مالک سابق TAP پرتغال پرداخت بیش از حد برای هواپیماهای ایرباس را رد کرد

لیسبون (رویترز) – دیوید نیلمان، مالک سابق شرکت حامل پرچم پرتغال TAP، روز جمعه انجام معامله در سال 2015 برای پرداخت اضافی برای هواپیماهای ایرباس را رد کرد، زیرا دادستان ها در ماه گذشته گفتند که در حال بررسی قرارداد اجاره پیچیده و همچنین پیشنهاداتی هستند که او خریداری کرده است. TAP با پول شرکت

کد خبر : 331647
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۵۲
مالک سابق TAP پرتغال پرداخت بیش از حد برای هواپیماهای ایرباس را رد کرد


لیسبون (رویترز) – دیوید نیلمان، مالک سابق شرکت حامل پرچم پرتغال TAP، روز جمعه انجام معامله در سال 2015 برای پرداخت اضافی برای هواپیماهای ایرباس را رد کرد، زیرا دادستان ها در ماه گذشته گفتند که در حال بررسی قرارداد اجاره پیچیده و همچنین پیشنهاداتی هستند که او خریداری کرده است. TAP با پول شرکت سهام دارد.

در مقاله‌ای در روزنامه پرتغالی Expresso، سرمایه‌دار آمریکایی-برزیلیایی هوانوردی نوشت که جایگزین کردن قرارداد اجاره 12 فروند ایرباس A350 با سفارش 53 هواپیمای سری NEO برای بیرون کشیدن TAP از ورشکستگی بسیار مهم بوده است. بر عهده گرفت.

وی نوشت: «همچنین کاملاً بیهوده است که بگوییم سهام TAP با سرمایه‌های ایرباس یا با جریان‌های نقدی آتی TAP خریداری شده است.

منابعی در ماه گذشته به رویترز گفتند که بازرسان در حال بررسی تامین مالی غیرقانونی احتمالی ایرباس برای خرید TAP هستند، در یک تحقیق جدید در مورد معاملات تجاری این سازنده هواپیما پس از تسویه حساب بی سابقه 4 میلیارد دلاری فساد با مقامات فرانسوی، بریتانیایی و ایالات متحده در سال 2020.

قرارداد 2015 تحت بررسی به زمانی برمی گردد که TAP که اکنون دوباره کاملاً دولتی است، به تازگی خصوصی شده بود و کنترل را به سرمایه گذاری آتلانتیک گیت وی بین نیلمان و کارآفرین پرتغالی هامبرتو پدروسا واگذار کرد.

نیلمن با استناد به ارزیابی‌های مستقلی که در آن زمان انجام شد، گفت: «همچنین درست نیست» که TAP هواپیماهای NEO را بالاتر از قیمت‌های بازار خریداری کرده است، و استدلال کرد که این شرکت به سادگی قادر به خرید هواپیماهای A350 بزرگ‌تر و کم‌بازده نیست و بدون آن ورشکست می‌شود. معامله جدید

او گفت آتلانتیک گیت وی همچنین سرمایه خود را به TAP تزریق کرده و وام 90 میلیون یورویی (96.04 میلیون دلار) را از آزول، شرکت هواپیمایی برزیلی که نیلمن تأسیس کرده است، “با شرایط بسیار مطلوب برای TAP” ترتیب داده است و TAP را از ورشکستگی فوری نجات داده است.

پرتغال در سال 2020 سهام Neeleman را در TAP خریداری کرد که تحت یک بسته کمک مالی 3.2 میلیارد یورویی مورد تایید بروکسل است. دولت در حال بررسی فروش مستقیم یا جزئی این خط هوایی است و انتظار می رود لوفت هانزا، ایرفرانس-KLM و مالک بریتیش ایرویز IAG به عنوان خریداران بالقوه آن شرکت کنند.

(1 دلار = 0.9371 یورو)

(گزارش توسط آندری خالیپ و پاتریشیا روآ؛ ویرایش توسط جوزی کائو)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.