ماینرهای بیت کوین با فروش بیش از 6000 بیت کوین از اول آگوست تا کنون سود رالی خرس را به دست می آورند – اخبار بیت کوین

[ad_1] پس از حذف بیش از 600 میلیون دلار ارزش از اقتصاد 1.07 تریلیون دلاری ارز دیجیتال، ارزش بیت کوین در برابر دلار آمریکا در 24 ساعت گذشته 7.3 درصد کاهش یافت. طبق داده‌های cryptoquant.com، آمارها نشان می‌دهد که تعدادی از ماینرهای بیت‌کوین در دو هفته گذشته تسلیم شده و ۵۹۲۵ بیت‌کوین به ارزش میلیون‌ها

کد خبر : 243896
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
ماینرهای بیت کوین با فروش بیش از 6000 بیت کوین از اول آگوست تا کنون سود رالی خرس را به دست می آورند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

پس از حذف بیش از 600 میلیون دلار ارزش از اقتصاد 1.07 تریلیون دلاری ارز دیجیتال، ارزش بیت کوین در برابر دلار آمریکا در 24 ساعت گذشته 7.3 درصد کاهش یافت. طبق داده‌های cryptoquant.com، آمارها نشان می‌دهد که تعدادی از ماینرهای بیت‌کوین در دو هفته گذشته تسلیم شده و ۵۹۲۵ بیت‌کوین به ارزش میلیون‌ها دلار فروخته‌اند.

بیش از 6100 بیت کوین از اول ماه فروخته شده است، پس از یک مکث کوتاه کاپیتولاسیون ماینر

ارزش دلاری بیت کوین از 23593 دلار در هر واحد به 21268 دلار به ازای هر سکه در ساعت 8:30 صبح جمعه (EST) کاهش یافت. بیش از 600 میلیون دلار در روز گذشته از اقتصاد کریپتو پاک شده است زیرا BTC 7.3% و اتریوم 7.4% کاهش یافته است. تعدادی دیگر از سکه ها در برابر دلار آمریکا و همچنین BNB با کاهش 5 درصدی، XRP 9 درصد کاهش یافت و ADA در 24 ساعت گذشته 10.3 درصد کاهش یافت.

بر اساس داده های cryptoquant.com به اشتراک گذاشته شده است توسط علی مارتینز ماینرهای بیت کوین در 14 روز گذشته تسلیم شدند. مارتینز گفت: «به نظر می رسد استخراج کنندگان بیت کوین از رشد اخیر سود برده اند. داده ها نشان می دهد که ماینرها در دو هفته گذشته 5925 بیت کوین به ارزش تقریباً 142 میلیون دلار فروخته اند.

به دنبال توییت مارتینز، داده‌های cryptoquant.com نشان می‌دهد که از اول آگوست تاکنون بیش از ۶۱۰۰ بیت کوین فروخته شده است. پورتال وب شاخص موقعیت معدنچیان می گوید ماینرهای بیت کوین به طور متوسط ​​بیت کوین را می فروشند. با استفاده از ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروزی، 6100 بیت کوین معادل 130.80 میلیون دلار است که بسیار کمتر از قیمت مظنه مارتینز است.

استخراج کنندگان بیت کوین با فروش بیش از 6000 بیت کوین از اول آگوست، سود رالی خرس را به دست می آورند.
منبع: Cryptoquant.com داده های به اشتراک گذاشته شده توسط علی مارتینز.

ماینرها پس از فروخته شدن هجوم بیت کوین استخراج شده طی دو ماه قبل از اول آگوست 2022، از فروش BTC فاصله گرفتند. خبرنامه Blockware Intelligence منتشر شده در 29 ژوئیه توضیح داد که پایان تسلیم ماینرها نزدیک است. در خبرنامه Blockware آمده است: «طبق معیار هش ریبون، بیت کوین 52 روز پس از کاپیتولاسیون ماینر است. گزارش Blockware اضافه شد:

پایان یک کاپیتولاسیون ماینرها از نظر تاریخی پایین ترین سطح بازار را نشان می دهد.

در طی دو هفته اول آگوست، به نظر می رسید که تسلیم ماینرها به پایان رسیده است و بیت کوین توانست در 14 آگوست به ازای هر واحد 25212 دلار دست یابد. بیت کوین از اوج 14 آگوست 14.58 درصد از دست داده است و در حال حاضر 69 درصد از قیمت 69044 دلار به ازای هر واحد کاهش یافته است. در 10 نوامبر 2021 ثبت شد. در هفته گذشته دشواری استخراج بیت کوین 0.63 درصد افزایش یافت و کشف بلاک های بیت کوین را برای ماینرها دشوارتر کرد و با قیمت های پایین تر، امروز استخراج بیت کوین سود کمتری نسبت به پنج روز پیش دارد.

هش‌ریت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته به دنبال افزایش سختی اخیر، 46 درصد افزایش یافته است.

علیرغم افزایش سختی، پس از حرکت در امتداد منطقه 200 اگزهاش در ثانیه (EH/s) با سرعت 182.40 EH/s روز قبل از 18 آگوست 2022، هش BTC به 267.40 EH/s افزایش یافت. این یک افزایش 24 ساعته در حدود 46.60 درصد بیشتر از 182 EH/s ثبت شده در بعد از ظهر پنجشنبه (EST) است.

استخراج کنندگان بیت کوین با فروش بیش از 6000 بیت کوین از اول آگوست، سود رالی خرس را به دست می آورند.
در حالی که قیمت بیت کوین امروز به 21268 دلار در هر واحد کاهش یافت و سختی آن دیروز 0.63 درصد افزایش یافت، هش ریت بیت کوین شاهد یک جهش غیرمعمول بالای منطقه 200 EH/s بود و به 267.40 EH/s در روز جمعه رسید.

با استفاده از پارامتر سختی فعلی، ارزش بازار فعلی بیت‌کوین و هزینه حدود 0.12 دلار به ازای هر کیلووات ساعت (کیلووات ساعت)، یک Bitmain Antminer S19 XP با 140 تراهش در ثانیه (TH/s) می‌تواند روزانه 4.85 دلار سود داشته باشد. Microbt Whatsminer M50S که در ماه جولای با 126 TH/s عرضه شد، طبق آمارهای فعلی بازار، می تواند روزانه 2.74 دلار سود داشته باشد.

برچسب ها در این داستان

0.12 دلار در هر کیلووات ساعت، افزایش 46 درصدی در هش ریت، 6100 بیت کوین، ماینرهای بیت کوین، استخراج بیت کوین، بیت مین انت ماینر، استخراج بیت کوین، کاپیتولاسیون، استخراج ارز دیجیتال، افزایش دشواری، دامپینگ، هش ریت، افزایش هش ریت، میکروبت واتس ماینر، ماینر کاپیتولاسیون، ماینر سل , معدنچیان تخلیه, معدنچیان فروش, معدنچیان فروش, معدن, سود, سودآور

نظر شما در مورد فروش 5925 بیت کوین توسط ماینرها در دو هفته گذشته چیست؟ به نظر شما کاپیتولاسیون ماینر تمام شده است یا ادامه خواهد داشت؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.