مایکل بری، سرمایه‌گذار «بزرگ کوتاه» پس از پیش‌بینی سقوط بازار، تمام سهام به جز یک سهام را رها می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین

بر اساس پرونده این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، مدیریت دارایی Scion مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، در سه ماهه دوم به جز یکی از دارایی های سهام خود را تخلیه کرد. بری، که به دلیل پیش بینی بحران مالی سال 2008 مشهور است، سقوط بازار سهام را پیش بینی

کد خبر : 242722
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
مایکل بری، سرمایه‌گذار «بزرگ کوتاه» پس از پیش‌بینی سقوط بازار، تمام سهام به جز یک سهام را رها می‌کند – اخبار ویژه بیت کوین


بر اساس پرونده این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، مدیریت دارایی Scion مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، در سه ماهه دوم به جز یکی از دارایی های سهام خود را تخلیه کرد. بری، که به دلیل پیش بینی بحران مالی سال 2008 مشهور است، سقوط بازار سهام را پیش بینی کرده و هشدار داده است که زمستان در راه است.

مایکل بری همه سهام را به جز یک می فروشد

شرکت سرمایه گذاری مایکل بری Scion Asset Management تمام دارایی های سهام خود را به جز یک مورد در سه ماهه دوم رها کرد، پرونده افشای این شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) دوشنبه نشان می دهد.

بوری بیشتر به این دلیل شناخته شده است که اولین سرمایه‌گذاری است که بحران وام مسکن در ایالات متحده را که بین سال‌های 2007 تا 2010 رخ داد، پیش‌بینی کرد و از آن سود برد. فیلمی با بازی کریستین بیل.

Scion موقعیت های خرید خود را در 11 سهام ایالات متحده در سه ماهه دوم فروخت، از جمله شرکت مادر Google Alphabet، شرکت مادر فیس بوک Meta Platforms، Bristol-Myers Squibb، Booking Holdings، Cigna Corp.، Discovery، Global Payments و Nexstar Media Group. این شرکت مدیریت دارایی در پایان سه ماهه اول 165 میلیون دلار سهام ایالات متحده داشت.

شرکت Burry سه ماهه دوم را با تنها یک سهام به پایان رساند. Scion 501,360 سهام Geo Group Inc. (NYSE: GEO) را اضافه کرد. وب سایت آن بیان می کند که شرکت مراقبت های بهداشتی مستقر در فلوریدا یک ارائه دهنده پیشرو در توانبخشی در حبس، پشتیبانی پس از آزادی، نظارت الکترونیکی و برنامه های مبتنی بر جامعه است.

سرمایه گذار Big Short در مورد سقوط بازار در توییتر هشدار داده است. توییت او در روز یکشنبه نشان داد که تجمع اخیر در نزدک با تکنولوژی سنگین به احتمال زیاد کوتاه مدت خواهد بود. او نوشت:

نمی توان آن احساس احمقانه قبل از Enron، قبل از 11 سپتامبر، قبل از Worldcom را از بین برد.

او در توئیتی دیگر اظهار داشت: برخلاف اینترنت و دنیای توییتر، افزایش‌هایی در بازار نزولی وجود داشته است که 50 درصد کاهش را تحت الشعاع قرار داده و منجر به پایین‌تر شدن قیمت شده است. با اشاره به اینکه «بستگی دارد [on] چگونه یک تظاهرات و/یا یک چرخه خرس را تعریف می کنید،» او آوریل 1930، نوامبر 1938، ژوئن 1946، و نوامبر 1968 را فهرست کرد.

بری هفته گذشته در توییت دیگری نوشت: «نزدک یک بازار صعودی است زیرا 20 درصد از پایین ترین سطح خود افزایش یافته است؟ چه کسی این چیزها را می سازد؟ پس از سال 2000، نزدک این کار را 7 بار انجام داد و 78 درصد به پایین ترین حد خود در سال 2002 سقوط کرد.

سرمایه گذار Big Short در توئیتی متفاوت هشدار داد که زمستان برای اقتصاد ایالات متحده در راه است و دلیل آن افزایش بدهی مصرف کننده است. این سرمایه‌گذار معروف نوشت: «تراز خالص اعتبار مصرف‌کننده با نرخ‌های بی‌سابقه‌ای در حال افزایش است زیرا مصرف‌کنندگان خشونت را به جای کاهش هزینه‌ها در مواجهه با تورم انتخاب می‌کنند.»

مشکل مازاد پس انداز را به خاطر دارید؟ بیشتر نه. پول نقد هلیکوپتر کووید به مردم آموخت که دوباره خرج کنند، و این اعتیادآور است. زمستان در راه است.

نظر شما در مورد اینکه مایکل بری تمام دارایی های سهام خود را به جز یک مورد فروخته است چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.