ماینرهای بیت کوین برای افزایش سختی پیش بینی شده دیگر آماده می شوند زیرا هشرت در بحبوحه عدم اطمینان بازار بالا می رود – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] علیرغم افزایش 9.95 درصدی در هفته گذشته و سختی بسیار بالا، هش ریت بیت کوین در 30 روز گذشته به طور متوسط ​​حدود 305 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بوده است. طبق داده های فعلی، هش ریت در 2016 بلاک گذشته حدود 308 EH/s بوده است. تغییر سختی بعدی که قرار است در 10 مارس

کد خبر : 329450
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
ماینرهای بیت کوین برای افزایش سختی پیش بینی شده دیگر آماده می شوند زیرا هشرت در بحبوحه عدم اطمینان بازار بالا می رود – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

علیرغم افزایش 9.95 درصدی در هفته گذشته و سختی بسیار بالا، هش ریت بیت کوین در 30 روز گذشته به طور متوسط ​​حدود 305 اگزاهش در ثانیه (EH/s) بوده است. طبق داده های فعلی، هش ریت در 2016 بلاک گذشته حدود 308 EH/s بوده است. تغییر سختی بعدی که قرار است در 10 مارس اتفاق بیفتد، تخمین زده می‌شود که دوباره افزایش یابد، زیرا زمان‌های بلوک سریع‌تر از میانگین 10 دقیقه‌ای بوده و با 8 دقیقه و 30 ثانیه به 9 دقیقه و 41 ثانیه در هر بلوک رسیده است.

پیش بینی مشکل شبکه بیت کوین افزایش می یابد. قیمت هش بالاتر از مقدار هش باقی می ماند

قدرت محاسباتی بیت کوین علیرغم افزایش 9.95 درصدی سختی در 24 فوریه 2023، در ارتفاع بلوک 778176 همچنان بالا باقی مانده است. آمارها نشان می‌دهد که در روز یکشنبه، 5 مارس، تخمین زده می‌شود که سختی در طول هدف‌گیری مجدد سختی بعدی در 10 مارس بیش از 3 درصد افزایش یابد. ، محدوده 300 EH/s یا بالاتر از زمان آخرین هدف گیری مجدد معمول بوده است.

در حال حاضر، بیش از 60000 بلوک تا نصف بعدی برای استخراج باقی مانده است و در 30 روز گذشته، 4557 بلوک استخراج شده است که Foundry USA 1514 مورد از آنها را کشف کرده است. Foundry 34.44 درصد از هش ریت جهانی یا 113.45 EH/s را در 24 ساعت گذشته در اختیار دارد. از 151 بلوک استخراج شده، Foundry 52 بلوک را کشف کرد و آمار سه روزه نشان می دهد که استخر 163 بلوک را به دست آورده است.

ماینرهای بیت کوین برای افزایش دشواری پیش بینی شده دیگر آماده می شوند زیرا هشرت در بحبوحه عدم اطمینان بازار بالا می رود
توزیع هش بیت کوین بر اساس استخر در 30 روز گذشته.

آمارهای سی روزه، سه روزه و 24 ساعته نشان می دهد که Antpool دومین استخر بزرگ استخراج در این دوره ها است. از 4557 بلاک استخراج شده از 5 فوریه 2023، Antpool 815 بلاک را کشف کرد که 17.88٪ از هش ریت جهانی را در مدت یک ماه تشکیل می دهد. Foundry و Antpool پس از F2Pool (14.99٪)، Binance Pool (11.24٪) و Viabtc (8.03٪) قرار گرفتند.

استخراج‌کنندگان بیت‌کوین با قیمت‌های نقدی بیت‌کوین پایین‌تر سر و کار داشته‌اند، زیرا قیمت آن در دو هفته گذشته بیش از ۸ درصد کاهش یافته است. ماینرها کارمزدهای بیشتری (هزینه ارسال تراکنش ها) از روند نوشته Ordinal دریافت می کردند، زیرا کارمزدها در 16 فوریه به 3.5٪ از ارزش پاداش بلوک رسید. کارمزدهای شبکه بیت کوین چهار روز بعد به 1.5٪ از پاداش بلاک کاهش یافت.

داده ها نشان می دهد که هزینه های شبکه معادل 2.1٪ از پاداش بلوک در زمان نوشتن است. علیرغم چالش ها، بسیاری از استخرهای استخراج بیت کوین قوی باقی مانده اند و به افزایش هش ریت جهانی کمک کرده اند. با این حال، هزینه بالاتر تولید در مقایسه با قیمت لحظه ای بازار فعلی و افزایش مستمر دشواری ممکن است برخی از عملیات معدنی را از مشارکت منصرف کند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، پاداش بلاک، بلاک چین، قدرت محاسباتی، هزینه، ارز دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال، غیرمتمرکز، دشواری، ارز دیجیتال، اقتصاد، کارمزد، امور مالی، هشرات جهانی، هشرات، سرمایه گذاری، بازار، استخراج کنندگان، استخراج، استخرهای استخراج، شبکه، عملیات، شرکت کنندگان، سودآوری، مقررات، سفته بازی، قیمت نقطه ای، فناوری، تجارت، عدم اطمینان

با توجه به افزایش سختی مورد انتظار و عدم اطمینان فعلی بازار، فکر می کنید آینده برای استخراج کنندگان بیت کوین چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.