مالک خودروی برقی می‌گوید تسلا مدل 3 هک شده او تا 800 دلار در ماه استخراج اتریوم می‌کند – اخبار استخراج بیت‌کوین

طبق گفته مالک تسلا مدل 3 2018، سراج راوال، او با خودروی الکتریکی هک شده خود تا 800 دلار در ماه از دارایی های رمزنگاری شده استخراج می کند. به همین ترتیب، کریس آلسی، صاحب تسلا مدل S، یک بیت‌مین Antminer S9 را به سیستم الکتریکی خودروی خود متصل کرد تا بیت کوین استخراج کند،

کد خبر : 153829
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مالک خودروی برقی می‌گوید تسلا مدل 3 هک شده او تا 800 دلار در ماه استخراج اتریوم می‌کند – اخبار استخراج بیت‌کوین


طبق گفته مالک تسلا مدل 3 2018، سراج راوال، او با خودروی الکتریکی هک شده خود تا 800 دلار در ماه از دارایی های رمزنگاری شده استخراج می کند. به همین ترتیب، کریس آلسی، صاحب تسلا مدل S، یک بیت‌مین Antminer S9 را به سیستم الکتریکی خودروی خود متصل کرد تا بیت کوین استخراج کند، و همچنین مونرو را با رایانه داخلی خودرو استخراج کرده است.

صاحبان تسلا بیت کوین، اتریوم و مونرو را استخراج می کنند

این هفته، دو مالک تسلا توضیح دادند که چگونه خودروهای خود را برای استخراج ارزهای دیجیتال تقلب کردند. به گفته سراج راوال، او واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) را به تسلا مدل 3 2018 خود متصل کرد تا با ماشین خود دارایی های رمزنگاری شده را استخراج کند. در حالی که اصلاح سیستم تسلا گارانتی او را باطل می‌کند، راوال تاکید کرد که «ارزشش را دارد» و ادعا می‌کند که 800 دلار در ماه اتریوم (ETH) در طول بالاترین قیمت اتر در سال گذشته به دست آورده است.

فروشنده خودروهای الکتریکی از ویسکانسین، کریس آلسی، در سال 2018 شروع به انجام همین کار کرد. آلسی مدتی است که با ایده هایی از این دست سر و کار داشته است و یک کانال یوتیوب به نام “K-Man Auto” را راه اندازی می کند که روی وسایل نقلیه الکترونیکی سفارشی کار می کند. “من برق را دوست دارم. من از چیدن وسایل، ساختن چیزها خوشم می آید. آلسی در 8 ژانویه به CNBC گفت: شما یک موتور الکتریکی به من می دهید، من یک محصول تمام شده به شما می دهم.

مالک خودروی برقی می گوید تسلا مدل 3 هک شده او ماهانه 800 دلار اتریوم استخراج می کند.

آلسی ادعا می کند که از یک اینورتر برق و یک بیت مین Antminer S9 استفاده کرده و آنها را مستقیماً به باتری تسلا مدل S خود برای استخراج بیت کوین (BTC) متصل کرده است. علاوه بر این، آلسی همچنین گزارش می دهد که از سیستم عامل داخلی تسلا برای استخراج دارایی های رمزنگاری مانند مونرو (XMR) استفاده می کند. آلسی در طول مصاحبه خود گفت: “این چیز مهمی نبود.” او ادامه داد: «من می‌توانم برنامه استخراج را در مرورگر اجرا کنم.

خودروی الکتریکی Daymak شرکت خودروهای الکتریکی برای استخراج کریپتو، BMW i8 ماین اتریوم ساخته شده است.

راوال همچنین سفت‌افزار داخلی تسلا مدل 3 خود را برای استخراج کریپتو هک کرده است و او خاطرنشان کرد که این فرآیند در کنار استفاده از پردازنده‌های گرافیکی، سودآورترین روش است. آلسی و راوال تنها کسانی نیستند که به فکر استخراج دارایی های دیجیتال با وسیله نقلیه الکتریکی افتاده اند. در ژوئن گذشته، شرکت خودروهای الکتریکی Daymak مستقر در کانادا، برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی یک خودروی الکتریکی به نام Spiritus که قادر به استخراج ارزهای دیجیتال است، فاش کرد.

سال گذشته در ژانویه، نشریه PC Gamer گزارش داد که BMW i8 سیمون برن می تواند اتریوم (ETH) را با سیستم باتری الکتریکی استخراج کند. ماشین Byrne در مجموع از شش پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3080 برای استخراج دومین دارایی رمزنگاری پیشرو استفاده کرد. به گفته بیرن، او BMW i8 هیبریدی الکتریکی خود را با ماینرهای رمزنگاری «فقط برای آزار گیمرها» هک کرد.

برچسب ها در این داستان

2018 تسلا مدل 3، ASIC، ASIC، بیت‌کوین (BTC)، بیت‌مین انت ماینر S9، بی‌ام‌و i8، خودرو، کریس آلسی، دی‌ماک، برق، پردازنده‌های گرافیکی، ماینینگ سبز، K-Man Auto، مونرو (XMR)، انرژی‌های تجدیدپذیر، سراج راوال، خورشیدی، اسپیریتوس، تسلا، استخراج تسلا، تسلا مدل 3

نظر شما در مورد مالکان تسلا که ارزهای دیجیتال را با خودروهای الکتریکی خود استخراج می کنند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.