ماینرهای بیت کوین تحت فشار قرار می گیرند زیرا هزینه تولید بیت کوین بسیار بالاتر از ارزش بازار است – اخبار استخراج بیت کوین

ماینرهای بیت کوین به دنبال افزایش سختی اخیر در 20 نوامبر 2022 و کاهش بیشتر ارزش دارایی ارزهای دیجیتال در برابر دلار آمریکا پس از سقوط FTX، با فشار زیادی روبرو هستند. آمارهای ثبت شده در آخر هفته گذشته نشان می دهد که میانگین هزینه تولید بیت کوین بسیار بالاتر از ارزش دلار بیت کوین

کد خبر : 283923
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
ماینرهای بیت کوین تحت فشار قرار می گیرند زیرا هزینه تولید بیت کوین بسیار بالاتر از ارزش بازار است – اخبار استخراج بیت کوین


ماینرهای بیت کوین به دنبال افزایش سختی اخیر در 20 نوامبر 2022 و کاهش بیشتر ارزش دارایی ارزهای دیجیتال در برابر دلار آمریکا پس از سقوط FTX، با فشار زیادی روبرو هستند. آمارهای ثبت شده در آخر هفته گذشته نشان می دهد که میانگین هزینه تولید بیت کوین بسیار بالاتر از ارزش دلار بیت کوین ثبت شده در مبادلات بازار نقدی بوده است.

آمارها نشان می دهد که هزینه تولید بیت کوین بسیار بالاتر از ارزش دلار دارایی های رمزنگاری پیشرو است.

روز یکشنبه، Bitcoin.com از افزایش سختی بیت کوین به میزان 0.51 درصد در ارتفاع بلوک 764064 گزارش کرد و این افزایش سختی را به بالاترین حد خود در 36.95 تریلیون رساند. پس از آن انتقال دشواری، داده ها نشان می دهد که هش ریت کلی جهانی از 317 اگزاهش در ثانیه (EH/s) به 233 EH/s کاهش یافته است.

طبق سوابق coinwarz.com، هش ریت در حال حاضر در امتداد 250.59 EH/s است. در همان زمان، ارزش فیات بیت کوین پس از سقوط FTX و درخواست حمایت از ورشکستگی، بسیار کاهش یافت.

آمارهای 21 نوامبر 2022 نشان می دهد که هزینه تولید بیت کوین بسیار بالاتر از ارزش فعلی بازار دلار بیت کوین است. معیارهای ثبت شده توسط macromicro.me نشان می دهد که میانگین هزینه استخراج امروز 19662 دلار است، در حالی که ارزش دلاری BTC در هر واحد 16120 دلار اسمی ثبت شده است.

ماینرهای بیت کوین تحت فشار قرار می گیرند زیرا هزینه تولید بیت کوین بسیار بالاتر از ارزش بازار است
آمار Macromicro.me در 21 نوامبر 2022.

آمار macromicro.me نشان می دهد که قیمت بیت کوین در مقایسه با هزینه تولید BTC از 6 اکتبر 2022 کمتر بوده است. Macromicro.me می گوید که پورتال وب از داده های جمع آوری شده از دانشگاه کمبریج برای “پیدا کردن میانگین استخراج استفاده می کند.” هزینه های بیت کوین.”

در جزئیات وب سایت macromicro.me آمده است: «وقتی هزینه های ماینینگ کمتر از ارزش بازار بیت کوین باشد، ماینرهای بیشتری به آن ملحق خواهند شد. زمانی که هزینه های ماینینگ بالاتر از درآمد ماینر است، [the] تعداد ماینرها کاهش خواهد یافت.»

ماینرهای بیت کوین تحت فشار قرار می گیرند زیرا هزینه تولید بیت کوین بسیار بالاتر از ارزش بازار است
آمار Braiins.com در 21 نوامبر 2022.

علاوه بر معیارهای نمایش داده شده در macromicro.me، نمودار قیمت هش Glassnode نشان می دهد که قیمت هش در پایین ترین حد خود قرار دارد. در توضیحات Glassnode اشاره می‌شود که نمودار یک معیار برای تخمین درآمد روزانه ماینرها، نسبت به سهم تخمینی آن‌ها در قدرت هش شبکه را برجسته می‌کند.

تجزیه و تحلیل از braiins.com همچنین نشان می دهد که مقدار هش فعلی کمتر از قیمت هش فعلی است. مشابه آمارهای macromicro.me، معیارهای braiins.com نشان می دهد که این تغییر در حدود 6 اکتبر 2022 رخ داده است. اگر قیمت بیت کوین افزایش پیدا نکند یا کاهش یابد، تعدادی از عملیات استخراج بیت کوین با فشار از صنعت مواجه خواهند شد. آنها در حال حاضر با این وضعیت مواجه نیستند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بیت کوین (BTC)، استخراج بیت کوین، braiins.com، بیت کوین، استخراج بیت کوین، هزینه تولید BTC، داده، گلاس نود، قیمت هش، ارزش هش، Macromicro.me، معیارها، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، داده های استخراج، معیارهای استخراج , هزینه تولید, آمار, آمار

نظر شما در مورد کاهش ارزش نقدی بیت کوین در بازار به کمتر از هزینه تولید دارایی کریپتو چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.