ماینرهای رمزارز ویتنام از ضررهای ناشی از ادغام اتریوم شکایت می کنند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] ماینرها در ویتنام نسبت به از دست دادن کسب و کار پس از انتقال اتریوم به مکانیزم اجماع که نیازی به محاسبات پر انرژی که آنها ارائه می کردند، ابراز نارضایتی کرده اند. رسانه های محلی به نقل از کارآفرینان و علاقه مندان به معدن گزارش دادند که بسیاری در مشکل هستند. گزارش ویتنام

کد خبر : 257417
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
ماینرهای رمزارز ویتنام از ضررهای ناشی از ادغام اتریوم شکایت می کنند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

ماینرها در ویتنام نسبت به از دست دادن کسب و کار پس از انتقال اتریوم به مکانیزم اجماع که نیازی به محاسبات پر انرژی که آنها ارائه می کردند، ابراز نارضایتی کرده اند. رسانه های محلی به نقل از کارآفرینان و علاقه مندان به معدن گزارش دادند که بسیاری در مشکل هستند.

گزارش ویتنام نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال توسط The Merge مورد ضربه قرار گرفته‌اند

VN Express در گزارشی اشاره کرد که استخراج‌کنندگان رمزارز ویتنام متحمل زیان‌های سنگینی شده‌اند که ریگ‌های ماینینگ خود را پس از اینکه دومین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار به چارچوبی با صرفه‌تر انرژی تغییر داد، متوقف شده‌اند.

این هفته، اتریوم (ETH) پروتکل خود را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) با یک ارتقا به نام «ادغام» تغییر داد که در روز پنجشنبه تکمیل شد. به طور قابل توجهی میزان انرژی سوزانده شده برای اعتبار سنجی تراکنش ها را کاهش می دهد.

مهاجرت به مکانیسم جدید اجماع به این معنی است که دیگر به سخت افزار قدرتمند ضرب سکه برای انجام محاسبات پیچیده ریاضی نیازی نیست و این نوع تجهیزات تقریباً بی فایده شده است.

در نتیجه، «خداحافظ اتریوم»، «دیگر فرصتی نیست» و «فروختن دکل‌ها» در حال حاضر بیشترین عبارات دیده‌شده در گروه‌های آنلاین استخراج‌کننده‌های رمزنگاری ویتنامی هستند، نسخه خبری انگلیسی زبان این آخر هفته نوشت:

با توجه به اینکه اکثر ماینرهای ویتنامی در حال استخراج اتریوم بودند، بسیاری از آنها با مشکل مواجه هستند.

انگوک کان، مدیر یک گروه اجتماعی در زمینه استخراج کریپتو، می‌گوید: «همه ما می‌دانستیم که این روز خواهد آمد و آماده شده‌ایم، اما برخی امیدوار بودند که «ادغام» بعدا اتفاق بیفتد تا بتوانیم مقدار بیشتری استخراج کنیم.

کن توضیح داد: “همه استخرهای ماینینگ بسته شده اند، بنابراین معدنچیان دیگر نمی توانند استخراج کنند و مجبورند دکل های خود را خاموش کنند.” بزرگترین استخر استخراج اتریوم، Ethermine، اعلام کرد که سرورهای خود را خاموش می کند و به ماینرها اطلاع داده است که موجودی پرداخت نشده آنها طی چند روز منتقل می شود.

به گفته یکی از ماینرهای Dong Nai، مزارع بزرگ کریپتو بیشترین ضربه را خورده اند. من چهار سال پیش کار معدن را شروع کردم و بعد از شکستن مزرعه ام را گسترش دادم. من سرمایه جدیدم را پس نگرفته ام و تقریباً غیرممکن است که آن را بفروشم.

من پس انداز خانواده ام را در دکل معدن خرج کردم. من نمی دانم چگونه می توانم از آن خلاص شوم،» یک معدنچی آماتور از بین دین به اشتراک گذاشت. این مرد می خواست شروع به ضرب سکه های دیگر کند اما پس از تخمین اینکه قبوض برق برای کسب سود بسیار زیاد است، از این طرح منصرف شد.

این مقاله در پایان می‌گوید: «بسیاری از ماینرهای کریپتو ویتنامی نیز انتظار دارند که اتریوم به شعبه جدیدی تقسیم شود که هنوز مکانیسم PoW را امکان‌پذیر می‌کند، اما این چشم‌انداز در حال حاضر نامشخص است.

برچسب ها در این داستان

محاسبات، مکانیسم اجماع، رمزنگاری، ماینرهای رمزنگاری، استخراج رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، انرژی، تجهیزات، اتر، اتر، اتریوم، سخت‌افزار، درآمد، مکانیسم، ادغام، استخراج‌کنندگان، ماینینگ، ریگ‌های استخراج، PoS، PoW، پروتکل، درآمد، ویتنام، ویتنامی

آیا فکر می کنید استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال اتریوم در ویتنام می توانند منابع درآمد دیگری پیدا کنند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.