ماینینگ قطب نما به ماینرهای بیت کوین از تغییرات در طراحی ASIC بیت مین هشدار می دهد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] Compass Mining، یک شرکت استخراج بیت کوین، یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن بیان کرد که Bitmain، شرکتی که پشت دستگاه استخراج مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) قرار دارد، تغییراتی در طراحی آن ایجاد کرده است. این پست به ماینرها توصیه کرد که از تغییرات آگاه باشند زیرا Compass Mining “سه مشکل”

کد خبر : 330581
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ماینینگ قطب نما به ماینرهای بیت کوین از تغییرات در طراحی ASIC بیت مین هشدار می دهد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

Compass Mining، یک شرکت استخراج بیت کوین، یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن بیان کرد که Bitmain، شرکتی که پشت دستگاه استخراج مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) قرار دارد، تغییراتی در طراحی آن ایجاد کرده است. این پست به ماینرها توصیه کرد که از تغییرات آگاه باشند زیرا Compass Mining “سه مشکل” را در دو دستگاه مختلف استخراج سری Antminer S19 شناسایی کرده است.

استخراج قطب‌نمای استخراج بیت‌کوین 3 مشکل را در سری Antminer S19 شناسایی می‌کند.

Compass Mining، یک شرکت استخراج بیت کوین، یک پست وبلاگی با عنوان «Bitmain طراحی ASIC خود را تغییر داد. ماینرها باید آماده باشند، که تغییرات در طراحی ASIC Bitmain را برجسته می کند. Compass معتقد است که اپراتورهای تاسیسات استخراج بیت کوین باید از تغییراتی که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود آگاه باشند. به عنوان مثال، این شرکت سه مشکل را با Antminer S19، تولید 90 تراهش در ثانیه (TH/s)، و S19 XP با ارائه 140 TH/s شناسایی کرد.

ویلیام فاکسلی از Compass Mining توضیح می‌دهد که ماشین‌های جدید فاقد یک کنترلر رابط جانبی (PIC) در ASIC هستند، که کنترل هشبوردهای فردی را در مقایسه با دستگاه‌های دارای PIC سخت‌تر می‌کند. این دستگاه‌ها از روکش آلومینیومی در کنار دکل استخراج استفاده می‌کنند، که فاکسلی معتقد است ممکن است به مسائل گرمای بیش از حد کمک کند. علاوه بر این، “ادغام تمام اجزا در یک طرف برد، که باعث افزایش احتمال خطاهای هشبورد می شود” وجود دارد.

ماینینگ قطب نما به ماینرهای بیت کوین درباره تغییرات طراحی ASIC بیت مین هشدار می دهد
Antminer S19 XP بدون کنترلر رابط جانبی. اعتبار عکس: Compass Mining.

فاکسلی توضیح می‌دهد که بدون PIC، واحدها نمی‌توانند روی «یک یا دو برد» آندرهش کنند، و هش‌بردهای ساخته‌شده با صفحات آلومینیومی ممکن است در آب‌وهوای گرم مانند تگزاس بیشتر از آنهایی که با بردهای مدار چاپی (PCB) ساخته می‌شوند، خراب شوند. علاوه بر این، Compass Mining معتقد است تعمیرگاه‌های غیر بیت‌مین ممکن است برای جایگزینی تراشه‌های آسیب‌دیده با مشکل مواجه شوند. تیم عملیات این مسائل را در شش ماه گذشته کشف کرد و آنها «به طور قابل توجهی بر عملکرد یک واحد تأثیر می‌گذارند».

در پایان، فاکسلی در پست وبلاگ اشاره می‌کند که سیستم عامل شخص ثالث می‌تواند مشکل PIC را برطرف کند و به ماینر اجازه دهد تا روی یک یا دو برد اجرا شود. سفت‌افزار شخص ثالث همچنین می‌تواند متغیرهای خاص را کاهش دهد تا دستگاه ماینینگ ASIC خنک‌تر بماند. این پست انتخاب بهترین شرایط محیطی را به عنوان راه حل دیگر پیشنهاد می کند. با این حال، در مورد آبکاری آلومینیوم، Compass Mining آن را به عنوان یک منفی خالص می بیند.

پست وبلاگ Compass در پایان می‌گوید: «ما تصمیم طراحی مبنی بر تعویض با پوشش آلومینیومی روی هشتبورد را به‌عنوان یک منفی خالص می‌بینیم که باعث افزایش خرابی و درهم‌سازی ASIC و در عین حال افزایش هزینه‌های سرویس و نگهداری می‌شود». ماینرها در کنار نبود PIC و افزایش دشواری تعویض تراشه‌های بد، ماینرها را تشویق می‌کنیم تا با وارد کردن واحدهای نسل بعدی به ناوگان خود، بازی تعمیر خود را دو چندان کنند.»

برچسب ها در این داستان

آبکاری آلومینیوم، Antminer S19، سری Antminer، طراحی ASIC، خرابی ASIC، استخراج بیت کوین، Bitmain، Bitmain rigs، Blockchain، BTC Mining، Compass Mining، Cryptocurrency، دارایی های دیجیتال، شرایط محیطی، ناوگان، خطاهای هشبورد، Hashboards، آب و هوای گرم، ، استخراج بیت کوین، دستگاه های استخراج، صنعت معدن، اپراتورهای استخراج، منفی خالص، واحدهای نسل بعدی، مشکلات گرمای بیش از حد، PCB، کنترلر رابط جانبی، PIC، برد مدار چاپی، بازی تعمیر، هزینه های سرویس و نگهداری، تگزاس، سیستم عامل شخص ثالث ، درهم سازی

نظر شما درباره تصمیم Bitmain برای تغییر طراحی ASIC چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Compass Mining

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.