مایکل بری، سرمایه‌گذار بزرگ کوتاه‌مدت می‌گوید ممیزی صرافی‌های رمزارز مانند بایننس و FTX بی‌معنی است – اخبار ویژه بیت‌کوین

[ad_1] مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، که به دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 شهرت دارد، می‌گوید مشکل حسابرسی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، مانند Binance و FTX، مانند زمانی است که او شروع به استفاده از نوع جدیدی از مبادله پیش‌فرض اعتبار کرد. او توضیح داد: «حسابرسان ما در حین کار یاد می‌گرفتند و این چیز

کد خبر : 294193
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
مایکل بری، سرمایه‌گذار بزرگ کوتاه‌مدت می‌گوید ممیزی صرافی‌های رمزارز مانند بایننس و FTX بی‌معنی است – اخبار ویژه بیت‌کوین

[ad_1]

مایکل بری، مدیر صندوق تامینی، که به دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال 2008 شهرت دارد، می‌گوید مشکل حسابرسی صرافی‌های ارزهای دیجیتال، مانند Binance و FTX، مانند زمانی است که او شروع به استفاده از نوع جدیدی از مبادله پیش‌فرض اعتبار کرد. او توضیح داد: «حسابرسان ما در حین کار یاد می‌گرفتند و این چیز خوبی نیست».

مایکل بری در مورد حسابرسی شرکت های رمزنگاری

مایکل بری، سرمایه‌گذار مشهور و بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری Scion Asset Management، جمعه گفت که ممیزی اثبات ذخایر (POR) صرافی‌های ارزهای دیجیتال، از جمله Binance و صرافی سقوط کرده FTX، بی‌معنی است.

بوری بیشتر به این دلیل شناخته شده است که اولین سرمایه‌گذاری است که بحران وام مسکن در ایالات متحده را که بین سال‌های 2007 تا 2010 رخ داد، پیش‌بینی کرد و از آن سود برد. فیلمی با بازی کریستین بیل.

بری با اظهار نظر در مورد توقف حسابرسی اثبات ذخیره (POR) برای شرکت های رمزنگاری، شرکت حسابداری Mazars Group در توییتی نوشت:

مشکل این است. در سال 2005، زمانی که من شروع به استفاده از نوع جدیدی از مبادله پیش‌فرض اعتبار کردم، حسابرسان ما در حال یادگیری بودند. این چیز خوبی نیست. همین امر در مورد FTX، Binance و غیره نیز صدق می کند. حسابرسی اساساً بی معنی است.

توییت بری به مقاله ای از بلومبرگ اشاره می کند که توضیح می دهد که شرکت حسابداری فرانسوی کار روی شرکت های رمزنگاری را به دلیل نگرانی در مورد بررسی شدید رسانه ها و نشانه هایی مبنی بر اینکه بازارها با گزارش های اثبات ذخایری که تاکنون منتشر کرده است، از جمله برای بایننس، مطمئن نشده اند، تعلیق کرده است. ، Crypto.com و Kucoin.

اخبار دنبال شد انتقاد از مدیر عامل صرافی کریپتو رقیب کراکن، جسی پاول، که اخیراً محکوم کرد POR بایننس توسط Mazars حسابرسی شده است. این هفته بیش از 3 میلیارد دلار وجوه از بایننس برداشت شد.

Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل بایننس در مصاحبه ای با CNBC در مصاحبه ای با نگرانی در مورد POR صرافی خود در روز پنجشنبه ادعا کرد که اکثر شرکت های حسابداری نمی دانند چگونه صرافی های ارزهای دیجیتال را حسابرسی کنند.

از مدیر اجرایی پرسیده شد که چرا بایننس از یکی از چهار شرکت بزرگ حسابداری – Deloitte، EY، KPMG و Pricewaterhousecoopers (PwC) – برای حسابرسی دفاتر خود استفاده نمی‌کند و آیا شرکت رمزنگاری قادر به ارائه فایل‌ها و داده‌ها برای حسابرسان نیست. راحت مهر تایید خود را می دهند. رئیس Binance به سادگی پاسخ داد:

بسیاری از آنها حتی نمی دانند چگونه صرافی های رمزنگاری را حسابرسی کنند.

نظر شما در مورد نظرات مایکل بری در مورد ممیزی صرافی های ارزهای دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.