مالک NFL-Commanders تیم را به قیمت 6 میلیارد دلار می فروشد

[ad_1] (رویترز) – بر اساس گزارش اسپورتیکو در روز پنجشنبه، دن اسنایدر، مالک واشنگتن فرماندهان، به توافق اصولی برای فروش تیم لیگ ملی فوتبال (NFL) به گروهی تحت رهبری جاش هریس، مالک فیلادلفیا 76رز NBA رسیده است. . این گزارش که منابع آگاه به این موضوع را منتشر کرد، اما نامشان ناشناس ماند، زیرا آنها

کد خبر : 345419
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۴:۴۷
مالک NFL-Commanders تیم را به قیمت 6 میلیارد دلار می فروشد

[ad_1]

(رویترز) – بر اساس گزارش اسپورتیکو در روز پنجشنبه، دن اسنایدر، مالک واشنگتن فرماندهان، به توافق اصولی برای فروش تیم لیگ ملی فوتبال (NFL) به گروهی تحت رهبری جاش هریس، مالک فیلادلفیا 76رز NBA رسیده است. .

این گزارش که منابع آگاه به این موضوع را منتشر کرد، اما نامشان ناشناس ماند، زیرا آنها مجاز به بحث عمومی درباره این معامله نیستند، گفت که دو طرف امیدوارند در روزهای آینده قراردادی را اجرا کنند.

فرماندهان، NFL و سخنگوی هریس بلیتزر ورزش و سرگرمی (HBSE)، جایی که هریس به عنوان شریک عمومی مدیریت خدمت می کند، همگی از اظهار نظر خودداری کردند.

در ارتباط با پورتفولیوی HBSE، هریس شریک مدیریتی 76ers، نیوجرسی دیویلز لیگ ملی هاکی و شریک عمومی در باشگاه فوتبال لیگ برتر کریستال پالاس است.

خارج از HBSE، هریس یکی از بنیانگذاران Apollo Global Management است که طبق وب سایت آن دومین گزینه بزرگ و بزرگترین مدیر اعتبار جایگزین است.

اسنایدر امتیاز واشینگتن را در سال 1999 به مبلغ 800 میلیون دلار خرید و مالکیت او بر باشگاه در بحبوحه تحقیقات NFL و کنگره در مورد فرهنگ محل کار تیم و ناهنجاری های مالی احتمالی تحت فشار قرار گرفته است.

در سال 2021، NFL فرماندهان را 10 میلیون دلار جریمه کرد، زیرا یک بررسی مستقل نشان داد که محل کار نشان دهنده «عدم احترام عمومی» نسبت به زنان است.

Commanders نوامبر گذشته اعلام کرد که اسنایدر فروش احتمالی این تیم را بررسی خواهد کرد، یکی از طرف های خیمه شب بازی NFL، که توسط فوربس در سال 2022 به عنوان ششمین امتیاز ارزشمند لیگ با 5.6 ​​میلیارد دلار رتبه بندی شد.

ماه بعد، کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان ایالات متحده در گزارشی پس از یک تحقیق یکساله گفت که اسنایدر هم «اجازه داده و هم در فرهنگ سمی محل کار تیم مشارکت می‌کند» در حالی که NFL به پنهان کردن آن کمک کرده است.

در گزارش نهایی کمیته آمده است که آزار و اذیت جنسی، قلدری و سایر رفتارهای سمی در محل کار تیم رخنه کرده است که توسط فرهنگ ترس القا شده توسط اسنایدر تداوم یافته است.

این گزارش همچنین بیان کرد که علی‌رغم آگاهی NFL – از طریق تحقیقات داخلی خود – مبنی بر اینکه اسنایدر درگیر تاکتیک‌هایی است که برای ارعاب قربانیان استفاده می‌شود، لیگ منافع قانونی خود را با فرماندهان هماهنگ کرده و یافته‌های خود را دفن کرده است.

(گزارش توسط فرانک پینگ در تورنتو؛ گزارش اضافی توسط استیو کیتینگ؛ ویرایش توسط اد آزموند و کریستین رادنج)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.