مایک نووگراتز از تمایل دولت ایالات متحده برای بحث در مورد رمزارزها ابراز تاسف می کند در حالی که نمی گوید “هیچ چیزی در مورد مقررات هوش مصنوعی” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] مایک نووگراتز، مدیر اجرایی هلدینگ دیجیتال گلکسی، گفته است که به نظرش شوکه کننده است که مقامات ایالات متحده علاقه مند به صحبت در مورد مقررات ارزهای دیجیتال هستند، اما در مورد مقررات هوش مصنوعی (AI) چیزی نگفته اند. نووگراتز افزود که دولت ایالات متحده با انتخاب تمرکز بر مقررات ارزهای دیجیتال، آن را

کد خبر : 340685
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مایک نووگراتز از تمایل دولت ایالات متحده برای بحث در مورد رمزارزها ابراز تاسف می کند در حالی که نمی گوید “هیچ چیزی در مورد مقررات هوش مصنوعی” – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

مایک نووگراتز، مدیر اجرایی هلدینگ دیجیتال گلکسی، گفته است که به نظرش شوکه کننده است که مقامات ایالات متحده علاقه مند به صحبت در مورد مقررات ارزهای دیجیتال هستند، اما در مورد مقررات هوش مصنوعی (AI) چیزی نگفته اند. نووگراتز افزود که دولت ایالات متحده با انتخاب تمرکز بر مقررات ارزهای دیجیتال، آن را “کاملا وارونه” می کند.

“یک فناوری واقعی که مردم به آن اهمیت می دهند”

مایک نووگراتز، میلیاردر کریپتو و مدیرعامل هلدینگ دیجیتال گلکسی، اخیراً گفته است که برای او تکان دهنده است که به نظر می رسد تنظیم کننده ها فقط علاقه مند هستند «در مورد مقررات ارز دیجیتال صحبت کنند و چیزی در مورد هوش مصنوعی صحبت نکنند. [artificial intelligence] مقررات.” نووگراتز همچنین پیشنهاد کرد که برای دولت “احمقانه” است که “این صنعت را به خاطر سام بنکمن-فرید در شورت برمودای خود پنهان کند.”

نووگراتز که قبلاً سم بنکمن-فرید را به شدت مورد انتقاد قرار داده بود، در کنفرانس سه ماهه چهارم (سه ماهه چهارم) گلکسی دیجیتال (Q4) 2022، تاکید کرد که مخالف هیچ حرکتی نیست که بازیگران بد را از فضا حذف کند. مدیرعامل، با این حال، گفت که او طرفدار رویکرد تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده نیست که به گفته او شبیه «پرتاب کردن نوزاد با آب حمام» است.

به گفته Novogratz، کریپتو به عنوان یک روش مهم برای حفظ ارزش در دنیایی که ارزهای فیات مانند دلار آمریکا به طور مداوم در حال کاهش هستند، ظهور کرده است.

“مثلا، این یک فناوری واقعی است که مردم به آن اهمیت می دهند. این جایگزین واقعی راهی برای صرفه جویی در پول در دنیایی است که احساس می‌شود دلار پایین می‌آید یا تمام فیات پست می‌شود. روش واقعی کسب درآمد از IP در NFT [non-fungible token] فضا، و بسیاری دیگر – این لاله ها در هلند قرن شانزدهم نیستند. نووگراتز استدلال کرد که این یک پیشرفت واقعی در فناوری است.

مدیر عامل شرکت اضافه کرد که دولت ایالات متحده با انتخاب تمرکز بر روی ارزهای دیجیتال در حالی که هیچ کاری در مورد هوش مصنوعی انجام نمی دهد، “کاملاً آن را وارونه کرد.”

نوسانات گری جنسلر

در همین حال، نووگراتز در پاسخ به سوالی در مورد مشکل اصلی خود با آنچه که به عنوان عقب نشینی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توصیف شده است، با اشاره به نوسانات تنظیم کننده ها و رئیس SEC، گری جنسلر، در مورد اینکه چه چیزی یک اوراق بهادار می شود، اشاره کرد. و چه چیزی نیست. همچنین به نظر می‌رسد که مدیرعامل ناتوانی SEC در نام‌گذاری یا برجسته کردن مشخصه‌هایی که یک دارایی کریپتو را به یک امنیت تبدیل می‌کند، برای ایجاد بن‌بستی که اکنون بین بازیگران صنعت و تنظیم‌کننده‌ها وجود دارد، مقصر می‌داند.

نووگراتز در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود تا این صنعت پیشرفت کند، گفت:

شما به افراد واقعاً باهوشی نیاز دارید که به این فکر کنند که چگونه می‌توانید این صنعت جدید را انتخاب کنید، مجموعه‌ای از قوانین را ایجاد کنید که به بازیگران قانونی اجازه می‌دهد این صنعت را در ایالات متحده ایجاد کنند و آن را توسعه دهند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.