ما در حال اتمام زمان برای رفع این مشکل هستیم – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] میلیاردر بیل آکمن هشدار داده است که «زمان ما در حال اتمام است» تا مشکلی که منجر به سقوط بانک‌های منطقه‌ای شد را برطرف کنیم. قبل از بیدار شدن FDIC، خزانه داری ایالات متحده و دولت ما باید چند ورشکستگی غیرضروری بانک دیگر را مشاهده کنیم؟ وی تاکید کرد: اکنون به یک نظام تضمین

کد خبر : 356111
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
ما در حال اتمام زمان برای رفع این مشکل هستیم – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

میلیاردر بیل آکمن هشدار داده است که «زمان ما در حال اتمام است» تا مشکلی که منجر به سقوط بانک‌های منطقه‌ای شد را برطرف کنیم. قبل از بیدار شدن FDIC، خزانه داری ایالات متحده و دولت ما باید چند ورشکستگی غیرضروری بانک دیگر را مشاهده کنیم؟ وی تاکید کرد: اکنون به یک نظام تضمین سپرده سراسری نیاز داریم.

آکمن خواستار اقدام فوری با پایان یافتن زمان برای جلوگیری از ورشکستگی بیشتر بانک است

میلیاردر بیل آکمن، مدیر عامل و مدیر پورتفولیوی پرشینگ اسکوئر کپیتال مدیریت، هشدار داده است که زمان برای دولت ایالات متحده برای اصلاح سیستم بانکی در حال اتمام است. او چهارشنبه در توییتی نوشت:

سیستم بانکی منطقه ای در معرض خطر است… افزایش سریع نرخ ها، دارایی ها را کاهش داد و سپرده ها را تخلیه کرد.

آکمن توضیح داد که “شکست” شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) “در به روز رسانی و گسترش رژیم بیمه ای خود، میخ های بیشتری را در تابوت کوبیده است.” او تاکید کرد که بانک فرست ریپابلیک «اگر FDIC به طور موقت سپرده‌ها را تضمین می‌کرد در حالی که یک رژیم تضمینی جدید ایجاد می‌شد، شکست نمی‌خورد. در عوض، ما شاهد سقوط دومینوها با هزینه‌های سیستماتیک و اقتصادی هستیم.» First Republic Bank در اوایل این هفته توسط رگولاتورها توقیف شد و بیشتر دارایی های آن به JPMorgan Chase فروخته شد.

این میلیاردر اضافه کرد که بانک‌های سیستمی جهانی (G-SIB) «از مزیت رقابتی ناعادلانه‌ای برخوردارند که برای ورشکستگی بسیار بزرگ است، به این معنی که تنها سپرده‌گذاران بیمه‌نشده آنها می‌توانند راحت بخوابند. تا زمانی که زمین بازی مساوی نشود، بانک های منطقه در معرض خطر جدی قرار دارند.»

آکمن ادامه داد: «اعتماد به یک مؤسسه مالی در طول دهه ها ایجاد می شود و در روزها از بین می رود. با سقوط هر دومینو، ضعیف ترین بانک بعدی شروع به لرزیدن می کند. تا زمانی که سرمایه گذاران برای شرط بندی روی یک بانک متزلزل پاداش نگیرند، پیشنهادی وجود نخواهد داشت و بهترین فروش آخرین قیمت است. وی تاکید کرد:

وقت ما برای رفع این مشکل کم شده است.

«چند ورشکستگی غیرضروری بانک دیگر را باید قبل از بیدار شدن FDIC، خزانه داری ایالات متحده و دولتمان مشاهده کنیم؟ ما اکنون به یک رژیم تضمین سپرده در سراسر سیستم نیاز داریم.»

آیا با بیل آکمن موافقید که زمان برای تعمیر سیستم بانکی ایالات متحده در حال اتمام است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.