ماهی بدهید، کتاب بگیرید! – خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رویا فتحی، رئیس فرهنگسرای سرو اعلام کرد هفتمین دوره برنامه «ماهی حوض قصه‌ها» در طول تعطیلات نوروزی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی از ششم فروردین‌ ۱۴۰۱ اجرا می‌شود. او گفت: «در این برنامه کودکان و نوجوانان می‌توانند ماهی‌های سفره هفت‌سین خود را به کتابخانه‌های فرهنگسراها تحویل دهند و در

کد خبر : 183857
تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
ماهی بدهید، کتاب بگیرید! – خبرآنلاین



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رویا فتحی، رئیس فرهنگسرای سرو اعلام کرد هفتمین دوره برنامه «ماهی حوض قصه‌ها» در طول تعطیلات نوروزی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی از ششم فروردین‌ ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

او گفت: «در این برنامه کودکان و نوجوانان می‌توانند ماهی‌های سفره هفت‌سین خود را به کتابخانه‌های فرهنگسراها تحویل دهند و در ازای آن کتاب قصه هدیه بگیرند. این ماهی‌ها در حوض‌های شهری رها می‌شوند تا عمر طولانی‌تری داشته‌ باشند.»  

فتحی ادامه داد: «میان کودکانی که در کنار حوض عکس بگیرند و به آدرس اینستاگرام mahei houze gheseha بفرستند نیز قرعه‌کشی و جوایزی به آن‌ها اهدا می‌شود.» 

او اضافه کرد: «برنامه «ماهی حوض قصه‌ها» به کودکان آموزش می‌دهد تا علاوه بر علایق خود به فکر طبیعت و حفظ محیط‌زیست باشند، همچنین‌ به آنان یادآوری می‌کند که باید با طبیعت دوست بود و برای حفظ آن هرکسی باید به ‌اندازه خود قدمی بردارد.» 

علاقه‌مندانی که قصد شرکت در برنامه «ماهی حوض قصه‌ها» را دارند می‌توانند تا ۲۰ فروردین‌ به فـرهنگسراهـای ملل، اشراق، معرفت، اندیشه، گلستان، رازی، امید، خاوران، مهر، تهران ، امام(ره)، خانه فرهنگ امام‌زاده یحیی(ع) و خانه فرهنگ فدک مراجعه کنند.

براساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه «ماهی حوض قصه‌ها» با شماره‌ تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

۲۵۹۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.