مایک نووگراتز انتظار دارد بیت کوین به 500 هزار دلار برسد – می گوید بیت کوین یک جایگزین عالی در اقتصادهایی با مدیریت ضعیف است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال می گوید که بیت کوین یک جایگزین عالی و یک راه نجات برای مردم کشورهایی است که نظارت ضعیفی بر اقتصاد دارند. او انتظار دارد که قیمت این ارز دیجیتال به 500 هزار دلار برسد. او گفت: «ما چرخه فرزندخواندگی را می‌بینیم که تسریع می‌کند… همه جا ویروسی می‌شود.

کد خبر : 180289
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۳۰
مایک نووگراتز انتظار دارد بیت کوین به 500 هزار دلار برسد – می گوید بیت کوین یک جایگزین عالی در اقتصادهایی با مدیریت ضعیف است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال می گوید که بیت کوین یک جایگزین عالی و یک راه نجات برای مردم کشورهایی است که نظارت ضعیفی بر اقتصاد دارند. او انتظار دارد که قیمت این ارز دیجیتال به 500 هزار دلار برسد. او گفت: «ما چرخه فرزندخواندگی را می‌بینیم که تسریع می‌کند… همه جا ویروسی می‌شود.

بیت کوین یک «جایگزین عالی» در برخی اقتصادها است

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال در چند مصاحبه این هفته در مورد چشم انداز بیت کوین و دلار آمریکا صحبت کرد.

او گفت: “بزرگترین اتفاقی که در 10 سال گذشته از جهات مختلف، شاید بیشتر، رخ داده است، زمانی است که اروپا و ایالات متحده گفتند: “هی روسیه، آن ذخایری که فکر می کردی مال تو هستند، در واقع ذخایر تو نیستند.” سه شنبه به بلومبرگ گفت.

مدیر اجرایی گلکسی دیجیتال با توضیح بیشتر در مورد منظور او، توضیح داد:

این بدان معناست که دلار یا اوراق خزانه به عنوان دارایی بدون ریسک، چندان بدون ریسک نیستند. اگر روسی هستید، بدون ریسک نیست و شاید اگر چینی هستید، ممکن است بدون ریسک نیز نباشد.

او اظهار داشت: «بنابراین من فکر می‌کنم که ما وارد دنیایی می‌شویم که ناشناخته است، جایی که مردم در آن تلاش می‌کنند تا بفهمند ارز ذخیره چیست.

“ایالات متحده از بین نمی رود. دلار از بین نمی رود اما این تنها مکان نخواهد بود. بنابراین من فکر می‌کنم که شما این انبوه دارایی‌ها را خواهید دید.» نووگراتز توضیح داد.

طلا و مطمئنا دارایی های دیجیتال بخشی از این سطل خواهند بود. قرار نیست کل دنیا یک شبه به بیت کوین تبدیل شود، اما شما خواهید دید که افراد بیشتری می گویند: “من می خواهم مقداری از پولم را خارج از حاکمیت داشته باشم.”

نووگراتز با اشاره به اینکه “روبل روسیه در 10 سال گذشته بیش از 90 درصد کاهش یافته است” و “لیر ترکیه نیز همین کار را کرد” گفت:

بیت کوین راه نجاتی برای مردم کشورهایی است که مدیریت واقعا ضعیفی بر اقتصاد دارند.

او به طور مشابه پنجشنبه به CNBC گفت: “وقتی مدیریت بدی از اقتصاد وجود دارد … بیت کوین یک جایگزین عالی ارائه می دهد.”

مدیر اجرایی ضمن اعتراف، “مصوبه ما عالی نبوده است”، تاکید کرد: “اگر در روسیه بودید، با داشتن تمام پول خود به روبل احساس احمقانه ای می کردید. یا اگر در ترکیه بودید، احساس احمقانه‌ای دارید که تمام پول خود را به لیر ترکیه می‌کردید.»

بیت کوین می تواند به 500000 دلار برسد

از رئیس Galaxy Digital در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین سؤال شد. او جواب داد:

پنج سال بعد، اگر بیت کوین 500000 دلار نباشد، در چرخه پذیرش اشتباه می کنم.

ما شاهد چرخه پذیرش هستیم که سرعت می گیرد. بیت کوین در سال گذشته بسیار سریعتر رشد کرد، کریپتو رشد کرد، تا اینکه اینترنت بهترین سالهای خود را در دهه 90 انجام داد. من می بینم که این در همه جا ویروسی می شود،” او به اشتراک گذاشت.

نووگراتز همچنین در مورد فرمان اجرایی مقررات ارزهای دیجیتال که هفته گذشته توسط رئیس جمهور جو بایدن امضا شد، اظهار نظر کرد. وی خاطرنشان کرد: «سیاست حتی در سمت دموکرات نیز تغییر کرده است. این دیگر ضد رمزنگاری نیست، مانند این است: “صبر کنید، تعداد زیادی رای دهنده رمزارز وجود دارد.”

نظر شما در مورد نظرات مایک نووگراتز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.