مایکل ویلکرسون، استراتژیست بازار معتقد است که تورم ایالات متحده می تواند تا پایان سال به 12 درصد افزایش یابد، علی رغم پیش بینی ها از کاهش – بیت کوین نیوز

[ad_1] در حالی که چندین استراتژیست و تحلیلگر بازار انتظار دارند تورم ایالات متحده در سال 2023 در مقایسه با سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یابد، مایکل ویلکرسون، موسس استورموال ادوایزرز، فکر می کند که نرخ تورم می تواند تا پایان سال جاری تا 12 درصد افزایش یابد. نرخ تورم این کشور طی

کد خبر : 325781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۳۰
مایکل ویلکرسون، استراتژیست بازار معتقد است که تورم ایالات متحده می تواند تا پایان سال به 12 درصد افزایش یابد، علی رغم پیش بینی ها از کاهش – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در حالی که چندین استراتژیست و تحلیلگر بازار انتظار دارند تورم ایالات متحده در سال 2023 در مقایسه با سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یابد، مایکل ویلکرسون، موسس استورموال ادوایزرز، فکر می کند که نرخ تورم می تواند تا پایان سال جاری تا 12 درصد افزایش یابد. نرخ تورم این کشور طی هفت ماه گذشته کاهش یافته است، اما ویلکرسون اصرار دارد که فدرال رزرو ایالات متحده “قدرت شلیک خود را تمام خواهد کرد.”

مایکل ویلکرسون از مشاوران Stormwall معتقد است که ایالات متحده شاهد افزایش مجدد تورم خواهد بود.

طی دو ماه گذشته، بسیاری از گزارش‌ها اعلام کرده‌اند که تورم به اوج خود رسیده است و در ایالات متحده، شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) از زمان بالاترین سطح خود در ژوئن 2022، برای هفت ماه متوالی کاهش یافته است. در مصاحبه اخیر میشل ماکوری، گوینده کیتکو نیوز و مایکل ویلکرسون، بنیانگذار مشاوران استورموال، ویلکرسون انتظار خود را برای افزایش مجدد تورم در ایالات متحده ابراز کردند. ویلکرسون ضمن اذعان به اینکه دیدگاه او در اقلیت است، تاکید کرد که «تورم در مسیر خطی حرکت نمی‌کند. شما کمی دوچرخه سواری می بینید.”

گوینده کیتکو نیوز، میشل ماکوری (چپ) و مایکل ویلکرسون (راست)، بنیانگذار مشاوران Stormwall.

ویلکرسون در طول مصاحبه خود گفت: “من فکر نمی کنم که ما شاهد پایان تورم باشیم و فکر می کنم که شاهد افزایش دوباره ای خواهیم بود.” خواه 8 درصد باشد یا 12 درصد، و نمی‌توانم دقیقاً بگویم که تا پایان سال 2023 چقدر خواهد بود، اما معتقدم که ممکن است امسال دوباره به این محدوده بازگردیم.»

ویلکرسون توضیح داد که چگونه عرضه پول M2 از سال 2008 رشد کرده است و در طول همه‌گیری کووید-19 بیشتر شده است. به عنوان مدیر اجرایی مشاوران استورموال و نویسنده کتاب «چرا آمریکا مهم است: موردی برای استثناگرایی جدید»، ویلکرسون اظهار داشت که افزایش عرضه پول ناگزیر منجر به افزایش قیمت‌ها می‌شود، همانطور که الگوهای تاریخی نشان می‌دهد. او معتقد است که از دیدگاه سیاستگذاران، تورم یک گزینه ارجح است زیرا «دو شر کوچکتر» است.

ویلکرسون به ماکوری گفت: «فدرال رزرو قدرت آتش تمام خواهد شد. در نهایت، این تبدیل به یک مبادله بین کاهش تورم، کشتن اژدهای تورمی و اجازه دادن به افزایش رکود و بیکاری می شود. و دولت‌ها، همیشه و همه جا، تورم را انتخاب می‌کنند.»

با این حال، بسیاری از تحلیلگران و اقتصاددانان معتقدند که تورم در سال جاری کاهش خواهد یافت. به عنوان مثال، محمد الاریان، اقتصاددان از دانشگاه کمبریج، انتظار دارد که تورم در اواسط سال در حدود 4 درصد «چسبنده» شود. آدام پوسن، رئیس موسسه اقتصاد بین‌الملل پترسون و مقام سابق بانک انگلستان، پیش‌بینی می‌کند که تورم آمریکا تا پایان سال 2023 به محدوده 3 درصد برسد. پوسن در پایان دسامبر 2022 گفت.

ویلکرسون در طی گفتگوی خود با ماکوری دیدگاهی مخالف داشت و تاکید کرد که تورم قیمت در نهایت فرا خواهد رسید. ویلکرسون گفت: «عرضه پول فقط از سال 2000 تا 40 درصد افزایش یافته است. «هیچ زمانی در تاریخ نبوده است که عرضه پول تا این حد افزایش یابد بدون اینکه منجر به تورم شود – تورم قیمت همیشه با تورم عرضه پول برابری می کند.»

برچسب ها در این داستان

محدوده 3 درصد، آدام پوسن، تحلیلگران، بانک مرکزی انگلستان، شاخص قیمت مصرف کننده، دیدگاه مخالف، همه گیری کووید-19، چشم انداز اقتصادی، بازارهای مالی، تورم بالا، الگوهای تاریخی، اژدهای تورمی، فشارهای تورمی، عرضه پول M2، استراتژیست های بازار ، مایکل ویلکرسون، اواسط سال، محمد الاریان، تورم عرضه پول، موسسه پترسون برای اقتصاد بین الملل، سیاست گذاران، تورم قیمت، رکود، تورم چسبنده، مشاوران Stormwall، افزایش، فدرال رزرو ایالات متحده، تورم ایالات متحده، بیکاری، دانشگاه کمبریج

آیا با دیدگاه مخالف ویلکرسون در مورد تورم موافق هستید یا فکر می کنید پیش بینی های سایر اقتصاددانان درست خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.