ماسک «Truthgpt» را راه‌اندازی می‌کند، می‌گوید چت‌بات با پشتیبانی مایکروسافت برای دروغ‌گویی آموزش دیده است – فناوری بیت‌کوین نیوز

[ad_1] ایلان ماسک، سرمایه‌گذار فناوری، قصد دارد یک پلتفرم هوش مصنوعی (AI) ایجاد کند که “حقیقت جویانه” و ایمن برای بشر باشد. با اعتراف به اینکه او دیر شروع کرده است، با این وجود این میلیاردر قول داد که سعی کند “گزینه سوم” را ارائه دهد که محصولات غول های مایکروسافت و گوگل را به

کد خبر : 348215
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
ماسک «Truthgpt» را راه‌اندازی می‌کند، می‌گوید چت‌بات با پشتیبانی مایکروسافت برای دروغ‌گویی آموزش دیده است – فناوری بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

ایلان ماسک، سرمایه‌گذار فناوری، قصد دارد یک پلتفرم هوش مصنوعی (AI) ایجاد کند که “حقیقت جویانه” و ایمن برای بشر باشد. با اعتراف به اینکه او دیر شروع کرده است، با این وجود این میلیاردر قول داد که سعی کند “گزینه سوم” را ارائه دهد که محصولات غول های مایکروسافت و گوگل را به چالش بکشد.

ایلان ماسک از Openai با سرمایه مایکروسافت، بنیانگذار Google برای رویکرد هوش مصنوعی انتقاد می کند

ایلان ماسک، کارآفرین اعلام کرد که قصد دارد هوش مصنوعی خود را ایجاد کند که با پیشنهادات غول های فناوری رقابت کند. پلت فرم جدید، که او از آن به عنوان “Truthgpt” یاد کرد، باید سعی کند جهان را بدون تهدید بشریت درک کند.

ماسک در گفتگو با تاکر کارلسون از فاکس نیوز، Openai، توسعه‌دهنده چت ربات Chatgpt را متهم کرد که «به هوش مصنوعی دروغ گفتن را آموزش می‌دهد». او معتقد است که این شرکت اکنون یک سازمان “منبع بسته” و “انتفاعی” است که “مایکروسافت در آن حرف بسیار قوی ای دارد.”

ایلان ماسک در سال 2015 به تأسیس Openai کمک کرد تا «به عنوان وزنه تعادلی برای Google عمل کند». در مصاحبه ای که روز دوشنبه پخش شد، این میلیاردر همچنین از لری پیج، یکی از بنیانگذاران غول فناوری، انتقاد کرد که ایمنی هوش مصنوعی را جدی نمی گیرد.

ماسک اخیراً به گروهی از کارشناسان و مدیران هوش مصنوعی پیوست که در مورد خطرات احتمالی برای جامعه هشدار دادند و خواستار توقف شش ماهه در توسعه سیستم‌هایی شدند که از آخرین مدل GPT-4 Openai قدرتمندتر هستند. او به کارلسون گفت: «هوش مصنوعی خطرناک‌تر از مثلاً طراحی نادرست هواپیما یا تعمیر و نگهداری تولید یا تولید بد خودرو است.

مالک تسلا توضیح داد: “من قصد دارم چیزی را شروع کنم که آن را “Truthgpt” یا یک هوش مصنوعی حداکثری حقیقت جویانه که تلاش می کند ماهیت جهان را درک کند، شروع کنم. او همچنین گفت که پلتفرم هوش مصنوعی او “ممکن است بهترین مسیر برای ایمنی باشد” که “بعید است انسان ها را نابود کند.”

منابع آشنا با این طرح به خبرگزاری گفته اند که ماسک از گوگل برای راه اندازی یک استارت آپ هوش مصنوعی از محققان هوش مصنوعی استخدام می کند. در حالی که اعتراف کرد که پروژه دیر شروع شده است، او اصرار داشت که «سعی خواهد کرد گزینه سومی را بعد از Chatgpt Openai و Bard Google ایجاد کند». در ماه مارس، سرمایه گذار شرکتی به نام X.AI Corp در نوادا ثبت کرد.

برچسب ها در این داستان

ai، پلت فرم هوش مصنوعی، هوش مصنوعی، بارد، میلیاردر، کارلسون، ربات چت، چت گپت، ایلان ماسک، گوگل، انسانیت، مصاحبه، سرمایه گذار، مایکروسافت، ماسک، openai، Truthgpt، تاکر کارلسون، جهان

آیا فکر می کنید Truthgpt ایلان ماسک با موفقیت با پیشنهادات هوش مصنوعی غول های فناوری رقابت خواهد کرد؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که از فن‌آوری آگاه است و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Rokas Tenys / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.