بنابراین، اگر حق با ما باشد، و شما یک ETF نقدی دریافت کنید، دریچه‌ها را برای سرمایه‌گذاری نهادی و خرده‌فروشی بیشتر باز می‌کند.» درخواست Skybridge برای ETF نقطه بیت کوین توسط SEC در کنار Fidelity و چندین نفر دیگر رد شد.

اسکاراموچی توضیح داد: «من فکر می‌کنم کمیسیون بورس و اوراق بهادار این موضع را اتخاذ می‌کند که چون معاملات نقدی بیت‌کوین در سرتاسر جهان اتفاق می‌افتد، آنها یک تسویه یک بازار برای همه خرید و فروش‌ها ندارند. بنابراین آنها نگران دستکاری قیمت هستند.» وی نتیجه گرفت:

با گذشت زمان، به دلیل شفافیت بازارها، فکر می کنم آنها با آن راحت تر می شوند.

بنیانگذار Skybridge پیش بینی کرده است که بیت کوین به 100 هزار دلار خواهد رسید و در نهایت با قیمت 500 هزار دلار در هر سکه معامله می شود. او همچنین انتظار دارد که بیت کوین در بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین به ارز قانونی تبدیل شود.

برچسب ها در این داستان

آنتونی اسکاراموچی، بیت کوین، رمزنگاری، مقررات رمزنگاری، ارز دیجیتال، جان دارسی، SEC، Skybridge، skybridge بیت کوین صعودی، skybridge crypto صعودی، Skybridge Capital

نظر شما در مورد نظرات مدیران Skybridge چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.