مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار میلیاردر و مدیر عامل Galaxy Digital، به رویداد Terra LUNA و UST Fallout می‌پردازد – بیت‌کوین نیوز

در 18 می، سرمایه‌گذار میلیاردر و حامی ارزهای دیجیتال، مایک نووگراتز، پستی را درباره پیامدهای اخیر بلاک چین Terra منتشر کرد. نووگراتز و شرکتش گلکسی دیجیتال به پروژه Terra اعتقاد زیادی داشتند و سرمایه گذار حتی یک خالکوبی با محوریت LUNA روی بازوی خود داشت. علیرغم اتفاقات و زیان های اخیر، اقتصاد کریپتو در هفته

کد خبر : 208831
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
مایک نووگراتز، سرمایه‌گذار میلیاردر و مدیر عامل Galaxy Digital، به رویداد Terra LUNA و UST Fallout می‌پردازد – بیت‌کوین نیوز


در 18 می، سرمایه‌گذار میلیاردر و حامی ارزهای دیجیتال، مایک نووگراتز، پستی را درباره پیامدهای اخیر بلاک چین Terra منتشر کرد. نووگراتز و شرکتش گلکسی دیجیتال به پروژه Terra اعتقاد زیادی داشتند و سرمایه گذار حتی یک خالکوبی با محوریت LUNA روی بازوی خود داشت. علیرغم اتفاقات و زیان های اخیر، اقتصاد کریپتو در هفته گذشته احساس کرد، نووگراتز تاکید کرد که او همچنان قاطعانه معتقد است “انقلاب کریپتو آمده است تا بماند.”

نووگراتز در مورد مرگ Terra تأمل می کند: “زمان آن است که در مورد هفته گذشته صحبت کنیم”

اخیراً، Bitcoin.com News انفجار LUNA و UST و حامیان نام بزرگی را که در آزمایشگاه Terraform سرمایه گذاری کردند، گزارش داد. یکی از سرمایه گذارانی که در گزارش ما ذکر شد، سرمایه گذار میلیاردر و حامی ارزهای دیجیتال مایک نووگراتز بود. برای مدتی طولانی، نووگراتز و شرکتش گلکسی دیجیتال به اکوسیستم Terra معتقد بودند. در 26 ژانویه 2021، بلومبرگ به نقل از Novogratz و سرمایه‌گذار پروژه بلاک چین Terra را یکی از «قناری‌های موجود در معادن زغال‌سنگ از آنچه قرار است بیفتد» نامید.

Novogratz نیز یک خالکوبی با تم LUNA و گفت که او “رسما یک دیوانه است.” پس از حادثه کاهش اتصال UST و نابودی کل اکوسیستم Terra، نووگراتز به اندازه معمول در توییتر پرحرف نبود. چهارشنبه 18 می، نووگراتز توییت کرد برای اولین بار از 8 مه 2022. نووگراتز گفت: “پس از فکر کردن، زمان آن رسیده که در مورد هفته گذشته و مهمتر از آن هفته های آینده صحبت کنیم.” علاوه بر این توییت، Novogratz پیوندی به یک پست وبلاگی که در آن شکست Terra به تفصیل مورد بحث قرار می‌گیرد، گذاشت.

این سرمایه گذار در پست وبلاگ خود توضیح داد: “هیچ خبر خوبی در مورد آنچه در بازارها یا اکوسیستم Terra اتفاق افتاد وجود ندارد.” تنها در لونا و UST، 40 میلیارد دلار از ارزش بازار در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین رفت. سرمایه گذاران بزرگ و کوچک شاهد از بین رفتن سود و ثروت بودند. سقوط اعتماد به ارزهای دیجیتال و [decentralized finance]. هر زمان که پول به این شکل ناگهانی از دست می رود، مردم پاسخ می خواهند. من سعی خواهم کرد تا بینش هایی را به بحث در حال انجام اضافه کنم.”

