مایک مک گلون، استراتژیست کالا، رکود را به عنوان کاتالیزور اصلی برای افزایش قیمت طلا به بالای 2000 دلار پیش بینی می کند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] این هفته، مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کلان بلومبرگ، چشم انداز ماه مارس خود را به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که «کاتالیزور برتر» که می تواند طلا را به بالای محدوده 2000 دلار در هر اونس برساند، رکود است. مک گلون همچنین در به‌روزرسانی درباره بیت‌کوین و نزدک توضیح داد که یکی از

کد خبر : 324692
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
مایک مک گلون، استراتژیست کالا، رکود را به عنوان کاتالیزور اصلی برای افزایش قیمت طلا به بالای 2000 دلار پیش بینی می کند – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

این هفته، مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کلان بلومبرگ، چشم انداز ماه مارس خود را به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که «کاتالیزور برتر» که می تواند طلا را به بالای محدوده 2000 دلار در هر اونس برساند، رکود است. مک گلون همچنین در به‌روزرسانی درباره بیت‌کوین و نزدک توضیح داد که یکی از عناصر کلیدی برای وادار کردن فدرال رزرو آمریکا به تغییر موضع خود، «افت شدید در بازار سهام» است.

مایک مک گلون چشم انداز ماه مارس را برای فلزات گرانبها و ارزهای دیجیتال به اشتراک می گذارد

قیمت طلا و نقره در هفته گذشته پایین تر بود، به طوری که طلا به زیر محدوده 1800 دلار در هر اونس و نقره کمی بالاتر از محدوده 20 دلار در هر اونس نزدیک شد. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز 1.08 تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته حدود 1.57 درصد کاهش داشته است. اوایل این هفته، استراتژیست ارشد کلان اطلاعات بلومبرگ مایک مک گلون پیش بینی های ماه مارس خود را در مورد دارایی هایی مانند کالاها، فلزات گرانبها، سهام و بیت کوین به اشتراک گذاشت. در مورد بیت کوین، مک گلون سوالات آیا تجمع اخیر توخالی بود یا بهبودی پایدار.

تحلیلگر بلومبرگ خاطرنشان کرد که «کریپتوها هرگز با رکود ایالات متحده، انقباض فدرال رزرو و میانگین متحرک 50 هفته ای بیت کوین زیر 200 هفته مواجه نشده اند.» مک گلون توضیح داد که در برخی موارد، اکثر دارایی های ریسک پایین می آیند، اما با توجه به اینکه بانک مرکزی ایالات متحده همچنان در حالت انقباض قرار دارد، بیشتر بازارها جهش کرده اند. مک گلون گفت: «میانگین متحرک 50 هفته ای بیت کوین هرگز از سطح 200 هفته ای خود در بحبوحه انقباض فدرال رزرو عبور نکرده است و کریپتو در حدود 25000 دلار به این خط رسیده است. این استراتژیست کلان افزود:

بازپرداخت سریع سوئیفت نمونه ای از بازارهای نزولی است و اگر بیت کوین بتواند بالای 25000 دلار بماند، نشان دهنده قدرت واگرا در مقابل بانک مرکزی خواهد بود.

مک گلون، در مورد طلا، اگر اقتصاد ایالات متحده وارد رکود شود، این فلز گرانبها شانس خوبی برای رسیدن به 2000 دلار در هر واحد دارد. نظر داد. این استراتژیست می نویسد: «بزرگترین پتانسیل انقباض اقتصادی از منحنی بازده در حدود 30 سال گذشته و همچنان انقباض فدرال رزرو می تواند منجر به کاهش بیشتر فلزات و افزایش طلا در سال 2023 شود. رکود در ایالات متحده یک کاتالیزور اصلی است که ممکن است قیمت فلز را به بالای 2000 دلار در هر اونس برساند. علاوه بر این، بر اساس داده های مک گلون، احتمال رکود اقتصادی محتمل به نظر می رسد.

این استراتژیست گفت: “بر اساس بالاترین احتمال رکود از منحنی خزانه داری سه ماهه تا 10 ساله در پایگاه داده ما از سال 1992.” یک عامل کلیدی که ممکن است این بار متفاوت باشد، کاهش قیمت فدرال رزرو است که بازارها تا تورم سال 2022 به آن عادت کرده بودند. علاوه بر این، مک گلون فکر می‌کند که جهش طلا ممکن است تا زمانی که فدرال رزرو تصمیم نگیرد روی سیاست‌های انقباض پولی متمرکز شود، اتفاق نیفتد. چشم انداز ماه مارس مک گلون نتیجه می گیرد: «این فلز گرانبها، یکی از بهترین عملکردها در 12 ماهه، ممکن است به دلیل رکود اقتصادی، یک محور نهایی فدرال رزرو را بو کند.

برچسب ها در این داستان

بازارهای خرسی، بیت کوین، رالی بیت کوین، هوش بلومبرگ، بانک مرکزی، کالاها، انقباض اقتصادی، سهام، اخبار مالی، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال، قیمت طلا، تورم، چشم انداز ماه مارس، تحلیل بازار، جهش بازار، سرمایه گذاری بازار، داده های بازار، بازار چشم انداز، روند بازار، مایک مک گلون، سیاست های سختگیرانه پولی، نزدک، فلزات گرانبها، رکود، دارایی های ریسک، استراتژیست ارشد کلان، قیمت نقره، بازار سهام، اقتصاد ایالات متحده، فدرال رزرو ایالات متحده، منحنی بازده

آیا فکر می کنید اقتصاد ایالات متحده به سمت رکود خواهد رفت و اگر چنین است، چه تأثیری بر قیمت طلا و سایر دارایی ها مانند ارزهای دیجیتال خواهد داشت؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.