مالی‌چی؛ واسط حسابداران و کسب‌وکارها

این روزها به منظور صرفه‌جویی در زمان و هزینه و افزایش بهره‌وری افراد و سازمان‌ها، برای هر نیازی سایت و اپلیکیشنی طراحی شده و امور مربوط به مسائل مالی و حسابداری هم از این قاعده مستثنی نیست. مالی‌چی یک استارت‌آپ تخصصی حوزه حسابداری است یا ملموس‌تر بخواهیم بگوییم اسنپ دنیای مالی و رابطی میان مشتریان

کد خبر : 66188
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مالی‌چی؛ واسط حسابداران و کسب‌وکارها


این روزها به منظور صرفه‌جویی در زمان و هزینه و افزایش بهره‌وری افراد و سازمان‌ها، برای هر نیازی سایت و اپلیکیشنی طراحی شده و امور مربوط به مسائل مالی و حسابداری هم از این قاعده مستثنی نیست. مالی‌چی یک استارت‌آپ تخصصی حوزه حسابداری است یا ملموس‌تر بخواهیم بگوییم اسنپ دنیای مالی و رابطی میان مشتریان شامل اشخاص و کسب‌وکارها و حسابداران محسوب می‌شود.



البته این نکته اهمیت بسیاری دارد که مالی‌چی علاوه بر ارائه خدمات مالی به آموزش حسابداری نیز می‌پردازد.

مالی‌چی و دنیای فوتبال

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی، سفیر برند مالی‌چی است و اگر وارد سایت شوید در صفحه اول تصویر او را می‌بینید. اما شاید بپرسید علیرضا حقیقی چه ربطی به مالی‌چی دارد؟ فوتبالیست‌ها به خاطر اعداد و ارقام بزرگ قراردادهایشان بیش‌تر از هر قشری با پیچیدگی‌های مالیاتی درگیرند و ممکن است حتی ممنوع‌الخروج شوند؛ در این صورت مجموعه‌ای که در امور مالیاتی و حسابداری خبره است می‌تواند به آن‌ها کمک کند. این موضوع از گستردگی فعالیت‌های مالی‌چی هم حکایت دارد. از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ گرفته تا فوتبالیست و بازیگر و همه می‌توانند از خدمات مالی‌چی استفاده کنند و حساب امور مالی‌شان را به دست بگیرند.

مالی‌چی؛ اپلیکیشن حسابداری دو سویه

مسلما تا پیش از این هم کسب‌وکارهایی وجود داشته‌اند که خدمات مالی و حسابداری ارائه می‌دادند؛ اما تفاوت مالی‌چی و آن‌چه متمایزش می‌کند این است که مالی‌چی یک اپ حسابداری دو سویه است. در واقع در دنیای حسابداری، شرکت‌ها و افرادی هستند که تقاضای دریافت خدمات حسابداری دارند و از طرفی دیگر حسابدارانی هم هستند که می‌توانند به این متقاضیان خدمات ارائه دهند.

روند کار به این شکل است که حسابداران با ثبت‌نام در مالی‌چی و پس از گذراندن دوره‌های تخصصی و تعیین سطح دانش و تجربه توسط متخصصین مالی‌چی، برای ارائه خدمات مالی و همکاری با افراد و کسب‌وکارها آماده می‌شوند. از سوی دیگر هم اشخاص یا کسب‌وکارهایی که نیازمند خدمات مالی و حسابداری هستند درخواست خود را ثبت می‌کنند و توسط سیستم این درخواست برای حسابداران واجد شرایط فرستاده می‌شود تا حسابداران در صورت تمایل درخواست را تایید کرده و کار را در زمان مشخص انجام داده و تحویل دهند.

ارائه همزمان خدمات و آموزش

مالی‌چی را می‌توان به نوعی سوپراپلیکیشن دنیای حسابداری و مالی به حساب آورد. حسابداران هم آموزش می‌بینند و هم ویترینی برای ارائه خدمات خود و درآمدزایی دارند. محدودیتی هم وجود ندارد و حسابداران از سراسر کشور می‌توانند عضو مالی‌چی شوند. از آن طرف هم افرادی که به خدمات مالی و حسابداری نیاز دارند می‌توانند به آسانی در مالی‌چی فرد خبره و معتمدی را پیدا کنند تا با قیمتی معقول و منطقی کارشان انجام شود. حال که قرار است قوانین مالیاتی دقیق‌تر و سخت‌تر از قبل اجرا شوند همه کسب‌وکارها از کوچک تا بزرگ به چنین اپلیکیشن جامعی نیاز پیدا خواهند کرد.

ارائه خدمات ۲۴ ساعته



اگر به هر دلیلی در استفاده از اپلیکیشن دچار مشکل شدید یا نیاز به برقراری ارتباط با کارشناسان داشتید از طریق تلفن گویای ۱۴۰۸ می‌توانید ۲۴ ساعته خدمات موردنظرتان را دریافت کنید. علاوه بر اپلیکیشن، استارت‌آپ مالی‌چی یک سایت به نشانی malichii.com هم دارد و خدمات آن به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌شود.

مالی‌چی؛ واسط حسابداران و کسب‌وکارها

Malichi

در نهایت باید تاکید کنیم که مالی‌چی بستری امن و مطمئن برای انجام خدمات مالی و حسابداری برای همه کسب‌وکارهاست؛ اما این مساله برای کسب‌وکارهای کوچک اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. کسب‌وکارهای کوچک و نوپا معمولا توان جذب حسابدار متخصص و خبره برای انجام امور مالی خود را ندارند، به همین خاطر ممکن است اهمیت این مساله را نادیده بگیرند و با مشکلاتی مواجه شوند. مالی‌چی با حسابداران سطح‌بندی‌شده و آموزش دیده‌ای که دارد به این کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در کمترین زمان و با هزینه‌ای معقول خدمات مالی، حسابداری و مالیاتی موردنظر خود را دریافت کنند. مالی‌چی هم مسائل مالی شما را حل می‌کند و هم سطح آگاهی شما را در این زمینه بالا می‌برد تا خودتان هم بتوانید تا حدودی به امور مالی‌تان رسیدگی کنید و در این زمینه بی‌اطلاع نباشید.

2121



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.