سپس Novogratz از سه ماهه چهارم 2020 شروع به سرمایه گذاری اصلی Galaxy در LUNA کرد و اینکه چگونه تیم متوجه شد که این پروژه “بیش از 1.8 میلیون کاربر دارد و یکی از 5 برنامه مالی برتر در کره جنوبی است که از نظر ما پتانسیل رشد قابل توجهی دارد.” گلکسی توسط اکوسیستم Terra “مجذب” شد و آن را به عنوان “نمونه ای از رمزارزها برای یافتن یک مورد استفاده در دنیای واقعی” در نظر گرفت. سپس سرمایه‌گذار خاطرنشان کرد که پس‌زمینه کلان جهانی در بسیاری از دارایی‌های ریسکی در سال جاری تأثیرگذار بوده است، و او معتقد است که «پس‌زمینه کلان بر لونا و ذخایر ذخیره‌شده برای حمایت از UST فشار می‌آورد». نووگراتز افزود:

رشد UST از بازده 18 درصدی ارائه شده در پروتکل Anchor که در نهایت سایر کاربردهای بلاک چین Terra را تحت تأثیر قرار داد، منفجر شد. فشار نزولی بر دارایی‌های ذخیره همراه با برداشت‌های UST، یک سناریوی استرس شبیه به “اجرای بانک” را آغاز کرد. ذخایر برای جلوگیری از فروپاشی UST کافی نبود.

Novogratz اصول اصلی سرمایه‌گذاری را برجسته می‌کند – بنیانگذار Galaxy می‌گوید: «مهم است که شرکت‌کنندگان با تجربه کمتر در بازار فقط چیزی را که راحت از دست می‌دهند به خطر بیاندازند».

نووگراتز گفت که حادثه LUNA و UST به برخی از اصول اصلی سرمایه گذاری که شامل تنوع، کسب سود در طول مسیر، مدیریت ریسک و درک سرمایه گذاری تحت یک چارچوب کلان می شود، روشن کرد. این سرمایه‌گذار میلیاردر گفت که Galaxy Digital در هنگام سرمایه‌گذاری در LUNA به این اصول اصلی پایبند بوده است.

در پست وبلاگ Novogratz توضیح می‌دهد: «خواندن داستان‌های سرمایه‌گذاران خرد که پس‌انداز خود را در یک سرمایه‌گذاری از دست داده‌اند، آزاردهنده است. «یک اصل اساسی در سیستم اعتقاد رمزنگاری دسترسی برابر به بازارها است. اما مهم است که شرکت‌کنندگان کم‌تجربه بازار فقط چیزی را که از دست دادن راحت هستند، به خطر بیاندازند. من اغلب گفته ام مردم باید 1 تا 5 درصد از دارایی های خود را به فضا اختصاص دهند.

بنیانگذار گلکسی دیجیتال در پایان خاطرنشان کرد که او همچنان به فضای کریپتو اعتقاد راسخ دارد، اما این بدان معنا نیست که پایین ترین سطح است و بازار پس از آن مستقیماً بالا خواهد رفت. این امر مستلزم بازسازی، چرخه بازخرید، ادغام و اعتماد مجدد به ارزهای دیجیتال است. کریپتو در چرخه‌ها حرکت می‌کند و ما شاهد یک چرخه بزرگ بودیم.»

برچسب ها در این داستان

خطاب به Terra، Bank Run، سرمایه‌گذار میلیاردر، پست وبلاگ، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، Galaxy Digital، مدیر عامل Galaxy Digital، بنیانگذار Galaxy Digital، LUNA، LUNA Tattoo، Mike Novogratz، Novogratz LUNA، Novogratz Terra، Novogratz UST، استرس سه ماهه چهارم 2020، , Terra Blockchain, Terra reflections, UST

نظر شما در مورد پست وبلاگ انعکاس مایک نووگراتز در مورد اعتقاد خود به Terra و شکست LUNA و UST که در هفته گذشته رخ داد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.