مایکل بری، سرمایه‌گذار «بزرگ کوتاه» نسبت به افزایش تورم دیگر هشدار می‌دهد – انتظار دارد ایالات متحده با هر تعریفی «در رکود اقتصادی» قرار گیرد – اخبار اقتصادی بیت‌کوین

مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، که به دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 شهرت دارد، می‌گوید که تورم در ایالات متحده به اوج خود رسیده است، اما یک جهش تورم دیگر وجود خواهد داشت. او انتظار دارد که اقتصاد ایالات متحده «با هر تعریفی» در رکود باشد. پیش بینی های اقتصادی مایکل بری در سال

کد خبر : 301479
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
مایکل بری، سرمایه‌گذار «بزرگ کوتاه» نسبت به افزایش تورم دیگر هشدار می‌دهد – انتظار دارد ایالات متحده با هر تعریفی «در رکود اقتصادی» قرار گیرد – اخبار اقتصادی بیت‌کوین


مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، که به دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 شهرت دارد، می‌گوید که تورم در ایالات متحده به اوج خود رسیده است، اما یک جهش تورم دیگر وجود خواهد داشت. او انتظار دارد که اقتصاد ایالات متحده «با هر تعریفی» در رکود باشد.

پیش بینی های اقتصادی مایکل بری در سال 2023

مایکل بری، سرمایه گذار معروف و بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری Scion Asset Management، پیش بینی های اقتصادی خود در سال 2023 را به اشتراک گذاشته است. بوری بیشتر به این دلیل شناخته شده است که اولین سرمایه‌گذاری است که بحران وام مسکن در ایالات متحده را که بین سال‌های 2007 تا 2010 رخ داد، پیش‌بینی کرد و از آن سود برد. فیلمی با بازی کریستین بیل.

بری یکشنبه در توییتی نوشت: «تورم به اوج خود رسید. اما این آخرین اوج این چرخه نیست.» او ادامه داد:

به احتمال زیاد شاهد کاهش CPI، احتمالا منفی در دوم سال 2023 و ایالات متحده در رکود با هر تعریفی خواهیم بود. فدرال رزرو کاهش خواهد داد و دولت تحریک خواهد کرد. و یک جهش تورم دیگر خواهیم داشت. سخت نیست.

بسیاری از افراد در توییتر با بری موافق بودند. وکیل جان ای. دیتون در توییتی نوشت: “من معتقدم این درست است.” پیتر سنت اونگه، اقتصاددان، نوشت: «بچه‌های باهوش موافقند: تورم پایین‌تر گذرا خواهد بود، سپس فدرال رزرو دستگاه‌های چاپ پول را به کار می‌اندازد و دوباره این کار را انجام می‌دهد.»

کارل مرکس، متخصص سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: «مایکل بری نکته‌ای دارد… تورم معمولاً موجی است، و به ندرت یک موج وجود دارد (نگاه کنید به نمودار CPI دهه 1970). پنج کلمه خطرناک در سرمایه گذاری هنوز این است: “این بار فرق می کند.”

مایکل بری، سرمایه‌گذار «بزرگ کوتاه» درباره افزایش تورم دیگر هشدار می‌دهد - انتظار دارد که ایالات متحده با هر تعریفی «در رکود باشد»
نمودار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) Mercx را به اشتراک گذاشت. منبع: توییتر

سرمایه گذار کری بالنتیران با بری موافقت کرد و در توییتی نوشت: «موافقم، اما جهش تورمی بعدی ممکن است در یک دهه یا بیشتر به پایان برسد. این بازار بسیار شبیه بازار گاوی سکولار 1947 تا 1965 است. در آن صورت، یک تورم پس از جنگ وجود داشت که آرام شد و به دنبال آن یک محیط تورمی که در نهایت در سال 1980 به اوج خود رسید.

برخی از مردم دیدگاه های جایگزین ارائه کردند. به عنوان مثال، راب بزجیان، کارگزار سابق، معتقد است کاهش تورم وجود خواهد داشت. «من طرف دیگر پیش‌بینی تورم او را می‌گیرم… ما برای مدت طولانی در کاهش تورم خواهیم بود. حباب‌ها به زمان زیادی نیاز دارند تا دوباره باد شوند.

بری هشدارهای متعددی در مورد اقتصاد ایالات متحده به اشتراک گذاشته است. در نوامبر 2022، او درباره “رکود چند ساله طولانی” هشدار داد. در ماه مه، سرمایه گذار Big Short در مورد رکود مصرف کننده و مشکلات بیشتر درآمد هشدار داد. در آوریل، او گفت که فدرال رزرو “هیچ قصدی برای مبارزه با تورم ندارد” و تاکید کرد: “فدرال رزرو همه چیز در مورد بارگیری مجدد بازوکای پولی است تا بتواند به نجات و تامین مالی بودجه مالی کمک کند.”

برچسب ها در این داستان

مایکل بری، مایکل بری، مایکل بری، یک جهش تورم دیگر، پیش بینی های اقتصادی مایکل بری، تورم مایکل بری، تورم مایکل بری به اوج خود، پیش بینی های مایکل بری، رکود مایکل بری، مایکل بری اقتصاد ایالات متحده، مایکل بری رکود ایالات متحده

آیا با مایکل بری در مورد تورم و اینکه اقتصاد ایالات متحده در رکود خواهد بود موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.