مایکل بری، سرمایه‌گذار «بیگ شورت» می‌گوید در مشاوره فروش اشتباه کرده است. «نسل BTFD» – اخبار اقتصادی بیت کوین را تبریک می گویم

[ad_1] مایکل بری، سرمایه‌گذار مشهور «Big Short» روز پنجشنبه در توییتی به ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده‌اش گفت: «اشتباه کردم که گفتم بفروشم». این توییت به دنبال هشدار ماه‌ها بری مبنی بر اینکه ایالات متحده به سمت یک «رکود چند ساله طولانی» پیش می‌رود و تصمیم او برای رها کردن همه سهام خود به جز یکی در

کد خبر : 341722
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۳۰
مایکل بری، سرمایه‌گذار «بیگ شورت» می‌گوید در مشاوره فروش اشتباه کرده است.  «نسل BTFD» – اخبار اقتصادی بیت کوین را تبریک می گویم

[ad_1]

مایکل بری، سرمایه‌گذار مشهور «Big Short» روز پنجشنبه در توییتی به ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده‌اش گفت: «اشتباه کردم که گفتم بفروشم». این توییت به دنبال هشدار ماه‌ها بری مبنی بر اینکه ایالات متحده به سمت یک «رکود چند ساله طولانی» پیش می‌رود و تصمیم او برای رها کردن همه سهام خود به جز یکی در آگوست 2022 است.

بوری: اشتباه کردم که بگویم بفروشم

مایکل بریاو که در توییتر با نام “کاساندرا BC” شناخته می شود، به دلیل پیش بینی های خود مشهور است. او به طرز معروفی بحران وام مسکن 2007-2008 را پیش بینی کرد و از آن سود برد. زمانی که مایکل لوئیس پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 را در کتاب و فیلم خود، «کوتاه بزرگ» شرح داد، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری نامتعارف بری به شهرت رسید. در زمان‌های اخیر، بری دوباره نزولی بود و در ماه دسامبر پیش‌بینی کرد که اقتصاد ایالات متحده وارد یک «رکود چند ساله طولانی» خواهد شد.

در ماه مه 2022، بری هشدار داد که ایالات متحده ممکن است شاهد “رکود مصرف کننده” باشد و در ماه اوت، شرکت Scion Asset Management تمام سهام خود را به جز یک سهام فروخت. Scion موقعیت های طولانی را در شرکت هایی مانند Meta، Cigna Corp.، Alphabet (Google)، Bristol-Myers Squibb و دیگران فروخت. در ژانویه، بری اظهار داشت که انتظار دارد ایالات متحده “با هر تعریفی” در رکود باشد و در ماه مارس، آشفتگی بانکی ایالات متحده را با وحشت سال 1907 مقایسه کرد. با این حال، در آخرین توییت خود در 30 مارس، این سرمایه گذار مشهور به نظر می رسد داستان دیگری را بیان می کند.

بوری: «اشتباه کردم که گفتم بفروشم توییت کرد. «با بازگشت به دهه 1920، هیچ نسل BTFD مانند شما وجود نداشته است. تبریک می گویم،» سرمایه گذار در دیگری اضافه کرد توییت.

علاوه بر این، توییت های بری قبل از 30 مارس 2023، به عنوان سرمایه دار افسانه ای بوده است متهم از پاک کردن توییت ها یا چندین بار حساب توییتر خود را بازنشانی کند. حتی یک حساب توییتر به نام وجود دارد @mikeburrysaved که توییت های حذف شده بری را به اشتراک می گذارد، و وجود دارد بسیاری از آرشیوها پوشش توییت و فید توییتر خود را از چند سال گذشته. چندین پاسخ به آخرین اظهارات بری در 30 مارس وجود داشته است. توییت کرد در پاسخ به نظر فروش بری.

در پاسخ به نظر بری “نسل BTFD”، یک نفر گفت“دلار بی ارزش است. چه کاری انجام دهید [you] از مردم انتظار انجام این کار را دارید؟» شخص دیگری نوشت به بوری، “همچنین ممکن است هیچ نسلی مانند این نسل وجود نداشته باشد که درد را در مسیر پایین به همان شکل احساس کند.” سرمایه گذار تنها کارآفرین شناخته شده ای نیست که رکود اقتصادی را پیش بینی می کند. پیتر شیف، اقتصاددان و رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر فقیر» نیز در حال پیش بینی فاجعه اقتصادی هستند.

برچسب ها در این داستان

آرشیو، نزولی، بزرگ کوتاه، سرمایه گذار بزرگ کوتاه، تولید BTFD، رکود مصرف کننده، بدهی کارت اعتباری، توییت های حذف شده، رکود، دلار، درآمد، رکود اقتصادی، کارآفرین معروف، تورم، سرمایه گذار، مایکل بری، تورم مایکل بری، رکود مایکل بری ، رکود چند ساله، درد، وحشت 1907، پس انداز شخصی، پیتر شیف، پیش بینی، رکود، پاسخ، رابرت کیوساکی، مدیریت دارایی Scion، فروش، بازار سهام، بحران وام مسکن، The Big Short، توییتر، حساب توییتر، اقتصاد ایالات متحده، بی ارزشی

آیا فکر می‌کنید آخرین توییت‌های مایکل بری نشان‌دهنده تغییر در چشم‌انداز او برای اقتصاد است یا او صرفاً انعطاف‌پذیری «نسل BTFD» را تأیید می‌کند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.